Eli kuulin milfightista vähän aikaa sitten ja haluisin kokeilla, mutta oon vasta 15 vuotias joten onko mahdollista? Asun Kauhajoella joten kuljetus Vaasaan voi järjestyä, mutta kaipaisin lisätietoja hinnoista yms.
Milfight
2
715
Vastaukset
- kossi
Eipä toi ikä mikään este oo jos vaan innostusta löytyy. Todella mukava harrastus ja loistava vetäjä tossa milfigtissa. Oon nyt jonkun aikaa käyny siellä peruskurssilla ja täytyy sanoa että ei ole kyllä kaduttanut että homman alotin! Peruskurssin hinta tais olla 45€ puolelta vuodelta, mihin vielä sisälty vakuutuskin, että ei oo todellakaan kallis. Kannattaa Hannu Maunulaan ottaa yhteyttä vaikka sähköpostilla jos kiinnostusta löytyy harrastukseen.
Suosittelen lämpimästi kyl liittymään seuraan! :) - asasaasas
Milfightin pääohjalla on myös judotaustaa, joten mukana on myös judotekniikoita. Jos pitkä
treenimatka alkaa painaa niin kannattaa ottaa rinnalle judo, jota voit treenata Kauhajoella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389