Tefalin pienkodinkoneet

omppu

Tradekan kaupoissa kun on meneillään tämä kampanja jossa voi kerätä "tefal-merkkejä" ja niillä ostaa edulliseen hintaan esim Tefalin leivänpaahtimen tai kahvinkeittimen, niin onko muilla kokemusta niistä vekottimista? Ostimme leivänpaahtimen, joka kuitekin yllättäen lakkasi toimimasta parin viikon käytön jälkeen. Kuitti on tietysti hukassa niin uuttakaan ei saa... Tarkoitus oli ostaa myöskin se kahvinkeitin, mutta nyt ei tiedetä uskaltaako, jos sekin sitten hajoaa samantien. Niin että onko muut ostelleet noita, miten on laitteet kestäny?

6

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan sen kuitin (ota vaikka valokopio), niin onhan niillä 2 vuoden takuu.

• mvma

Ostin Tefal kahvinkeittimen ja mielestäni se on täysin kelvoton. Se on erittäin kovaääninen ja vesi tulee niin kovalla paineella suodattimelle, että kahvinporot lentävät ympäriinsä tukkien tippalukon. Kahvit valuu pitkin pöytää. Roskiskamaa.

• radiant

Itselläni oli Tefalin termoskannulinen kahvinkeitin, joka oli turhan arvokaskin. Ei muuta vikaa, mutta kahvi maistuu aivan kuin siinä olisi uitettu puunpalaa. Moccamaster tuli tilalle.

• HT
        radiant kirjoitti:

Itselläni oli Tefalin termoskannulinen kahvinkeitin, joka oli turhan arvokaskin. Ei muuta vikaa, mutta kahvi maistuu aivan kuin siinä olisi uitettu puunpalaa. Moccamaster tuli tilalle.

Aivan onneton peli.
        Kahvi maistuu pahalta, kannu kusee, jos ei kaada ihan liruttamalla, kahvi ei pysy kuumana tai edes lämpimänä vaikka on termoskannu ja lämmitys alla.

• erkki merkki

ON KIVAA KERÄTÄ MERKKEJÄ JATKA SAMAAN MALLIIN

• make711

Samaa mieltä muiden kanssa!

1. Kahvi ei pysy lämpimänä

2. Kovaääninen

3. Kahvi maistuu muovin ym. sekoitukselle

Kaiken kruunas lopulta se että kahva irtos ja samalla lohkes pannusta lasinpala ja lasinsiruja meni pannuun... Tarjoileppa siinä sitten vieraille kahvia!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5946
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3199
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2740
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      28
      2596
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82