-200g karkkia
-300g lakua
-200g suklaata
-2 pullaa
yleensä ahmiessani menee paljon enemmän kuin nämä, mutta onko nuo mielestänne jo "ihan sikana"? koska eilen söin tuon verran ja äitini oli aivan kauhuissaan tuosta määrästä! mielestäni se ei edes vielä ole mitään pahimpiin ahmimispäiviin, tuntui jopa että sain hillittyö itseäni.
mutta miten teidä mielestänne? :o
t. bmi 16,6
Onko mielestänne tämä paljon?
5
866
Vastaukset
- fättis
joo,kyllähän tuokin on aika paljon. Mietippä vaikka kuinka paljon "tavallinen" ihminen syö herkutellessaan...2pullaa tai levy suklaata yleensä riittää. Voi, sulla on alhanen bmi ;(
- KertokaasMulle
On toi nyt aika paljon, ku yleensä ku mä herkuttelen syön yhen karkkipussin ja limua juon.
Mutta jos lopetat tommosen hirveen syömisen, ja alat hoitaa tota nii kyllä se siitä sit lähtee!
- hjv nhmv
Tuo olisi paljon tavalliselle ihmiselle, varsinkin sun painoiselles. (olet alipainoinen)
Bulimikolle norm. ja voi olla aika vähänkin joihinkin verrattuna. :) - tänää...
ahmin tänään
puolikkaan pitkon (eli 200g)
PAKETILLISEN muroja
7 keksiä
juustopaketin
2 sämpylää
et tässähä sitä...ja syön tolleen joka päivä. bulimiaa ollut 1,5 vuotta. ennen oli anoreksia- riippuu ihmisestä
meinaan itse saatan vetää lyhyessä ajassa:
400g irtokarkkeja
100g karkkeja
suklaapatukoita
3 kolmioleipää
3/4 pizzaa
enkä oksenna. painoindeksi normaali.
jotkut vaan pystyvät syömään paljon. Joitain haittaa se makeus ja sen takia ei pysty syömään paljoa kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331