Kertokaapa mersuilijat mitä eroa on varusteversioilla
-Esprit
-Avantg
-Classic
Entäs kombin ja STW:n ero?
Autona siis 1999-2000 200 CDI.
Mitä tarkoittaa versiot esprit...Avantg...
2
758
Vastaukset
- Timo L.
Ainakin W202:ssa juttu meni näin: Espritissä on muistaakseni yhteneväinen alusta kuin Sportissa, eli Classicia ja Elegancea matalampi. Ja siis vakiona.
Espritistä puuttuvat Classicissa olleet jalopuulistat, ja siinä on vakiona erilaiset pölykapselit ja pirteämmät verhoilukuosit. - MB C
Ei ihan tarkasti ja riippuvat vähän kori- ja vuosimalleista, mutta näin:
Classic on malliston perusversio.
Avangarde on "ulkoisesti" enemmän varustettu mm. kromilistoja, erilainen maski, kojelaudan jalopuukoristelu, aluvanteet ja erilaiset verhoiluvaihtoehdot , istuimet kokonaan sähkösäädöllä ja muitakin pikku herkkuja varusteissa. Alusta lienee myöskin eri kuin Classicissa, mutta MB:n alusta on aina riippuvainen auton kaikista varusteista ja voi olla erilainen vaikka autot ulkoisesti näyttäisivätkin samalta.
Espritissä on erilainen verhoilu, kojelaudan koristeet hiilikuitu kuvioituja, alusta on matalampi ja jäykempi. Eräänlainen "Sport"-malli.
Kombista ja STW:stä en tiedä, molemmathan tarkoittavat yleisesti farmaria. MB on käyttänyt farmarin merkintänä yleisesti myös mallimerkinnän perässä T-kirjainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 39630
- 86557
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456