heippa, sellasta vaan että vähän turhauttaa kun täällä miljoonakaupunki lontoossa asun, ja ennen oon aina suomessa koittanut kierrättää mutta nyt naurattaa että ei se paljoo oo varmaan merkannut, kun täällä tulee tuhansia tonneja jätettä päivässä, ja kaikki roska pannaan samaan kasaan, kadut on ihan likasia ja roskia joka paikassa. Sellasia asioita kuten palautuspullot, ja tölkit ei tunneta, joten juotuaan voi ne heittää suoraan kadulle..
Että sellasta.
pikku suomi pelastamassa maailmaa
5
730
Vastaukset
- voi itku
huomasinkin että joku oli just ajatellut samoin, ja laittanut samantapaisen viestin!
- kierrättäjä
onhan kierrätyksestä tämä toinenkin hyvä puoli; kadut ei oo likaisia. Onpahan puhtaampi ilmakin, jos vertaa johonkin USAan tai Japaniin yms..
Kyllähän Suomi pääministerin johdolla yrittää vaikuttaa muihin maihin, että ryhtyisivät ilmastonmuutoksen vastustamiseen. Esim. joku usalainen oli kiinnostuksesta ja eiköhän se ole tulossa joskus Suomeen vierailulle (joku kuvernööri muistaakseni)- ilmasto puhtaaksi
Olisipa kiva kun kuvernööri Arnold Schwarzenegger tulisi Suomeen : )
Ilmastonmuutosasiat lähtisi pyörimään. - kierrättäjä
ilmasto puhtaaksi kirjoitti:
Olisipa kiva kun kuvernööri Arnold Schwarzenegger tulisi Suomeen : )
Ilmastonmuutosasiat lähtisi pyörimään.Arnoldhan se taisikin olla, joka joskus tulee käymään Suomessa. Sai innokkuutta Matti Vanhaselta näissä ilmastonmuutos asioissa.
- hanne
kierrättäjä kirjoitti:
Arnoldhan se taisikin olla, joka joskus tulee käymään Suomessa. Sai innokkuutta Matti Vanhaselta näissä ilmastonmuutos asioissa.
Turha kai hyvistä (kierrätys)tottumuksista on luopua pelkästään sen takia, että ei noi muutkaan, vaikka kuinka olis hyttysenp- Itämeressä, (jossa siis on sitä jo enemmän). Ja voihan aina rajoittaa uuden kaman hankkimista: miksi muka pitäisi esim. uusia huonekalut kerralla. Itse olen ainakin omiin vanhoihin jopa kiintynyt...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418