tee-se-itse kummitus

mikskaikkihyvätnimimerkiton...

11

6560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säikähtäis...

      sen verta hyvälle näyttää hieman kauempaa katsottuna :D Ompas tuota kerran tullut säikähdettyä metsään dumpattua nukkea...se oli ihan aikuisen kokonen...tosin joitakin osia siltä puuttui...en kylläkään luullut sitä haamuksi vaan ruumiiksi sen pienen hetken ajan :D

    • super!!!

      Tätä voi sanoa jo Practical Joke :ksi :D :D

    • tehdä muutama

      hahmo metsään. Olis nii ku haamujen kokous... Tai sitten muutama hahmo erilleen. Sekois varmaan ne sienestäjät ja marjastajat...
      Ei ku rautakauppaan...

      • Tyttö_17_wee

        Toi ois ihan sikakiva mettässä. Ja näytti aidolta kauempaa... Meillä kanaverkkoa on, joten taidan pyytää iskää tuollaisen väsäilemään. Tai sitten väsäilen itte äitin kaa... :)


    • näkee...

      miten luotettavia nuo kaikki "haamukuvat" on... :D

    • kertoi kokemuksesta, että tuttu kaupias oli sateisin myrskyöisin laittanut lakananriekaleen oksalle roikkumaan.
      Auton valot valaisi "kummitusta" noin srkunnin ja moni luuli, että ky. mutkassa kummitus ilmestyy.
      Tuo tuttava kertoi sitten eräänä talvisena myrsky-yönä hän lähti käymään kummituksen luona.
      Ja jäljet mitä kohdalta löytyi, vei kauppiaan pihaan.

      • Tyttö_17_wee

        En ihan ymmärtänyt että mitkä jäljet johtivat sen kauppiaan pihaan. Ai kummituksen jäljet?
        Ja oliko se joka lähti sitä kummitusta lopussa katsomaan tuttu joka kertoi tarinan?


      • Tyttö_17_wee kirjoitti:

        En ihan ymmärtänyt että mitkä jäljet johtivat sen kauppiaan pihaan. Ai kummituksen jäljet?
        Ja oliko se joka lähti sitä kummitusta lopussa katsomaan tuttu joka kertoi tarinan?

        oli talvi, niin hankeen jäi jäljet joita tuo tuttuni seurasi.

        Eli lumihankeen oli jäänyt "kummituksen" laittajan jalanjäljet joita tuttuni seurasi


    • :D vähän metkan näköinen. ^^ ei muuta kuin väsäämään tuollaista

    • Voi juku!

      Minä haluan tommosen omalle pihalle....voiskohan joku köynnöskasvi alkaa tossa kasvaa...`? Olis nimittäin aika hieno....
      Nyt soittaa ukolle, että tuopi heti mulle kanaverkkoa!!!:D

    • Tela.Raappa

      Aika helvatan hieno. Kumma ettei kukaan ole vielä kommentoinut että kyllä tuo on oikea kummitus?? Täällä kun on näitä pölypalloihin uskojia... Ei muuten hassumpi idea väsätä lakanoita puunoksiin ohiajajia säikyttämään..Itse ainakin paskoisin housuun jos pimeällä auton valot sellaiseen läikähtelisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe