Hei!
Ystäväni on menossa naimisiin juhannuksena (v. 2008).
Olisiko hyviä polttari ehdotuksia/paikkoja?
Mitä voisi järjestää,yms.?
Auttakaa kiitos!
Paikkana siis Tampere
apua
2
684
Vastaukset
- Itsekin kaaso
Moi,
Olen itsekin kaaso ja olen paininut saman ongelman kanssa. Sitten on vielä se, että tekemistä löytyisi, mutta hinnat hipovat pilviä, joten se rajoittaa...
Miten olisi esimerkiksi tanssitunti koko porukalle? Hemmotteluhoitoja morsiamelle esim. turvehoito, jalkahoito, suklaahieronta, kasvohoito jne...Kylpylässäkin voisi jotain järjestää, jos budjetti sallii. Tampereella on myös vakoilumuseo (olen niin ainakin netistä lukenut), joten voisiko siellä järjestää jotakin? Entä karaoke, hevosratsastus, moottoripyöräajelu?
Kannattaa ehdottomasti kysyä polttariporukalta, josko heillä olisi ideoita ja suhteita johonkin päin, jolloin saadaan edullisesti pientä kivaa koko porukalle. Itse olen ottanut budjetiksi 40-45 euroa per pää. Nykyään sillä ei paljoa saa, mutta kun suhteita löytyy niin siten saadaan järjestettyä... Mikäli polttariporukan pitää maksaa tuotakin enemmän (esim.100 euroa) se voi helpostikin karsia ihmisiä pois porukasta. Mutta jos on iso polttarikassa, niin sitten erilaiset elämysradat, mönkkäriajelut, helikopteri- ja limusiinikierrokset käyvät päinsä... - cacao_blondi
Heippatihei "sielunsisko" :)
En ole varma luetko edes näitä viestejä mitä tänne kirjoitetaan, mutta mulla on polttarit jo keksitty ystävälleni elokuuksi..
Jos tahdot vinkkejä yms. niin otapa yhteyttä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185