Kertokaahan ideoita mitä voisin ostaa avopuolisolleni lahjaksi, kun meille tulee kohta pyöreitä kun ollaan yhdessä. En millään keksi. On nii vaikeeta ostaa miehelle mitään. Kiitos etukäteen vinkeistä.
Lahjapulma
6
1480
Vastaukset
- mimmu
Tykkääkö miehesi kokkaamisesta tai grillaamisesta? Itse tilasin laatulahjat.fi sivustolta miehelleni joululahjaksi kivan vyötärömallisen baariessun. Tykkäsi siitä kovasti! Samoin sieltä sivustolta löytyy lannepyyhe korkinavaajalla. Noihin saa nimet, päivämäärät tai mitä haluaa, eli saa todella personoidun lahjan.
- kultahippu
Osta miehellesi esimerkiksi joku miehekäs koru :) esimerkiksi Kalevalla on tosi paljon vaihtoehtoja! Tietysti myös hierontalahjakorttikin on aina mukava :) oli hieroja sitten vaimo tai ammattilainen
- ...
nää näytti kivoilta, tosin tuo mieskin aika söpö :)
http://www.harmonianet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Harmonia/Categories/Korut/Emalikorut/"Kraft! korut"
- AimoA
Itse olen eksynyt tällaiselle sivulle, joka ei itse myy mitään vaan ne on keränny lahjaideoita eri liikkeistä.
Olen saanut täälta lahjaideoita eri tilanteisiin.
www.apuri.fi Tampereella on hieno lahjakauppa Miehinen Lahjamaailma, Hallituskatu 15. Sieltä löytyy lahja miehelle -ideoita. http://www.miehinen.fi/.
Nettisivuilta ei kyllä ideoita vielä löydy, itse kauppaan pitää poiketa...- harkka
Protestilistalla ollut konkurssikypsä firma. Ei tainnut kauppa käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949