Voiko laastarin vaikutus tuntua jo toisena päivänä. Nukuin viime yön hyvin ja nyt sydän ei tykytä niin kovasti ja olin aika energinen.
Miten muuten noi laastarit saa pysymään? yksi irtosi heti aamulla kun se illan kipristeli reunoista. Tein kaikki kommervinkit mitä käskettiin .Mahanahka on tosi hankala paikka kun iho venyy ja paukkuu.
Voiko
3
362
Vastaukset
- laastarille
eli ei mihinkään venyvään paikkaan, vaan esim. ristiselän kohdalle, siihen ennen pakaroita, keskelle tai lantion kohdalle selkäpuolelle, vähän taakse. Yläselän alue voi olla myös hyvä. Mullakin on irtoillut esim. reisistä tai lantiosta sivulta, samoin housujen kuminauhakohtiin ei kannata laittaa laastaria...
- lääkäri käski laittamaan
Niin mikähän niksi siinä on, että lääkäri käski laittamaan sen nimenomaan vatsanahkaan?
Nytkin tää toinen laastari on mustunut reunoista ja käpristynyt parin millin verran kauttaaltaan reunoista.
Vatsassani on sitäpaitsi runsaasti leikkausarpia ja kiinnikkeitä. Luulisi Estrogeenin kerätyvän kudoksiin niissä kohdin. lääkäri käski laittamaan kirjoitti:
Niin mikähän niksi siinä on, että lääkäri käski laittamaan sen nimenomaan vatsanahkaan?
Nytkin tää toinen laastari on mustunut reunoista ja käpristynyt parin millin verran kauttaaltaan reunoista.
Vatsassani on sitäpaitsi runsaasti leikkausarpia ja kiinnikkeitä. Luulisi Estrogeenin kerätyvän kudoksiin niissä kohdin.Aloitin vähän aikaa sitten 25 mikrogrammaisen Estradotin käytön eikä sillä tunnu olevan juur mitään vaikutusta. Olen liimannut laastarin alavatsalle niinkuin ohjeessa käskettiin. Mutta vaikuttaako tuo rasvakerros jotenkin sen imeytyvyyteen?? Eli siirtyykö tuo estrogeeni ensin rasvakudokseen tms. Mulla ei mahassa paljonkaan rasvaa, joten olisko ulkoreisi taikka takapuoli tuon imeytyvyyden kannalta parempi paikka? Onko teillä kokemuksia laastarin eri paikoista? Tuleeko tehossa eroja sen mukaan missä kohtaa vartaloa sitä pitää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956