mitkä ovat kyseisen luotaimen toiminnot? näyttöpanelissa ei ole kuin yksi näppäin ja näytössä näkyy syvyys ja kellon kuva kun näppäimestä painaa ja se häviää kun painaa toisen kerran. ELI onko kyseisessä luotaimessa mitä toimintoja tai esim. mahdollisuus asettaa hälytys tiettyyn syvyyteen???
SILVA 320 vai oliko se 230 kaiku
6
1319
Vastaukset
- purkkari
Siinä on tosiaan hälytysmahdollisuus jos kytket siihen esim. summerin tms. Manuaalikin mulla on jossain. Tarkemmet ohjeet pitäisi katsoa sieltä.
- ei karille
kuinka hälytyssyvyys asetetaan? olen kokeilllut sitä räplätä mutta en ole saanut sitä toimimaan tai sitten olen mutta en tiedä toimiiko se??? nappuloita kun on kokonaista 1 kpl!!!!
- riku
ei karille kirjoitti:
kuinka hälytyssyvyys asetetaan? olen kokeilllut sitä räplätä mutta en ole saanut sitä toimimaan tai sitten olen mutta en tiedä toimiiko se??? nappuloita kun on kokonaista 1 kpl!!!!
Mulla on juuri tuollainen kaiku. Kyllä siinä hälytys on, mutta ainakin mulla piipitys on niin
heikko ettei sitä kuule kuin korva kiinni laitteessa. Olen tullut myös siihen käsitykseen, että tuota yhtä nappia painamalla aktivoituu hälytys sen hetkiselle syvyydelle. Eli jos syvyys
siitä olennaisesti muuttuu suuntaan tai toiseen, alkaa piipitys. Tämä on kaiketi laite sieltä halvimmasta päästä. Mullakaan ei ole manuaalia. - purkkari
ei karille kirjoitti:
Laitteen takana on 6-vipuinen mikrokytkin.
Kahden reunimmaisen ollessa off-asennossa asetetaan metrit näyttöön.
Kolmas vipu on-asentoon, ja hälytysraja on 2 metriä (loput offiin).
Neljäs on-asentoon (loput offiin)3 metriä.
Viides on-asentoon (loput offiin)4 metriä.
Kuudes on-asentoon (loput offiin)5 metriä.
12 voltin summerin plussa kytketään sulakkeen kautta akun plusnapaan (=esim kaiulle tuleva syöttöjännite=kytkentäriman napa 2) ja miinus laitteen takana olevan kytkentäriman napaan 6 (lähinnä mikrokytkintä).
Kun summeri hälyttää, se kuitataan pois näytössä olevalla nappulalla. Samaa nappulaa pidempään painamalla voi hälyn kytkeä käyttöön tai pois. - ei karille
purkkari kirjoitti:
Laitteen takana on 6-vipuinen mikrokytkin.
Kahden reunimmaisen ollessa off-asennossa asetetaan metrit näyttöön.
Kolmas vipu on-asentoon, ja hälytysraja on 2 metriä (loput offiin).
Neljäs on-asentoon (loput offiin)3 metriä.
Viides on-asentoon (loput offiin)4 metriä.
Kuudes on-asentoon (loput offiin)5 metriä.
12 voltin summerin plussa kytketään sulakkeen kautta akun plusnapaan (=esim kaiulle tuleva syöttöjännite=kytkentäriman napa 2) ja miinus laitteen takana olevan kytkentäriman napaan 6 (lähinnä mikrokytkintä).
Kun summeri hälyttää, se kuitataan pois näytössä olevalla nappulalla. Samaa nappulaa pidempään painamalla voi hälyn kytkeä käyttöön tai pois.ilman apuasi sen yhden napin painelu olisi jatkunut iäisyyteen.....
- mankka47
Löytyiskö keneltäkään Silvan mittareita 320, 520 jne missä olisi ehjät näytöt. Mun mittarit on vm. 88 kaiun näyttöön on tullut mustaa, eikä toimi enää kunnolla. Kompassiinkin on tullut aivan vähän sammaa jutskaa. Onko kellään tietoa mistä sais vaikka pelkät näytöt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307