Joko se on löytynyt. Lähtivät viime viikolla pakoon kun kuulivat että Vaasan Sport tulee näyttämään miten jääkiekkoa pelataan. Ja "ykkösmaalivahti" lukitsi itsensä vessaan. Joko se on saatu sieltä pois? Montakohan pelleä Jori "aina sitä tietysti voitosta lähdetään pelaamaan" Kokkonen saa keskiviikoksi Heinolaan. Toivottavasti bussissa on tarpeeksi vessoja. Tyhjennätte sitten Mikkelin kohdalla.
Ja mikä parasta: Turussa odottaa lauantaina Iiro "moposaha" Junnila!
SaPkOn "ykkösketju"? Pelottaako?
5
509
Vastaukset
Kokkonen lepuutti ykkösiä fiksuna miehenä kuten myös Lohtanderia ja toivottavasti antaa lepoa muillekin keskiviikkona Heinolassa.
Silti meinasi SaPKo ilman ykkösiään nuijia paskahousu-Sportin. Viisi maalia latoivat Sportin rysään ilman ykkösketjua!
Jos meillä olisi parempi kakkosmoke kun Imuri-Turtiainen niin Sport olisi saanut selkään vajaalukuiselta SaPKolta. Luulisi sinua "mailapoika" hävettävän?
PS: Who the fuck is Moottorisaha-Junnila? Siltä kaverilta loppuu bensa Savonlinnan kuumuudessa.- teidän valmentaja
sitten sanoo että te pelaatte aina voitosta?
- Moottorisaha-Junnila
Kysyin eilen Lehkosen Ipalta että saisinko olla pelaamatta kaikki SaPKo-pelit.
SaPKolla pelaa semmosia nimiä kuin Hartus, Niemi ja Piikkilä joukkueessa ja en uskalla niitä vastaan alkaa rähinöidä. Vetävät minua turpaan niin että tekarit hajoaa.
Kyllä minä uskallan jotain pilipali Kinosta jahdata mutta nämä savonlinnan savolaiset ovat eri sakkia. Olivat kuulemma uhanneet taklata minut ja moltsumme Koiviston ihan levyksi.
Siksi anoin rukoille Ipalta vapautusta ja polvillani suorastaan itkin. Ipa itki myös ja lupasi ettei minun tarvitse mennä kentälle ellei meiltä loukkaannu 5 pelaajaa. Minä tiedän ettyä loukkaantuu kun meidän koko sakki on kukkakeppejä täynnä.
Joten tervemenoa Junnila ja Moottorisaha, ei taida jäädä minustakaan kuin märkä läntti. - "ykkösketju"
Myä ollaan vaan täälä keräämässä pakastemansikoita mettässä. Tullaan ku ehritään.
- lähteä
edes Heinolaan? Kaskinen ja Kiiskinen ovat pelottavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384