eli siis onko joku lukenut tuon Alpo Ruuthin Viimeinen Syksy kirjan. Jos voisit kertoa kirjan juonen. Olisin hyvin kiitollinen sinulle!
Alpo Ruuth Viimeinen Syksy
4
1063
Vastaukset
- booklover
kun luet kirjan ihan itse. Voit samalla tehdä muistiinpanoja esitelmääsi varten. Siitähän tässä taas on kyse, eikös?
- ON vain yksi Ruuth
Jos olet todella nimmarisi arvoinen, sinun TULEE LUKEA Viimeinen syksy - se on yksi Suomen lähes parhaan kirjailijan teoksista, jonka juonessa ja muodossa...tämän enempää ei tämä kirjallisuuden maisteri sinua auta, ellet tee tarjousta, josta ei voi kieltäytyä...
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa. - toivottavasti!
ON vain yksi Ruuth kirjoitti:
Jos olet todella nimmarisi arvoinen, sinun TULEE LUKEA Viimeinen syksy - se on yksi Suomen lähes parhaan kirjailijan teoksista, jonka juonessa ja muodossa...tämän enempää ei tämä kirjallisuuden maisteri sinua auta, ellet tee tarjousta, josta ei voi kieltäytyä...
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa.Itse kun en ole kakara, ja tapanani on lukea mieltäni kiinnostavat kirjat itse.
- Iso-Jusa
ON vain yksi Ruuth kirjoitti:
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa.Olen lukenut romaanin Viimeinen syksy noin parikymmentä kertaa. Koska itse en ehtinyt elää ihan noita aikoja, jolloin Kalliossa ja Sörkässä vaikuttivat vielä puutalot ja menneen maailman henki, on se ollut aivan erinomainen teos saada tuntumaa tuohon ahtaan hyvinvoinnin aikaan. Sitä paitsi kirjassa on aivan mainio tarina (liekö kellään tietoa minkä verran siinä on Alpon omaa elämänkertaa mukana?) ja kerronta on mitä mainiointa. Luulenpa, että kirjan suosio jäi melko vaatimattomaksi suurimmaksi osaksi siitä syystä, että Alpo oli poliittisesti leimautunut henkilö. Kuulostaa muuten aika aneemiselta, että udellaan näillä palstoilla kirjojen juonikulkuja. Jos on niin loivaliikkeinen ettei omin avuin kykene kirjaa lukemaan niin on ruvettava Teemu Selänteeksi. Ei millään hyvällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231121Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 45858
- 63851
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825