tee-se-itse kummitus

mikskaikkihyvätnimimerkiton...

11

6560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säikähtäis...

      sen verta hyvälle näyttää hieman kauempaa katsottuna :D Ompas tuota kerran tullut säikähdettyä metsään dumpattua nukkea...se oli ihan aikuisen kokonen...tosin joitakin osia siltä puuttui...en kylläkään luullut sitä haamuksi vaan ruumiiksi sen pienen hetken ajan :D

    • super!!!

      Tätä voi sanoa jo Practical Joke :ksi :D :D

    • tehdä muutama

      hahmo metsään. Olis nii ku haamujen kokous... Tai sitten muutama hahmo erilleen. Sekois varmaan ne sienestäjät ja marjastajat...
      Ei ku rautakauppaan...

      • Tyttö_17_wee

        Toi ois ihan sikakiva mettässä. Ja näytti aidolta kauempaa... Meillä kanaverkkoa on, joten taidan pyytää iskää tuollaisen väsäilemään. Tai sitten väsäilen itte äitin kaa... :)


    • näkee...

      miten luotettavia nuo kaikki "haamukuvat" on... :D

    • kertoi kokemuksesta, että tuttu kaupias oli sateisin myrskyöisin laittanut lakananriekaleen oksalle roikkumaan.
      Auton valot valaisi "kummitusta" noin srkunnin ja moni luuli, että ky. mutkassa kummitus ilmestyy.
      Tuo tuttava kertoi sitten eräänä talvisena myrsky-yönä hän lähti käymään kummituksen luona.
      Ja jäljet mitä kohdalta löytyi, vei kauppiaan pihaan.

      • Tyttö_17_wee

        En ihan ymmärtänyt että mitkä jäljet johtivat sen kauppiaan pihaan. Ai kummituksen jäljet?
        Ja oliko se joka lähti sitä kummitusta lopussa katsomaan tuttu joka kertoi tarinan?


      • Tyttö_17_wee kirjoitti:

        En ihan ymmärtänyt että mitkä jäljet johtivat sen kauppiaan pihaan. Ai kummituksen jäljet?
        Ja oliko se joka lähti sitä kummitusta lopussa katsomaan tuttu joka kertoi tarinan?

        oli talvi, niin hankeen jäi jäljet joita tuo tuttuni seurasi.

        Eli lumihankeen oli jäänyt "kummituksen" laittajan jalanjäljet joita tuttuni seurasi


    • :D vähän metkan näköinen. ^^ ei muuta kuin väsäämään tuollaista

    • Voi juku!

      Minä haluan tommosen omalle pihalle....voiskohan joku köynnöskasvi alkaa tossa kasvaa...`? Olis nimittäin aika hieno....
      Nyt soittaa ukolle, että tuopi heti mulle kanaverkkoa!!!:D

    • Tela.Raappa

      Aika helvatan hieno. Kumma ettei kukaan ole vielä kommentoinut että kyllä tuo on oikea kummitus?? Täällä kun on näitä pölypalloihin uskojia... Ei muuten hassumpi idea väsätä lakanoita puunoksiin ohiajajia säikyttämään..Itse ainakin paskoisin housuun jos pimeällä auton valot sellaiseen läikähtelisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe