Millaisia kokemuksia on Kuopion yliopistosta? Millainen paikka Kuopio on asua muuten? Olen kiinnostunut tietämään, sillä harkitsen hakemista ensi keväänä yhteiskuntatieteelliseen Kuopion yliopistoon.
Lisäksi vielä, onko opiskelijan vaikea saada kesätöitä Kuopiossa?
Kuopion yliopistossa opiskelu
5
1073
Vastaukset
- Kesätyöntekijä
Kuopion yliopistossa opiskelusta en tiedä, mutta kesätyöpaikkoja löytyy täältäkin niinkuin muualtakin. Tietysti työpaikan saaminen on työnhakijasta itsestä kiinni...koulutus, työkokemus, persoona jne. :)
- Kuapioo
Niin. Kyllä Kuopion yliopisto tuntuu mainiolta minulle, vaikken täältä kotoisin olekaan. Yliopisto on sopivan kokoinen ja kauniilla paikalla, ihmiset pääsääntöisesti mukavia ja yhteishenki on hyvä. Joku voi tietenkin olla aivan päinvastaista mieltä...
- infotyttö
Hei,
Tule ehdottomasti Kuopioon! Kuopion yliopisto on uskomattoman ihana paikka. Kampus on kaunis ja kaikki palvelut ovat lähellä. Opetuksen taso hyvä ja porukka varsin rentoa. Yliopisto on tosin aika rankasti luonnontieteispainotteinen ja sen kyllä huomaa. Yliopistolla on omat biletilansa ja ainejärjestöillä vielä omansa. "Tiukkis" l. Tiukanlinna löytyy aivan kampuksen takaa ja siellä pidetään mitä moninaisempia bileitä. Kuolon oma "Vitriini" taas löytyy hieman keskustan ulkopuolelta, mutta sielläkin meno on taattua!
Kuopio yleensäkin asuinpaikkana on mukava. Ihmisiin on helppo tutustua ja he ovat ystävällisiä. Kuopas (Kuopion opiskelija-asunnot) välittää hienoja taloja siedettävällä hintaa ja hyviltä paikoilta ja kesätöitäkin löytyy, jos vaan jaksaa metsästää!
Tervetuloa Kuopioon! - carrie
Aloitan syksyllä opinnot Kuopion yo:n yhteiskuntatieteellisessä(sosiaalityö)eli en vielä opiskelusta mitään juuri tiedä,mutta odotan innolla opintoja.
Kuopiossa olen kyllä asunut jo muutaman vuoden,mukava kaupunkihan tämä on,ei liian suuri.Täälläpäin ei asuntojen vuokratkaan ole niin huimia,kuin esim. pääkaupunkiseudulla.Tietääkseni opiskelijakämpän/solun saa aika nopeastikin,eikä tarvii puolta vuotta jonottaa,niinkuin jossain voi joutua.- anna
hain asuntoa kun sain paikastani amk:ssa varmuuden heinäkuun puolessa välissä. torstaina pistin postiin ja tiistaina oli asunto. en tosin ollut turhan ronkeli, mutta onpahan nyt luukku jossa asua..
innolla odotan muuttoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584