Onkohan tämä kasvi nopea itämään ja kasvamaan? Kannattaako kylvää jo? Toivoisin, ettei köynnös ehtisi kasvaa kovin suureksi ennenkuin voi istuttaa ulos. Onko kenelläkään tästä kokemusta?
Sinipunavaula
4
1819
Vastaukset
- kalissa
Minulla oli sellainen toissa kesänä ja ostin valmiina eli en osaa neuvoa, mutta minulle oli pettymys se..
Kukinta oli onneton eli siellä täällä kukka joka taisi päivän kestää.
Mutta alussa kavoi rajusti lehteä eli voi olla nopea kasvamaan. - kukkahullu
Mulla oli viimevuonna purppulavaula ja kukki hyvin koko kesän. Ostin tosin taimen puutarhalta... Ei ollut kauhean paahteinen paikka ja lannoitan kesäkukkiani joka kerta kun kastelen itse (luonto hoitaa välillä kastelun). Koska kesäkukka on kuitenkin niin lyhyen ajan ilonamme niin lannoitetta kannattaa laittaa, kasvun ja kukinnan maksimoimiseksi. Käytän nestemmäistä joka liukenee heti veteen...
- kukkahullu
Mulla oli viimekesänä purppuravaula...
Minä tykkäsin, kasvoi hyvin ja kukki pakkasiin asti... Ostin kylläkin puutarhalta taimen...
Ei ollut kauhean paahteisella paikalla, lannoitin aina kastelun yhteydessä:) - Anonyymi
Ppurppurapunavaulan olen saanut menestymään useamman vuoden talven yli pitämässä viileässä tilassa, jossa vähän valoa. Keväällä olen leikannut kuivat osat pois ja uuteen multaan istuttanut. Kukkii runsaasti aurinkoisessa paikassa ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.335176Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133341- 302961
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212647- 1022304
Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2532214- 252212
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512210370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2571561- 101231