Siipeensä saanut kalamies

oinasnainen79

Olen mielettömän ihastunut kalamieheen ja tahtoisi kovasti että suhteemme kehittyisi seurustelun asteelle, nyt olemme vasta tapailleet vähän.

Tämä yli kolmekymppinen kalamies on ilmeisesti pettynyt pahasti rakkaudessa aiemmin. Varoo kovasti keskustelemasta entisistä suhteista, ja on todella varovainen läheisyyden suhteen.. ei jotenkin uskalla tehdä aloitteita. Minä taas uskaltaisin, kun halu on kova, mutta en tahdo häntä ahdistaa tai pelästyttää.

Olen yrittänyt antaa positiivista palautetta vaatimatta tai ahdistelematta, mutta en tiedä toiminko oikein.

En ole pommittanut tekstiviesteillä enkä vastaavaa, mutta ei hänkään ole minua :( Kuitenkin mielestäni kiinnostus on molemminpuolista -- keskinäinen kemia toimii oikein hyvin ja meillä on hauskaa yhdessä.

Miten mun pitäisi toimia tämän kalamiehen kanssa?? Mies on ilmeisen syvällinen mutta pintapuolisesti piilottaa sen hyvin pitämällä jutun hyvin kevyenä ja hauskana.

Miten pääsen syvemmille vesille rakkaudessa pettyneen kalamiehen kanssa?

Ps) En ole kovakourainen oinasnainen.. älyplaneetta on vesimiehessä ja rakkauden planeettakin kaloissa ;)

10

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...delfiini...

      Olen itse kalanainen84 ja luin tuon juttusi.Olen itse pettynyt 2 pari kertaa kun olen ollut toivottoman rakastunut.Olen nyt tapaillut jousimiestä ja käyttäydyn ihan samanlailla kuin kalamiehesi. Menee aikaa kun oppii luottamaan toiseen, ja siitä luottamuksessa on kyse! Siksi en itse pysty menemään lähelle,odotan että toinen tulee lähelleni ja kaipaan läheisyyttä.Niin kuin kalaihmiset! :)kaipa se on siitä kyse että luulen tulevani torjutuksi, jos yritän mennä lähelle!
      Toivottavasti saat suhteen toimimaan :)

      • oinasnainen79

        Onko kalamies todella tällainen, näin erilainen kuin "muut miehet"?

        Sain vahvistuksen miettelleni että hän todella tahtoo ottaa hitaasti ja varovasti nämä suhdeasiat, tahtoo katsella ja tunnustella alkuun, tutustua kunnolla. Sanoi että entiset jutut on funtsittava alta pois ennenkuin voi uutta ajatellakaan. Onni kuitenkin minulle että entiset jutut eivät enää tunnu vaivaavan kuitenkaan.

        Kyllä hän taitaa olla minusta ainakin hitusen kiinnostunut.. täytyy kai vaan sietää tämä epävarmuus ja antaa hänen tulla lähelle omilla ehdoillaan. Kai minä voin uskoa että hän ajattelee minua vaikka ei pommita viestein eikä puheluin.. vai?

        Inhottava olotila, oinasnaiselle melkein sietämätön ;) Mutta en ole tuntenut vastaavaa sielujen sympatiaa muiden miesten kanssa, on kuin olisin tuntenut hänet ennenkin, tunnen että saan olla oma höpsö itseni hänen seurassaan. Ehkä hän on odottamisen arvoinen. Tuntuu ainakin vahvasti siltä.


      • oinasnainen79 kirjoitti:

        Onko kalamies todella tällainen, näin erilainen kuin "muut miehet"?

        Sain vahvistuksen miettelleni että hän todella tahtoo ottaa hitaasti ja varovasti nämä suhdeasiat, tahtoo katsella ja tunnustella alkuun, tutustua kunnolla. Sanoi että entiset jutut on funtsittava alta pois ennenkuin voi uutta ajatellakaan. Onni kuitenkin minulle että entiset jutut eivät enää tunnu vaivaavan kuitenkaan.

        Kyllä hän taitaa olla minusta ainakin hitusen kiinnostunut.. täytyy kai vaan sietää tämä epävarmuus ja antaa hänen tulla lähelle omilla ehdoillaan. Kai minä voin uskoa että hän ajattelee minua vaikka ei pommita viestein eikä puheluin.. vai?

        Inhottava olotila, oinasnaiselle melkein sietämätön ;) Mutta en ole tuntenut vastaavaa sielujen sympatiaa muiden miesten kanssa, on kuin olisin tuntenut hänet ennenkin, tunnen että saan olla oma höpsö itseni hänen seurassaan. Ehkä hän on odottamisen arvoinen. Tuntuu ainakin vahvasti siltä.

        kuitenki muista antaa kalamiehelle myös tilaa, älä ahdista nurkaan. Mutta hellyyttä me kalamiehet kaipaamme.


      • ...delfiini...
        oinasnainen79 kirjoitti:

        Onko kalamies todella tällainen, näin erilainen kuin "muut miehet"?

        Sain vahvistuksen miettelleni että hän todella tahtoo ottaa hitaasti ja varovasti nämä suhdeasiat, tahtoo katsella ja tunnustella alkuun, tutustua kunnolla. Sanoi että entiset jutut on funtsittava alta pois ennenkuin voi uutta ajatellakaan. Onni kuitenkin minulle että entiset jutut eivät enää tunnu vaivaavan kuitenkaan.

        Kyllä hän taitaa olla minusta ainakin hitusen kiinnostunut.. täytyy kai vaan sietää tämä epävarmuus ja antaa hänen tulla lähelle omilla ehdoillaan. Kai minä voin uskoa että hän ajattelee minua vaikka ei pommita viestein eikä puheluin.. vai?

        Inhottava olotila, oinasnaiselle melkein sietämätön ;) Mutta en ole tuntenut vastaavaa sielujen sympatiaa muiden miesten kanssa, on kuin olisin tuntenut hänet ennenkin, tunnen että saan olla oma höpsö itseni hänen seurassaan. Ehkä hän on odottamisen arvoinen. Tuntuu ainakin vahvasti siltä.

        Olen samaa mieltä hit50 ettei nurkkaan kannata ahdistaa!Sinun täytyy vain olla kärsivällinen, jos uskot että hän on se oikea :)ja kukapa haluisi päästään käsistään sitä parasta!


      • vähäsen
        oinasnainen79 kirjoitti:

        Onko kalamies todella tällainen, näin erilainen kuin "muut miehet"?

        Sain vahvistuksen miettelleni että hän todella tahtoo ottaa hitaasti ja varovasti nämä suhdeasiat, tahtoo katsella ja tunnustella alkuun, tutustua kunnolla. Sanoi että entiset jutut on funtsittava alta pois ennenkuin voi uutta ajatellakaan. Onni kuitenkin minulle että entiset jutut eivät enää tunnu vaivaavan kuitenkaan.

        Kyllä hän taitaa olla minusta ainakin hitusen kiinnostunut.. täytyy kai vaan sietää tämä epävarmuus ja antaa hänen tulla lähelle omilla ehdoillaan. Kai minä voin uskoa että hän ajattelee minua vaikka ei pommita viestein eikä puheluin.. vai?

        Inhottava olotila, oinasnaiselle melkein sietämätön ;) Mutta en ole tuntenut vastaavaa sielujen sympatiaa muiden miesten kanssa, on kuin olisin tuntenut hänet ennenkin, tunnen että saan olla oma höpsö itseni hänen seurassaan. Ehkä hän on odottamisen arvoinen. Tuntuu ainakin vahvasti siltä.

        ja palaa maan pinnalle tästä sielujensympatia -kuvastasi. Horoskooppeihin jos katsotaan, tuli -ja vesi merkkien välillä alussa roihuaa, mutta siihen se sitten jääkin...ehkä kalatmies tietää tämän jo? Minun veljeni (kalat) on tullut pettymään muutaman kerran kiltteydensä ja hyväuskoisuutensa takia. Jousimiesnaisen tapasi, samoin oinasnaisen joskus vuosia sitten ja kehui molemmat minulle maasta taivaisiin, kunnes viikkojen päästä huomasi, että homma ei toimikaan niinkuin alussa luultiin. Syy siihen on se, että tulimerkit eivät ole vesimerkkien kanssa samalla aaltopituudella tässä herkkyydessä, vaan ovat ehkä enemmän innoissaan ja eivät ajattele yhtä syvällisesti kuin vesimerkit, joka käy nyt ainakin sinun viestistäsi ilmi...
        Mutta nyt kalatmiehes siis veljeni on naimisissa skorpparin kanssa enkä ole nähnyt itse häntä koskaan niin onnellisena. Hänellä on selvästi oikea kumppani nyt vierellään, ja itsekin tulen toimeen tämän skorpparinaisen kanssa mainiosta (olen kalatnainen ;>)
        ...joten kun on tuli ja vesimerkistä kyse, ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä näitä kahta elementtiä ei ole tarkoitettu yhteen...;)


      • ...delfiini...
        vähäsen kirjoitti:

        ja palaa maan pinnalle tästä sielujensympatia -kuvastasi. Horoskooppeihin jos katsotaan, tuli -ja vesi merkkien välillä alussa roihuaa, mutta siihen se sitten jääkin...ehkä kalatmies tietää tämän jo? Minun veljeni (kalat) on tullut pettymään muutaman kerran kiltteydensä ja hyväuskoisuutensa takia. Jousimiesnaisen tapasi, samoin oinasnaisen joskus vuosia sitten ja kehui molemmat minulle maasta taivaisiin, kunnes viikkojen päästä huomasi, että homma ei toimikaan niinkuin alussa luultiin. Syy siihen on se, että tulimerkit eivät ole vesimerkkien kanssa samalla aaltopituudella tässä herkkyydessä, vaan ovat ehkä enemmän innoissaan ja eivät ajattele yhtä syvällisesti kuin vesimerkit, joka käy nyt ainakin sinun viestistäsi ilmi...
        Mutta nyt kalatmiehes siis veljeni on naimisissa skorpparin kanssa enkä ole nähnyt itse häntä koskaan niin onnellisena. Hänellä on selvästi oikea kumppani nyt vierellään, ja itsekin tulen toimeen tämän skorpparinaisen kanssa mainiosta (olen kalatnainen ;>)
        ...joten kun on tuli ja vesimerkistä kyse, ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä näitä kahta elementtiä ei ole tarkoitettu yhteen...;)

        Minä voin sanoa että minun paras kaveri on jousimies ja minä kalat, ja tulemme loistavasti toimeen, jo 20 vuotta on kulunut!ja nyt olen tapaillut jousimiestä ja meidän kemiat pelaa täysin :)


      • eikös
        ...delfiini... kirjoitti:

        Minä voin sanoa että minun paras kaveri on jousimies ja minä kalat, ja tulemme loistavasti toimeen, jo 20 vuotta on kulunut!ja nyt olen tapaillut jousimiestä ja meidän kemiat pelaa täysin :)

        ystävyys ja parisuhde ole kaksi eri asiaa? ainakin minä pidän niitä kahtena täysin eri asiana, vaikka ystävyydestähän se suhdekin joskus syntyy...
        oli minunki veljeni ja minäkin tapaillut jousimiestä, ja alussa ajattelin että hän on minulle Se Oikea ja kemiat pelas täysin, mutta pidemmän päälle ollaan ihan eri maailmoista. Ja jos sinäkin olet vasta tapaillut sitä jousimiestäsi, niin ei kannata varmaan kannata heti hehkuttaa suurinta rakkaustarinaa kenellekään...
        Tuli -ja vesimerkin parisuhde on toimii vasta sitten kun helvetti jäätyy(poikkeuksiakin löytyy)...suosittelen kyllä maa -tai vesimekkiä kaloille, koska näiden merkkien väliset kemiat kohtaa alussa, ja loppua ei näy...(ainakaan jos kyseessä on kaksi vesimerkkiä)


      • näin,
        eikös kirjoitti:

        ystävyys ja parisuhde ole kaksi eri asiaa? ainakin minä pidän niitä kahtena täysin eri asiana, vaikka ystävyydestähän se suhdekin joskus syntyy...
        oli minunki veljeni ja minäkin tapaillut jousimiestä, ja alussa ajattelin että hän on minulle Se Oikea ja kemiat pelas täysin, mutta pidemmän päälle ollaan ihan eri maailmoista. Ja jos sinäkin olet vasta tapaillut sitä jousimiestäsi, niin ei kannata varmaan kannata heti hehkuttaa suurinta rakkaustarinaa kenellekään...
        Tuli -ja vesimerkin parisuhde on toimii vasta sitten kun helvetti jäätyy(poikkeuksiakin löytyy)...suosittelen kyllä maa -tai vesimekkiä kaloille, koska näiden merkkien väliset kemiat kohtaa alussa, ja loppua ei näy...(ainakaan jos kyseessä on kaksi vesimerkkiä)

        olen kalat nainen ja ikää sen verran että on jokunen suhde takana. Sun teorias ei mun kohdalla pidä yhtään paikkaansa. Huonoja kokemuksia häristä, neitsyistä, skorpparista, vesimiehistä... (Noi on sellaisia joiden kans käynyt treffeillä, he on yrittäneet tai on ollut jonkinlainen suhde, kunnes mä olen viheltänyt pelin poikki ) Ei vain toimi, eikä halua edes yrittää. Myöskään ravut ei kiinnosta. Käsittääkseni tulimerkeistä sanotaan vain jousimiehen olevan kohtalokas kaloille... ja sitäkään alkuhuumaa en olis halunnu jättää kokematta, se vasta oli elämää. Että eipäs taas tehdä noin karkeita yleistyksiä =) Tosin jos mentäis noiden mukaan, ei mua kiinnosta ikuisesti tyytymätön, kiukutteleva oinaskaan.. että mulla on kai aika vähissä merkit jos niitä seuraan ;D


      • kalatnainen
        näin, kirjoitti:

        olen kalat nainen ja ikää sen verran että on jokunen suhde takana. Sun teorias ei mun kohdalla pidä yhtään paikkaansa. Huonoja kokemuksia häristä, neitsyistä, skorpparista, vesimiehistä... (Noi on sellaisia joiden kans käynyt treffeillä, he on yrittäneet tai on ollut jonkinlainen suhde, kunnes mä olen viheltänyt pelin poikki ) Ei vain toimi, eikä halua edes yrittää. Myöskään ravut ei kiinnosta. Käsittääkseni tulimerkeistä sanotaan vain jousimiehen olevan kohtalokas kaloille... ja sitäkään alkuhuumaa en olis halunnu jättää kokematta, se vasta oli elämää. Että eipäs taas tehdä noin karkeita yleistyksiä =) Tosin jos mentäis noiden mukaan, ei mua kiinnosta ikuisesti tyytymätön, kiukutteleva oinaskaan.. että mulla on kai aika vähissä merkit jos niitä seuraan ;D

        en toki halua yleistää ja poikkeuksia löytyy, ja ne poikkeukset taitavat täällä kirjotella ne "oinas kalat=taivas" tekstejä, mutta jos mennään se oikean horoskooppiopin mukaan niin ei tuli ja vesimerkkejä ole tarkoitettu yhteen...kyllä sen jokainen vähänkin astrologiaa tutkiva tyyppi tietää... että jos täällä horoskoopeista puhutaan, niin sitten puhutaan ihan oikein eikä työnnetä väliin niitä poikkeuksia, kyllähän ihminen itse huomaa toimiiko homma vaiko ei, mutta horoskooppien mukaan tässä tapauskessa ei toimi.... :)


      • riitti!
        oinasnainen79 kirjoitti:

        Onko kalamies todella tällainen, näin erilainen kuin "muut miehet"?

        Sain vahvistuksen miettelleni että hän todella tahtoo ottaa hitaasti ja varovasti nämä suhdeasiat, tahtoo katsella ja tunnustella alkuun, tutustua kunnolla. Sanoi että entiset jutut on funtsittava alta pois ennenkuin voi uutta ajatellakaan. Onni kuitenkin minulle että entiset jutut eivät enää tunnu vaivaavan kuitenkaan.

        Kyllä hän taitaa olla minusta ainakin hitusen kiinnostunut.. täytyy kai vaan sietää tämä epävarmuus ja antaa hänen tulla lähelle omilla ehdoillaan. Kai minä voin uskoa että hän ajattelee minua vaikka ei pommita viestein eikä puheluin.. vai?

        Inhottava olotila, oinasnaiselle melkein sietämätön ;) Mutta en ole tuntenut vastaavaa sielujen sympatiaa muiden miesten kanssa, on kuin olisin tuntenut hänet ennenkin, tunnen että saan olla oma höpsö itseni hänen seurassaan. Ehkä hän on odottamisen arvoinen. Tuntuu ainakin vahvasti siltä.

        Tuntuu niin tutulta tuo teksti että huh huh! Pari vuotta ollaan tämän kalamiehen kanssa "hengailtu", jopa viime kesä taisi mennä seukatessa.

        No mutta, siipeensä hänkin saanut existä ja varsinkin pienessä humalassa tarve tuoda toisen negatiiviset puolet esille ja aloitta se "me ollaan NIIN erilaisia- heitot". En tiedä onko tarvetta vaan huomioon vai toisen itsetunnon musertamiseen..Itse olen hyvän itsetunnon omaava, boheemikin.

        No nyt taisi tulla kuitenkin viimeinen niitti arkkuun tätä soutamista ja huopaamista ja pakko sitä on yrittää uida tästä kalan, välillä niin intohimoisestakin, verkosta pois. Tosiaan saa olla oma höpsö ittensä, mutta kommenttia tyyliin "sullakin lapselliset jutut"-tulee viimestään joko ahdistuneena (kun alat tivata mikä on) tai pienessä tuiskeessa..Kalat tarvitsee oikein duracel pupu-naisen, jolta käy täydellisesti niin urheilu, ura, siivous, ulkonäkö sekä kalojen helliminen. Kaikesta epäkohdasta saat kyllä kuulla..

        No yritys on ainakin alkanut tästä suhteen lopettamisesta! Ystävyyskin tuntuu olevan niin kohtalokasta kun Kalat osaa myös ne lempeät sanat...Aika velikultia! HUOH!

        Itse siis olen Neitsyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe