Neitsyestä juuri eronnut

Vaaka nainen

Olen juuri eronnut neitsyt miehestä 42v. ei enään poikanen ja kyllä nuo kaikki huonot ominaisuudet vaan löytyvät hänestä. Sairaaloisen mustasukkainen, itsekeskeinen, todella saita ja aina oikeassa kaikissa asioissa vaikka ei niistä mitään tiennytkään. Pettäjä ei ollut, tai ei ainakaan jäänyt kiinni.

En ainakaan muille vaaka ihmisille suosittele neitsyttä. Osasi tosiaan olla aluksi oikein huomaavainen, hellä ja kaikin puolin mukava.... mutta, mutta johonkin se ihanuus pian vaan katosi, yhdessä jaksoin olla 1,5v.

Tässä kaikille hyvä horoskooppi linkki, jossa ei vaan kerrota hyviä puolia. Jokainen voi tutkiskella omaa merkkiään ja miettiä kolahtiko.

http://www.uniluoto.com/

4

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo antamasi

osoite. Käyppä tälläsessa osoitteessa www.astro.fi

terkuin NeitsytN

• Vaaka nainen

Olen kyllä käynyt kyseisessä osoitteessa monestikin (kanta-asiakas). Mutta antamani osoite käsitteli tai kertoi sanallisesti horoskooppi merkin samoja ominaisuuksia hieman eri tavalla. Tästäkin kaikki voivat olla eri mieltä??????

• käynyt
        Vaaka nainen kirjoitti:

Olen kyllä käynyt kyseisessä osoitteessa monestikin (kanta-asiakas). Mutta antamani osoite käsitteli tai kertoi sanallisesti horoskooppi merkin samoja ominaisuuksia hieman eri tavalla. Tästäkin kaikki voivat olla eri mieltä??????

osoitteessa, etkä sitten oppinut yhtään mitään???

• a sian tuntija

..oikein luulet olevasi. Tunnet yhden paukapään ja se on neitsyt. Luet sitten jostain jotain neitsyen luonteenpiirteistä. Mitään ja yleensä et ymmärrä astrologiasta yhtään mitään. Vai ymmärrätkö. Vaaka on tuollainen selän takana pauhaaja, uuten kyllä osaa mielistellä eikä vastausta tai mielipidettä tipu. Jahkailee vaan. Hvä arvoisa vaaka, opettele päättämään jo hyvissä ajoin. Äläkä jahkaile. Olet vainoharhainen. Katkera vaaka on itse sairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      125
      1714
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1014
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe