eli siis onko joku lukenut tuon Alpo Ruuthin Viimeinen Syksy kirjan. Jos voisit kertoa kirjan juonen. Olisin hyvin kiitollinen sinulle!
Alpo Ruuth Viimeinen Syksy
4
1014
Vastaukset
- booklover
kun luet kirjan ihan itse. Voit samalla tehdä muistiinpanoja esitelmääsi varten. Siitähän tässä taas on kyse, eikös?
- ON vain yksi Ruuth
Jos olet todella nimmarisi arvoinen, sinun TULEE LUKEA Viimeinen syksy - se on yksi Suomen lähes parhaan kirjailijan teoksista, jonka juonessa ja muodossa...tämän enempää ei tämä kirjallisuuden maisteri sinua auta, ellet tee tarjousta, josta ei voi kieltäytyä...
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa. - toivottavasti!
ON vain yksi Ruuth kirjoitti:
Jos olet todella nimmarisi arvoinen, sinun TULEE LUKEA Viimeinen syksy - se on yksi Suomen lähes parhaan kirjailijan teoksista, jonka juonessa ja muodossa...tämän enempää ei tämä kirjallisuuden maisteri sinua auta, ellet tee tarjousta, josta ei voi kieltäytyä...
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa.Itse kun en ole kakara, ja tapanani on lukea mieltäni kiinnostavat kirjat itse.
- Iso-Jusa
ON vain yksi Ruuth kirjoitti:
Ps. Olen lukenut Viimeisen syksyn noin 30-78 kertaa.Olen lukenut romaanin Viimeinen syksy noin parikymmentä kertaa. Koska itse en ehtinyt elää ihan noita aikoja, jolloin Kalliossa ja Sörkässä vaikuttivat vielä puutalot ja menneen maailman henki, on se ollut aivan erinomainen teos saada tuntumaa tuohon ahtaan hyvinvoinnin aikaan. Sitä paitsi kirjassa on aivan mainio tarina (liekö kellään tietoa minkä verran siinä on Alpon omaa elämänkertaa mukana?) ja kerronta on mitä mainiointa. Luulenpa, että kirjan suosio jäi melko vaatimattomaksi suurimmaksi osaksi siitä syystä, että Alpo oli poliittisesti leimautunut henkilö. Kuulostaa muuten aika aneemiselta, että udellaan näillä palstoilla kirjojen juonikulkuja. Jos on niin loivaliikkeinen ettei omin avuin kykene kirjaa lukemaan niin on ruvettava Teemu Selänteeksi. Ei millään hyvällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki802879Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from782365Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752218Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä142143Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen61559Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue111463- 831247
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81110- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191044