Unissa lentäminen?

onneton

Aika usein näen unta, että lennän lentokoneen mukana. Usein samassa unessa lentelen paikasta toiseen ilman mitään laistetta just hipoen puittenlatvoja ja ongelmana on juuri lentoon pääsy sekä laskeutuminen. Onko kellään tietoa, mistä moiset unet johtuvat?
Uniongelmat ovat ollet riesana jo pitkään ja nukahtamislääkkeillä mennään ties monettako vuotta.
Työt tulevat myös uniini myös melkein joka yö. Lomilla ei pääse eroon työasioista. Tämä on todellinen vaiva. Jos joku tietää, mistä nämä oudotunet johtuvat, olisi kiva kuulla?

9

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuletar

En ole mikään analysoija, mutta vanhakansa sanoo, että lentäminen viittaa seksuaalisuuteen,
      samoin kuin veneellä ajelu.
      Eräs ystäväni oppi "säätelemään" lentouniaan,
      eli oli iltaisin valmiiksi miettinyt, miten laskeutuu ja niin pikkuhiljaa pääsi unistaan.
      Löysi samoihin aikoihin kumppanin itselleen, eli ilmeisesti seksipuoli tuli myös kuntoon. :D

Itse putoilin ja lentelin usein, kun olin stressaantunut ja luulisin näin olevan sinullakin.
      Toivottavasti saat apua :D

• nasu

lentäminen unissa merkitsee todellisuuden pakenemista. jos lennät unessa etkä pääse laskeutumaan suosiolla se tarkoittaa sitä että tahdot paeta nykyistä elämäntilannettasi. koet elämäsi epämiellyttäväksi. toivottavasti tästä on apua. jos niin koita muuttaa asioita elämässäsi.

• Myrskytuuli

Lentäminen saattaa olla pakoilua olevasta.
      Varsinkin, kun kyseessä on puita hipoen meno.
      Nousu-ja laskuvaikeudet viittaisivat kyvyttömyyteesi ottaa askel jossakin tärkeässä asiassa. Kuvittelisin sen liittyvän työhösi.

Toinen tulkinta vaihtoehtoisesti voisi
      olla tapasi
      irrottautua rutiinista.
      Olet ilmeisen huolehtiva ja vastuunkantava
      ihminen.
      Haluaisit hieman hengähtää ja alitajuntasi siirtää sen uniisi.

• onneton

Lämmin kiitos teille, jotka annoitte muutaman kommentin! Pitää yrittää ottaa rauhallisesti ja olla stressaamatta. Jos se ihastuskin tulisi sitten vastaan joku päivä.

• Nukkumaija

Tässä joitakin selityksiä mitä mieleeni tuli:Vapaudenkaipuuta ja ahdistavista tilanteista pakenemista. Huonon itsetunnon kohottamisyrityksiä. Äitisidonnaisuudesta tai puolison kontrollista irtipääsyn tarvetta.
      Lentokoneen mukana meno halua päästä uuteen ympäristöön ja nopeasti!

• Mentor

Lento unet on yleensä hyvä enne. Minkä takia haluat päästä näistä unista eroon. Eiko lento miellytä? Seksiunia sanois freudilaiset...

• Äläpakeneuniasi

Monta kertaa kun unen näkee niin pikkuhiljaa oppii hallitsemaan lentoa, niin olen itsekin oppinut. Tosin itse nautin lentämisestä ja toivon aina keksiväni lentää joten en ihan ymmärrä miksi tahdot paeta uniasi?

• UskonHäneen

Se kertoo siitä, että olet vapaa. Anna mennä vaan.

• up.up.and.away

Mulla menee lentounet usein persiilleen. Unessa tulee usein sellainen ajatus, että jos epäilen lentokykyäni, tai yleensä lentämisen mahdollisuutta, niin putoan. Ja näin siinä käy. Ja aina säpsähdän hereille, kun osun tantereeseen. Joskus olen onnistunut lentämään aika taivaallisissa pilvivaltakunnissa. Se on aika messevä fiilis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11059
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8437
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      128
      5336
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3598
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3554
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      37
      3240
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2051
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe