NeitsytN ja JousimiesM kokemuksia

Neitsykäinen

Onko kellään kokemusta toimiiko tälläinen yhdistelmä. Olen nimittäin tavannut juuri Jousimiehen johon olen ihastunut. Ennen mull on ollut Härkä, Kauris, Rapu miehiä. Ei mitään moittimista hessäkään....meidän juttut vaan ei toiminut. Koskaan ennen ei ole ollut Joutskari miestä. Millainen on Jousimies?? Törmääkö kemiat heti alkuun??

6

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ei

toimi. Kysyy pitkää pinnaa sillä Jouskarista ei saa oikein selvää. Mutta hauskaa on...eikä yhtään tylsää. Seksi IHANAA! Mies keksii aina jotain uutta sänky puuhiin...NAM:) Minullakaan ei ole aikaisemmin ollut jousimiestä.

T. NeitsytN joka seurustellut Jousimies miehen kanssa muutaman vuoden.

• varmaan on

Ett kysyy pitkää pinnaa. Hänen kertoessaan jotain juttua täytyy todella keskittyä kuuntelemaan mitä hän yrittää jutussa sanoa. Siis niin yksinkeriset asiat selittää mähdottoman monimutkaisesti.Voihan tää olla ihan muustakin johtuvaa kuin horoskooppista. Seksiä en ole vielä harrastanut hänen kans ja sun kannusuksesta jään mielenkiinolla odottamaan mitä hyvää tulee ;))
        Kiitos! :))

• kokemusta on...

Seurustelin Jousimies-miehen kanssa vajaat kaksi vuotta. Tietyssä mielessä synkkasi tosi hyvin: oltiin älyllisesti samalla aaltopituudella, molemmat tykkäsimme juhlimisesta, halusimme oman vapauden... Jousimies-mies ei välttämättä anna aidosti naisensa nauttia vapaudesta; itse kyllä vaatii toiselta tässä suhteessa paljon. Kovapäisiä luonteita molemmat, pitemmän päälle eivät sovi yhteen. Kavereina aivan loistopari!

• Tiedän tiedän..

Ei muuta kuin menoks..:D

• neitsytnainen -83

Pian viisi vuotta seurustelua takana ja kyllä on toiminut. Onhan noita vaikeitakin aikoja ollut, mutta mikä suhde nyt täydellinen olisi päivästä päivään, kysyn vaan ;) Oma jouskarimieheni on ihanan huomaavainen ja älykäs keskustelukumppani. Voimme puhua asiasta kuin asiasta avoimesti. Ja seksi... olen tyytyväinen :)

• Naikkonen11

Tavannu ihanan miehen jonka kanssa synkkaa todella hyvin. Ollaan tapailtu pari vkoa, toivoisin tämän jatkuvan. Häntä petetty rankasti,itse en vois satuttaa koskaan niin sulosta miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe