Puput.net ei toimi =(

Hanna

Onkos kenelläkään tietoa miksi puput.net ei toimi?? Cannot find server-ilmoitusta on tarjottu jo lauantaista lähtien...

56

5481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä_ud
    • ...

      Ei toimi tosiaan pupunetti, kumma kun ylläpito ei ole pistänyt mitään tiedotetta ongelmasta... :/

      • Hanna

        ...on jo...!!
        Mut oikeesti: ihan todellista asiaa olisi puputnettiin, mutta täytyypä kokeilla tuota edellisen vastaajan suosittelemaa petsietä.

        Niin ja hyvä tietää, että vika ei mun/työpaikan koneessa =)


    • xxHeartLostxx

      Moikka!
      Syy voi olla siinä, että ylläpito ei ole maksanut serverimaksuaan ajoissa, ja sen vuoksi heidän serverinsä on väliaikaisesti lakkautettu. Kuun vaihteessa yleensä maksu uusitaan.

      Eiköhän puput.net ala pian toimia. :)

    • pupunet

      mäkään en päässy joku päivä sinne ku se ei toiminu ku ois ollu asiaa sinne >:( ku mun tyttö kani alistaa sitä pienempää tyttö kania :(

    • juupa

      olen miettinyt aivan samaa.. missä vika ku joka kani-ihmisen luotto sivu ei toimi??

      • zenn

        Juu ei toimi. Tulee vaan valkoinen sivu ja alapalkissa lukee valmis... Mistä lie kyse?! :/


      • Murlime
        zenn kirjoitti:

        Juu ei toimi. Tulee vaan valkoinen sivu ja alapalkissa lukee valmis... Mistä lie kyse?! :/

        Kumminki on kokonaan lopetettu 8DD

        no ei kai taas varmaan jotain päivitys taukoja tia sit koko serveri-mikä-lie on kaatunu :s


      • zenn
        Murlime kirjoitti:

        Kumminki on kokonaan lopetettu 8DD

        no ei kai taas varmaan jotain päivitys taukoja tia sit koko serveri-mikä-lie on kaatunu :s

        Niin joo, mutta ois mun mielestä ihan kohtuullista ilmoittaa asiasta ja kertoa kuinka kauan tälläinen mahdollisesti kestää..


    • talttahammas2
      • Sognatore

        no plääh! ei mikää petsiet tai kaniyhdistykset korvaa ppnettiä! Toivottavasti saahaan se pian takas...!


      • vanhanen69
        Sognatore kirjoitti:

        no plääh! ei mikää petsiet tai kaniyhdistykset korvaa ppnettiä! Toivottavasti saahaan se pian takas...!

        Puput.net:ttiä olen käyttänyt lähinnä utelijaisuudesta käyttäjien näyttelytuloksia kohtaan, mutta muuten on pidettävä fiktiofiltteri päällä, sillä Suomen kaniyhdistys ry ei ole foorumin takana vastaamassa tiedosta jota foorumilla on käyttäjien toimesta tarjolla.


      • PP
        vanhanen69 kirjoitti:

        Puput.net:ttiä olen käyttänyt lähinnä utelijaisuudesta käyttäjien näyttelytuloksia kohtaan, mutta muuten on pidettävä fiktiofiltteri päällä, sillä Suomen kaniyhdistys ry ei ole foorumin takana vastaamassa tiedosta jota foorumilla on käyttäjien toimesta tarjolla.

        Ehkä siellä ei kaikki tieto ole oikeaa, mutta siellä kuulee takuulla kani-ihmisten kokemuksia asiasta kuin asiasta, ja varmasti kaneihin hyvin perehtynyt henkilö osaa suodattaa faktan fiktiosta. Ja muutenkin pupunetti on paljon laajempi ja mielestäni mukavampi paikka keskustella kaneihin liittyvistä asioista.


      • pupsukka
        PP kirjoitti:

        Ehkä siellä ei kaikki tieto ole oikeaa, mutta siellä kuulee takuulla kani-ihmisten kokemuksia asiasta kuin asiasta, ja varmasti kaneihin hyvin perehtynyt henkilö osaa suodattaa faktan fiktiosta. Ja muutenkin pupunetti on paljon laajempi ja mielestäni mukavampi paikka keskustella kaneihin liittyvistä asioista.

        Onko jollakin tietoa miksi puput.netti ei toimi?


      • myZoo83
        pupsukka kirjoitti:

        Onko jollakin tietoa miksi puput.netti ei toimi?

        ^ samaa kysyisin minäkin? Koneessani ja nettiyhteydessäni vika ei voi olla, kun muut sivut aukeavat.


      • A
        myZoo83 kirjoitti:

        ^ samaa kysyisin minäkin? Koneessani ja nettiyhteydessäni vika ei voi olla, kun muut sivut aukeavat.

        Ei toimi täälläkään eikä ole toiminut pariin päivään k.o. sivusto.


      • jokohamahuma
        A kirjoitti:

        Ei toimi täälläkään eikä ole toiminut pariin päivään k.o. sivusto.

        Eipä toimi minullakaan puput.netti. Ihme juttu...


      • pupsukka
        jokohamahuma kirjoitti:

        Eipä toimi minullakaan puput.netti. Ihme juttu...

        Mikähän "siellä" taas mättää, kun on niin monta päivää ollut käytöstä?


      • wetylki
        pupsukka kirjoitti:

        Mikähän "siellä" taas mättää, kun on niin monta päivää ollut käytöstä?

        olis paljon järkevämpää pitää puput nettiä aina toiminnassa eikä vedota siihen että on perhe ja sen takia ei voi hoitaa sivustoa.. eihän muutkaan sivustot tee tällästä esim. "anteeki suljimme googlen, sillä ylläpitäjä haluaa viettää aikaansa lastensa kanssa" ei sitä saittia tarvitse hinkata joka viides minuutti josko olis tullu jtk

        puput. net ei toimi koskaan kun sille olisi todellista tarvetta. viimeksi oli kani tosi pahassa jamassa ;(

        toivon tosiaan että joku tekis pysyvän sivuston eikä pelleilis tolla tavalla.


      • Tiina-luppa
        wetylki kirjoitti:

        olis paljon järkevämpää pitää puput nettiä aina toiminnassa eikä vedota siihen että on perhe ja sen takia ei voi hoitaa sivustoa.. eihän muutkaan sivustot tee tällästä esim. "anteeki suljimme googlen, sillä ylläpitäjä haluaa viettää aikaansa lastensa kanssa" ei sitä saittia tarvitse hinkata joka viides minuutti josko olis tullu jtk

        puput. net ei toimi koskaan kun sille olisi todellista tarvetta. viimeksi oli kani tosi pahassa jamassa ;(

        toivon tosiaan että joku tekis pysyvän sivuston eikä pelleilis tolla tavalla.

        ^Jos kani on "tosi pahassa jamassa", niin eiköhän eläinlääkäri ole ennemminkin oikea osoite kun joku puput.netti?
        Olikos tuolla sivustolla muuten mitään ilmoitusta tästä tulevasta käyttökatkosta? Omaan silmään ei ainakaan osunut. :( Olisi todellakin hyvien tapojen mukaista ilmoittaa käyttäjille tulevista katkoksista, mikäli ne vain on ennalta tiedossa.


      • -
        wetylki kirjoitti:

        olis paljon järkevämpää pitää puput nettiä aina toiminnassa eikä vedota siihen että on perhe ja sen takia ei voi hoitaa sivustoa.. eihän muutkaan sivustot tee tällästä esim. "anteeki suljimme googlen, sillä ylläpitäjä haluaa viettää aikaansa lastensa kanssa" ei sitä saittia tarvitse hinkata joka viides minuutti josko olis tullu jtk

        puput. net ei toimi koskaan kun sille olisi todellista tarvetta. viimeksi oli kani tosi pahassa jamassa ;(

        toivon tosiaan että joku tekis pysyvän sivuston eikä pelleilis tolla tavalla.

        Mistä tommonen juttu ees on peräisin? Vituttaa kyllä että tulee tämmösiä perkeleen käyttökatkoja ja jos syykin on vielä noin typerä. Pysyy se nettisivu varmaan pystyssä vaikka notkuis lastensa kanssa 24/7, että mitäköhän vittua sekin asiaan vaikuttaa?


      • Foorumi
        - kirjoitti:

        Mistä tommonen juttu ees on peräisin? Vituttaa kyllä että tulee tämmösiä perkeleen käyttökatkoja ja jos syykin on vielä noin typerä. Pysyy se nettisivu varmaan pystyssä vaikka notkuis lastensa kanssa 24/7, että mitäköhän vittua sekin asiaan vaikuttaa?

        Lemmikkikanifoorumilla voi jutella ainakin sen aikaa, kunnes puput.net tulee takaisin :)
        http://p1.foorumi.info/lemmikkikanifoorumi/index.php


      • höh hööh
        Foorumi kirjoitti:

        Lemmikkikanifoorumilla voi jutella ainakin sen aikaa, kunnes puput.net tulee takaisin :)
        http://p1.foorumi.info/lemmikkikanifoorumi/index.php

        kuulkaas nyt en menis varmaks sanomaan että syynä on se että haluaa viettää aikaa lapsiensa kanssa !


      • mjvh
        - kirjoitti:

        Mistä tommonen juttu ees on peräisin? Vituttaa kyllä että tulee tämmösiä perkeleen käyttökatkoja ja jos syykin on vielä noin typerä. Pysyy se nettisivu varmaan pystyssä vaikka notkuis lastensa kanssa 24/7, että mitäköhän vittua sekin asiaan vaikuttaa?

        Onnea yritykselle. Isomman sivuston, etenkin jonkun foorumin ylläpito on päivittäistä työtä. Nimittäin useamman sadan tai tuhannen käyttäjän sivustolla ei ole enää mikään pikkujuttu jos joku esimerkiksi kräkkeröi sivustosi (todennäköisyys kasvaa käsi kädessä tunnettavuuden kanssa) tai niissä ilmenee teknisiä ongelmia. Sivuston teknistä puolta täytyy olla jatkuvasti tarkkailemassa ja säätämässä. Sivujen ylläpito ei ole myöskään ilmaista vaan voi maksaa kymmeniä tai satoja euroja kuukaudessa. Tämän lisäksi ylläpito useasti käyttää aikaansa vielä sivuston parannusten ja päivitysten miettimiseen. Ei ihmekään, jos joku vuosikausia jatkuvasti foorumistaan tiettyä vastuuta kantanut ihminen haluaa tehdä välillä muutakin.


    • Selmä

      En tiedä miksi, koska olen ihmetellyt sitä samaa itsekkin :(

      • zyzzy

        Turha sitä on täällä spekuloida, missä syy. Ei ole kuulema tietoa edes valvojilla.

        Ja sairastapauksissa otetaan AINA yhteyttä eläinlääkäriin, ei puput.nettiin.


      • wetylki
        zyzzy kirjoitti:

        Turha sitä on täällä spekuloida, missä syy. Ei ole kuulema tietoa edes valvojilla.

        Ja sairastapauksissa otetaan AINA yhteyttä eläinlääkäriin, ei puput.nettiin.

        tottakai otin yhteyttä eläinlääkäriin. kunnanlääkäri oli lomalla joten soitin päivystävälle, joka ei ymmärtänyt kaneista juuri mitään. olis ollu tarvetta siis saada selville edes jotakin sairauteen liittyvää.

        edelleen olen sitä mieltä että ihmiset ei ymmärrä toisistaan mitään ellei kerro toiselle ummet ja lammet...

        toi lapsien hoito oli villi veikkaus eli en tiiä syytä. viimeks SAATTOI olla semmonen syy, joten heitin vaan sekaan :P


      • såpffref
        wetylki kirjoitti:

        tottakai otin yhteyttä eläinlääkäriin. kunnanlääkäri oli lomalla joten soitin päivystävälle, joka ei ymmärtänyt kaneista juuri mitään. olis ollu tarvetta siis saada selville edes jotakin sairauteen liittyvää.

        edelleen olen sitä mieltä että ihmiset ei ymmärrä toisistaan mitään ellei kerro toiselle ummet ja lammet...

        toi lapsien hoito oli villi veikkaus eli en tiiä syytä. viimeks SAATTOI olla semmonen syy, joten heitin vaan sekaan :P

        täälläkin paljon keskustelua kaneista: http://mauhau.foorumini.net/


    • kaniton

      Valvojillakaan ei ole tietoa miksi foorumi ei toimi. Toi on ihan sitten faktaa.

      Ja se joku heitti, että syy vois olla lasten kanssa olemisessa, niin kannattaisi perehtyä vähän asioihin miten foorumit toimii ;) Kyllä kone pyörii ilman vieressä istujaakin.

      Jos oikeasti on noin kiinni jossain foorumissa, että ilman sitä tulee hätä, niin elämän jatkaminen ilman nettiä vois olla aika hyvä vaihtoehto... mitähän me "eilispäivänteinit" tehtiinkään ku ei ollu koko www systeemiä meidän ollessa muksuja ja nuoria???

      • nörttivai

        käytän aika harvoin tietokonetta (noin 2xviikkossa) eli en dataa sormet verillä 24/7.
        se että tulee ''hätä'' siitä ettei foorumi toimi voi johtua muustakin kun pakonomaisesta nörväämisestä. henk.kohtaisesti käytän puput nettiä kun kani on kipeä yms. eläinlääkärin lisäksi enkä jaksa roikkua puput.netissä sen enempää kuin että hakisi perustietoa sairauksista, perusasioista jne.


      • missäääää
        nörttivai kirjoitti:

        käytän aika harvoin tietokonetta (noin 2xviikkossa) eli en dataa sormet verillä 24/7.
        se että tulee ''hätä'' siitä ettei foorumi toimi voi johtua muustakin kun pakonomaisesta nörväämisestä. henk.kohtaisesti käytän puput nettiä kun kani on kipeä yms. eläinlääkärin lisäksi enkä jaksa roikkua puput.netissä sen enempää kuin että hakisi perustietoa sairauksista, perusasioista jne.

        aika kauan ollut sivut poissa:o ei vieläkään tulleet!"


      • puuuuupuuuu
        missäääää kirjoitti:

        aika kauan ollut sivut poissa:o ei vieläkään tulleet!"

        Tuolta löytyy paremmin tietoa kuin puput.netistä :p


      • Puputnettijeejee
        puuuuupuuuu kirjoitti:

        Tuolta löytyy paremmin tietoa kuin puput.netistä :p

        ^ Saattaa löytyäkin paremmin tietoa kuin puput.netistä, mutta puputnetti onkin siitä hyvä kun siellä kaninomistajat kertovat omista kokemuksistaan ja erilaisia tarinoita yms. löytää joka paikasta. Ja sieltä näkee myös muiden mielipiteitä. Ja mikä parasta, sieltä voi hätätilanteen sattuessa (ja miksei muutenkin) kysyä apua.

        Mutta miksiköhän puputnetti ei vieläkään ole auki? :(


      • kadew
        Puputnettijeejee kirjoitti:

        ^ Saattaa löytyäkin paremmin tietoa kuin puput.netistä, mutta puputnetti onkin siitä hyvä kun siellä kaninomistajat kertovat omista kokemuksistaan ja erilaisia tarinoita yms. löytää joka paikasta. Ja sieltä näkee myös muiden mielipiteitä. Ja mikä parasta, sieltä voi hätätilanteen sattuessa (ja miksei muutenkin) kysyä apua.

        Mutta miksiköhän puputnetti ei vieläkään ole auki? :(

        Tässä on toinen foorumi, ei kylläkään samojen henkilöiden ylläpitämä eikä tietoa ja keskustelua löydy varmaankaan (vielä) yhtä paljoa, sillä foorumi on vasta avattu.

        http://kani.foorumi.org/index.php


    • A

      Nyt toimii taas! Jipii! =)

      • Mur.

        Ja TAASKAAN ei toimi :< yähh. -.-


    • H

      Ei oo nytten toiminut eilen / tänään. Lieko mun koneessa vikaa, mutta kahella koneella koittanut joten varmaan jnt ettei vaan toimi..

    • feafg

      Ei toimi ei:( Hitsinhitsi!!

      • Kun ois tarvinnut

        Eipä toimi täälläkään.


    • kwippu

      ei toimi -.- !! onko kellään tiedossa miksi ei?

      • e-jai_tiedäag_

        :\ ei tietoa.


    • kwippu

      ei toimi vieläkään!!!

    • :/hmph!

      No hmph! :/ juuri kun tarvitsisi hyviä vinkkejä ja tietoja niin se ei tietenkään toimi :/

    • Kani-täti

      Tietoa onneksi löytää muualtakin. ;) Tsekkaa ainakin KaniWiki ( http://kaniwiki.wikispaces.com/ ) Google on tietty aina kaveri.

      Vaikka ei sillä, muakin kyllä tosiaan harmittaa että se ei ole toiminnassa vieläkään. :/

    • kwippu

      voiettä kun ei toimi vieläkäään!! eikä kellään vieläkäään tietoo miksi ei toimi?

    • Plätu

      Njääh, pupunpoikasia navetta täynnä, ja pelottaa ajatella, ettei löydä puput.netin veroista myyntipaikkaa... :()

    • FeelingLucky

      Kun noita vanhempia viestejä luki, niin ei tosiaankaan voi kuin ihmetellä kuinka hemmetin kiittämättömiä ihmisiä täällä osaa olla. Oletetaan että kaikki tapahtuu itsestään ja tulee naaman eteen valmiina. "Ei ole kova homma ylläpitää, voisi edes ilmoittaa katkoista" -puheet ovat typeriä, sillä ihan oikeasti kuten joku sanoi, puput.netinkin kokoisen foorumin pyörittämiseen kuluu aikaa. Serverimaksu pitää maksaa, ja koska tuota pyöritetään vapaa-aikana niin mun mielestäni voisi ihmiset hieman enemmän osoittaa kunnioitusta ylläpitäjää kohtaan - vaikka niitä taukoja tulisi.

      Käytössä on lemmikkikanifoorumi, SKY:n foorumi, Petsien keskustelupuoli yms. eli avunsaannin ei pitäisi olla ongelma.. Noita myynti-ilmojakin voi heittää Petsien torille yms. Koittakaa ihmiset tajuta että vaikka se puput.net toimiessaan onkin suurimmalle osalle itsestäänselvyys, sen eteen tehdään töitä!

      • Cynt__

        Löysin tälläisen:

        http://www.puput.org/

        tietoa uusiutuuko palsta tänne?! :O

        (sori, laitoin toiseenkin ketjuun, mutta lukeeko kukaan näitä...?)


    • miksi?

      onko vieläkään tiedossa miksi ei toimi?

    • bunnynerd

      Whois-kyselyn mukaan domaini on vanhentunut 20.8.2011. Eli ilmeisesti maksuja ei ole maksettu (taaskaan, koska muiden keskustelujen perusteella sama tilanne 2009).

    • Nyt toimii

      Toimii jälleen!

    • Hö :(

      Ei oo taas toiminu piiitkään aikaan...

    • Riorta

      Petsie tarjoaa paljon enemmän monenlaisia mahdollisuuksia kaninomistajille kuin ainoastaan pupunetin keskustelufoorumi http://www.petsie.fi/kanit

    • taustallapyörii

      Puput.net pyörii vieläkin mutta domain-nimen uudelleenrekisteröinti on näköjään taas päässyt unohtumaan, sivut löytyvät vieläkin täältä http://91.123.136.42
      Jos joku tuntee omistajan (iCe) niin voisi laittaa postia tälle et rekisteröi sen uudestaan.

    • toimii, puput.me

      puput.net osoiteen on näköjään kaapannut joku ilkeä taho. Olisi sääli jos sivut kuolisi pois joten rekisteröin http://puput.me ja laitoin sen osoittamaan vanhoille sivuille. Eli tolla osoitteella pääsee taas sivuille.

      PS. En edusta pupu.net:iä mitenkään, tein tämän koska huvitti :)

    • Puputtaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe