AD/HD-lääkäriä Turussa?

Tietääkö joku Turussa vastaanottavaa lääkäriä, joka olisi perehtynyt ADHD-aikuisiin? Olen yrittänyt etsiä tietoa mm. ADHD-aikuiset-sivuilta, mutta en ole löytänyt yhtään lääkäriä.

17

8704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulssissa Taina Rautaoja

      • Kiitos vastauksestasi!
        Yritän päästä tutkimuksiin (ikää jo kyllä 47-vuotta mittarissa..


      • yx anoppi :))
        Sandstorm kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi!
        Yritän päästä tutkimuksiin (ikää jo kyllä 47-vuotta mittarissa..

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, selviää monia vuosia vaivanneet asiat.
        Vävypoikani sai diagnoosinsa kun ikää 43v. Ja eräs ystäväni kun eläkeiän kynnyksellä, elikkä 62v.
        Onnea ja parempia päiviä kevääseen.


      • yx anoppi :)) kirjoitti:

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, selviää monia vuosia vaivanneet asiat.
        Vävypoikani sai diagnoosinsa kun ikää 43v. Ja eräs ystäväni kun eläkeiän kynnyksellä, elikkä 62v.
        Onnea ja parempia päiviä kevääseen.

        Olin tänään Turussa Pulssissa lääkärin vast.otolla, satuin saamaan ajan näin nopeasti. Odotuksia on, Concerta huomisaamusta alkaen!


      • Sandstorm kirjoitti:

        Olin tänään Turussa Pulssissa lääkärin vast.otolla, satuin saamaan ajan näin nopeasti. Odotuksia on, Concerta huomisaamusta alkaen!

        Itselläni on erinomainen lääkäri julkisella sektorilla, josta en koskaan välttämättä haluaisi edes luopua... En voi mainita hänen nimeänsä, vaikka tekisi mieli...


      • KÖYHÄ ja IMPULSIIVI

        Mitäköhän tuo PULSSI maksaa nykyään? Haluaisin Taina Rautaojan vastaanotolle,mutta en tiedä onko varaa????


    • RAV

      Olisin myös suositellut Taina Rautaojaa. Mehiläisessä on kuulema joku miespuolinen lääkäri, joka näitä ADHD juttuja hoitelee. Minä olen myös 47-vuotias ja erittäin kiitollinen Rautaojalle lausunnosta. Sain kuin sainkin, tehtyä loppututkinnon, omassa rauhassa lisäajalla. Olis jääny varmaan suorittamatta. TSEMMPPIÄ, sinulle!!!

      • Anni

        on ainakin neurologi Harri Hirvonen


      • Anni kirjoitti:

        on ainakin neurologi Harri Hirvonen

        psykiatrian polilla on vielä parempi ja kivempi lekuri.. ;)


      • saisin
        triple-adhd kirjoitti:

        psykiatrian polilla on vielä parempi ja kivempi lekuri.. ;)

        urkittua ko. henkilön nimen sulta?Olen ite turkulainen ja yritän kerätä rohkeutta passittaa itseäni tutkimuksiin mutta pelkään että homma kaatuu johonkin epäpätevään työhönsä kyllästyneeseen lääkäriin joka sanoo että vähennä stressiä kyllä se siitä ja sit seison tumput suorina vastaanottohuoneen ulkopuolella suu auki ja ihmettelen että miten tässä taas näin pääsi käymään...


      • apua tarvitseva

        saitko lääkettä


      • Kokenut ...
        Anni kirjoitti:

        on ainakin neurologi Harri Hirvonen

        En suosittele Hirvoista, sillä kokemani perusteella huomasin, ettei hän osaa vaitiolovelvollisuutta.


    • Antti

      Tiedän ainakin yhden psyk.erikoissairaanhoitajan/psykoterapeutin jolla tietämystä ADHD:sta. Ei tietty diagnoosia tee mutta ainakin mua auttanut ihan hitosti ja sitä kautta pääsin sit nopeesti lekurilekin ja sain sen diagnoosin. Eva W ja on Turussa ja Helsingissä ainakin

    • ADHD-coching

      Mehiläisessä on ainakin pari psykiatriaa ja neurologi joka tekee diagnoosin. ADHD-aikuisten asioihin on Mehiläisessä psyk.sairaanhoitaja/terapeutti. Suosittelen.

    • yks vaa TKU
    • ADHD

      Ttiedoksi Taina Rautaoja ei enää kauan ota vastaan potilaita saamani tiedon mukaan olisi jäämässä tässä lähi aikoina eläkkeelle mutta kannattaa varmistaa vielä voi olla että ottaakin mutta en ole varma itse käynyt myös Taina rautaojan vastaanotolla on hyvä ADHD lääkäri toivottavasti kuitenkaan ei ihan vielä jäisi eläkkeelle kun tuntuu olevan suosittu lääkäri.
      http://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat/5863/rautaoja_taina
      http://www.pulssi.fi/laakarit-rautaoja_taina

      • adhd?

        Ajattelin vastata vaikka onkin vanha viesti mutta tuli googlesta vastaan etusivulla kun etsin turun seudulta hyvää lääkäriä adhd:n hoitoon. Elikkäs taina pitää vielä vastaanottoa neuro neolla niin kannattaa varmaan sieltä kysellä. Itse soitin siis tänään sinne ja sanoivat että hän on siellä mutta hänelle on tällä hetkellä noin kuukauden pituinen jono.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe