Norman istuu tiukassa kuin tauti

Hägg

Normanin lisenssi loppuu ja aion vaihtaa Zone Alarmiin ja Ad-Awareen. Norman ei kuitenkaan suostu hevillä työttömäksi. Olen käynnistänyt 3 kertaa Normanin tukicd:llä olevan "Aja Norman DelNVC5.lnk:n. Ohjelma käy läpi kolme vaihetta ja lupaa poistavansa itsensä uudelleen käynnistyksen jälkeen. Mutta eikös mitä. Siellä se vain luuraa koneella edelleen. Miten sen saisi häädetyksi?

8

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Hägg

Tein siten, kuin antamassasi linkissä neuvottiin. Paitsi en vikasietotilassa. Norman näyttää kutakuinkin hävinneen. Windowsin suojausvaroituksista tulee koneen käynnistyksen yhteydessä ilmoitus, että Norman viruskontrolli on poistettu käytöstä. Kaikkea sitten ei kai voi saada, joten sen kanssa lienee elettävä?

• luuraa...
      • Hägg

Ajoin antamastasi linkistä löytyvän komentojonon. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen Tietoturvakeskuksen Norman-ilmoitusta ei tullut, mutta tuli vastaava ilmoitus Zone Alarmista. Voihan se olla aiheellinenkin, katsotaan nyt. -Yksi asia on varmaa, Normania en enää hanki, koska sen poistaminen on (ehkä tahallaan) tehty näin hankalaksi.

• poistelija
        Hägg kirjoitti:

Ajoin antamastasi linkistä löytyvän komentojonon. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen Tietoturvakeskuksen Norman-ilmoitusta ei tullut, mutta tuli vastaava ilmoitus Zone Alarmista. Voihan se olla aiheellinenkin, katsotaan nyt. -Yksi asia on varmaa, Normania en enää hanki, koska sen poistaminen on (ehkä tahallaan) tehty näin hankalaksi.

Aina on Norman poistunut lisää tai poista sovellus kautta, ihmettelen miten joillakin voi poisto olla näin vaikeaa......

• Hägg
        poistelija kirjoitti:

Aina on Norman poistunut lisää tai poista sovellus kautta, ihmettelen miten joillakin voi poisto olla näin vaikeaa......

Poisto-sovellus ei ainakaan aina poista ohjelmaa kaikkine tiedostoineen koneelta. Miksi, muuten, useissa ohjelmissa on sille räätälöity poistotoimnto mukana? Myös Normanin sivuilta löytyy (monimutkaiset) poisto-ohjeet. Miksiköhän? Eikö lisää tai poista sovellus riitäkään?

• että...
        Hägg kirjoitti:

Poisto-sovellus ei ainakaan aina poista ohjelmaa kaikkine tiedostoineen koneelta. Miksi, muuten, useissa ohjelmissa on sille räätälöity poistotoimnto mukana? Myös Normanin sivuilta löytyy (monimutkaiset) poisto-ohjeet. Miksiköhän? Eikö lisää tai poista sovellus riitäkään?

Monimutkaiset poisto-ohjeet ovat lähinnä vanhoja versioita varten (vuosia sitten), niissä oli poistovaikeuksia. Poistotoiminnolla tarkoitat ilmeisesti Normanin poisto-ohjelmaa *Delnvc5* jonka Norman sisältää jo oletuksena eikä sitä siis ole mitään hyötyä ladata erikseen, se käynnistyy lisää tai poista sovellus kautta.

En toki väitä etteikö poistovaikeuksia voisi olla, kunhan ihmettelin. Koneessakin voi olla häikkää jos ei ohjelmat suostu poistumaan, Windows on Windows.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe