Hermot kireillä ja hikoiluttaa, ei oikein jaksa mitään. Samanlainen tunne, kuin olisi flunssa alkamassa. Vajaa kaksi viikkoa ilman lääkitystä.
Sopisiko vieroitusoireiksi ?
Mitä tuumaatte ?
3235
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Siis lopetitko kerralla vai vähitellen. Jos lopettaa kerralla lääkityksen voi olla vieroitus oireita. Oireet voi olla yksilöllisiä, joten kyseiset oireet voivat olla vieroitusoiteita. En tarkemmin osaa sanoa kun en tiedä millä annostuksella olet lääkkeitä syonyt ja kuinka pitkään sekä mitkä lääkkeet on kyseessä.
Allaolevasta linkistä saat lhalusanalla lääkkeistäsi tietoa enenmmän!
http://www.laaketietokeskus.fi/page.php?page_id=33
Annostus on alkujaan ollut 15mg. Ensin puolitin, ja sitten jaoin tabletin neljään osaan. Siis pari kuukautta on mennyt pelkkään vähentämiseen. Ei olisi tullut mieleenikään lopettaa seinään. Seuraukset voivat olla todella vakavia.
lopettaminen niinkuin sairatuminenja oireet yksilöllisiä. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa ja ulkoilla paljon raitis ilma piristää kummasti. Kannattaa ehdä kaikkea sellaista josta pitää. Itselläni aikaisemmin (lapset oli silloin pieniä ja olin heidän kanssaan yksin) kanavatyöt oli se henkireikä jolla pysyin kasassa.