Onko muilla kokemuksia lehdestä, onko hyvä tai huono. Puolisoni tilasi ko. lehden joululahjaksi,
tarjous sisälsi keväällä toimitettavia perennan alkuja kaupan päälliseksi. Lehteä ei ruvennut kuulumaan ja puolisoni on lähettänyt 2 tiedustelua lehden perään, joihin ei ole vastattu. Eli lehteä en ole vieläkään saanut ja olen jäänyt ihmettelemään, minkälainen lehti mahtaa olla kyseessä?
Oma piha lehti
4
825
Vastaukset
- tuolta
Tämänvuoden lehti on muistaakseni ilmestynyt, kysele vaikka tuosta sähköpostilla.
http://www.omapiha.info/tilaus.asp- Pikku-puutarhuri
Sinne kannattaa soittaa 09-2396168 arkisin 9-15.
itse yritin monia kertoja infon kautta mut ei tuottanu tulosta.. Kannattaa soittaa.
- pihanikkari
Asiapitoinen ja hyviä kuvia sisältävä lehti. Ei ilmeisesti ole sidoksissa suuriin lehtitaloihin ja varmaan pieni henkilökunta, joten yhteydenotto saattaa takkuilla joskus.
Eduksi lehdestä voisi myös sanoa kestotilaajille tarjottavat kukkasipulit kaksi kertaa vuodessa pelkästään postikulujen hinnalla.- tulipa mieleeni
Kukahan tämän viestin on lähettänyt....ettei vaan omapihasta joku :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657