Minkälaisen veden platyt tarvitsevat? kertokaa
aika pian sillä platyni voivat huonosti seura-
akvaariossa. ajattelin siirtää ne mahdollisimman
nopeasti uuteen akvaarioon! auttakaa..
Platy.
3
355
Vastaukset
- Ender
pH seiskan päälle, kovuus >10gH ja lämpötila <25
astetta.
Ja tuossa liemessä ei sitten kaikki kalat pärjää,
joten selvitä mitä muuta kalaa sinulla on
tankissasi ja niiden vesivaatimukset. Jollet
tiedä, niin listaa tänne, eiköhän komentteja tule :) - kala
Valitettavasti platy, joka luonnossa elää
tyypillisesti suoseutujen matalissa lampareissa
(ph 6-8 ja kokonaiskovuus 4-15 dH) kasvatetaan
Kaakkois-Aasiassa suolapitoisessa vedessä.
Voit yrittää sopeuttaa niitä suomalaiseen
veteen laittamalla ne ensin suolapitoiseen
veteen. Suola on vähitellen poistettava
osittaisten vedenvaihtojen avulla (näin neuvotaan
Akvaariomaailma kirjassa, ei omaa kokemusta).
Valitettavasti suola on haitallista monille
kasveille ja kaloille, joten ole varovainen..
Ehkä suolaus kannattaisi tehdä eri akvaariossa..
Kun aikoinaan itse ostin platyja niistä kuoli
heti noin puolet (laitoin ne normaaliin
akvaarioveteen), mutta loput menestyivät ja
niiden jälkeläisiä elää vieläkin akvaariossani. - Milissuolapula
Mitä minun kannattaisi tehdä tämän suolauksen kanssa, eli laitanko normaalia ruokasuolaa vai merisuolaa? Jos laitan vain ihan vähäsen suolaa sinne akvaarioon???? Tai liuotan ekana? ja sitten akvaan? Milikset tarvii suolaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748473KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623706Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183064Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552845Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211831