AD/HD-lääkäriä Turussa?

Tietääkö joku Turussa vastaanottavaa lääkäriä, joka olisi perehtynyt ADHD-aikuisiin? Olen yrittänyt etsiä tietoa mm. ADHD-aikuiset-sivuilta, mutta en ole löytänyt yhtään lääkäriä.

17

6920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulssissa Taina Rautaoja

      • Kiitos vastauksestasi!
        Yritän päästä tutkimuksiin (ikää jo kyllä 47-vuotta mittarissa..


      • yx anoppi :))
        Sandstorm kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi!
        Yritän päästä tutkimuksiin (ikää jo kyllä 47-vuotta mittarissa..

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, selviää monia vuosia vaivanneet asiat.
        Vävypoikani sai diagnoosinsa kun ikää 43v. Ja eräs ystäväni kun eläkeiän kynnyksellä, elikkä 62v.
        Onnea ja parempia päiviä kevääseen.


      • yx anoppi :)) kirjoitti:

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, selviää monia vuosia vaivanneet asiat.
        Vävypoikani sai diagnoosinsa kun ikää 43v. Ja eräs ystäväni kun eläkeiän kynnyksellä, elikkä 62v.
        Onnea ja parempia päiviä kevääseen.

        Olin tänään Turussa Pulssissa lääkärin vast.otolla, satuin saamaan ajan näin nopeasti. Odotuksia on, Concerta huomisaamusta alkaen!


      • Sandstorm kirjoitti:

        Olin tänään Turussa Pulssissa lääkärin vast.otolla, satuin saamaan ajan näin nopeasti. Odotuksia on, Concerta huomisaamusta alkaen!

        Itselläni on erinomainen lääkäri julkisella sektorilla, josta en koskaan välttämättä haluaisi edes luopua... En voi mainita hänen nimeänsä, vaikka tekisi mieli...


      • KÖYHÄ ja IMPULSIIVI

        Mitäköhän tuo PULSSI maksaa nykyään? Haluaisin Taina Rautaojan vastaanotolle,mutta en tiedä onko varaa????


    • RAV

      Olisin myös suositellut Taina Rautaojaa. Mehiläisessä on kuulema joku miespuolinen lääkäri, joka näitä ADHD juttuja hoitelee. Minä olen myös 47-vuotias ja erittäin kiitollinen Rautaojalle lausunnosta. Sain kuin sainkin, tehtyä loppututkinnon, omassa rauhassa lisäajalla. Olis jääny varmaan suorittamatta. TSEMMPPIÄ, sinulle!!!

      • Anni

        on ainakin neurologi Harri Hirvonen


      • Anni kirjoitti:

        on ainakin neurologi Harri Hirvonen

        psykiatrian polilla on vielä parempi ja kivempi lekuri.. ;)


      • saisin
        triple-adhd kirjoitti:

        psykiatrian polilla on vielä parempi ja kivempi lekuri.. ;)

        urkittua ko. henkilön nimen sulta?Olen ite turkulainen ja yritän kerätä rohkeutta passittaa itseäni tutkimuksiin mutta pelkään että homma kaatuu johonkin epäpätevään työhönsä kyllästyneeseen lääkäriin joka sanoo että vähennä stressiä kyllä se siitä ja sit seison tumput suorina vastaanottohuoneen ulkopuolella suu auki ja ihmettelen että miten tässä taas näin pääsi käymään...


      • apua tarvitseva

        saitko lääkettä


      • Kokenut ...
        Anni kirjoitti:

        on ainakin neurologi Harri Hirvonen

        En suosittele Hirvoista, sillä kokemani perusteella huomasin, ettei hän osaa vaitiolovelvollisuutta.


    • Antti

      Tiedän ainakin yhden psyk.erikoissairaanhoitajan/psykoterapeutin jolla tietämystä ADHD:sta. Ei tietty diagnoosia tee mutta ainakin mua auttanut ihan hitosti ja sitä kautta pääsin sit nopeesti lekurilekin ja sain sen diagnoosin. Eva W ja on Turussa ja Helsingissä ainakin

    • ADHD-coching

      Mehiläisessä on ainakin pari psykiatriaa ja neurologi joka tekee diagnoosin. ADHD-aikuisten asioihin on Mehiläisessä psyk.sairaanhoitaja/terapeutti. Suosittelen.

    • yks vaa TKU
    • ADHD

      Ttiedoksi Taina Rautaoja ei enää kauan ota vastaan potilaita saamani tiedon mukaan olisi jäämässä tässä lähi aikoina eläkkeelle mutta kannattaa varmistaa vielä voi olla että ottaakin mutta en ole varma itse käynyt myös Taina rautaojan vastaanotolla on hyvä ADHD lääkäri toivottavasti kuitenkaan ei ihan vielä jäisi eläkkeelle kun tuntuu olevan suosittu lääkäri.
      http://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat/5863/rautaoja_taina
      http://www.pulssi.fi/laakarit-rautaoja_taina

      • adhd?

        Ajattelin vastata vaikka onkin vanha viesti mutta tuli googlesta vastaan etusivulla kun etsin turun seudulta hyvää lääkäriä adhd:n hoitoon. Elikkäs taina pitää vielä vastaanottoa neuro neolla niin kannattaa varmaan sieltä kysellä. Itse soitin siis tänään sinne ja sanoivat että hän on siellä mutta hänelle on tällä hetkellä noin kuukauden pituinen jono.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe