Voiko laastarin vaikutus tuntua jo toisena päivänä. Nukuin viime yön hyvin ja nyt sydän ei tykytä niin kovasti ja olin aika energinen.
Miten muuten noi laastarit saa pysymään? yksi irtosi heti aamulla kun se illan kipristeli reunoista. Tein kaikki kommervinkit mitä käskettiin .Mahanahka on tosi hankala paikka kun iho venyy ja paukkuu.
Voiko
3
392
Vastaukset
- laastarille
eli ei mihinkään venyvään paikkaan, vaan esim. ristiselän kohdalle, siihen ennen pakaroita, keskelle tai lantion kohdalle selkäpuolelle, vähän taakse. Yläselän alue voi olla myös hyvä. Mullakin on irtoillut esim. reisistä tai lantiosta sivulta, samoin housujen kuminauhakohtiin ei kannata laittaa laastaria...
- lääkäri käski laittamaan
Niin mikähän niksi siinä on, että lääkäri käski laittamaan sen nimenomaan vatsanahkaan?
Nytkin tää toinen laastari on mustunut reunoista ja käpristynyt parin millin verran kauttaaltaan reunoista.
Vatsassani on sitäpaitsi runsaasti leikkausarpia ja kiinnikkeitä. Luulisi Estrogeenin kerätyvän kudoksiin niissä kohdin. lääkäri käski laittamaan kirjoitti:
Niin mikähän niksi siinä on, että lääkäri käski laittamaan sen nimenomaan vatsanahkaan?
Nytkin tää toinen laastari on mustunut reunoista ja käpristynyt parin millin verran kauttaaltaan reunoista.
Vatsassani on sitäpaitsi runsaasti leikkausarpia ja kiinnikkeitä. Luulisi Estrogeenin kerätyvän kudoksiin niissä kohdin.Aloitin vähän aikaa sitten 25 mikrogrammaisen Estradotin käytön eikä sillä tunnu olevan juur mitään vaikutusta. Olen liimannut laastarin alavatsalle niinkuin ohjeessa käskettiin. Mutta vaikuttaako tuo rasvakerros jotenkin sen imeytyvyyteen?? Eli siirtyykö tuo estrogeeni ensin rasvakudokseen tms. Mulla ei mahassa paljonkaan rasvaa, joten olisko ulkoreisi taikka takapuoli tuon imeytyvyyden kannalta parempi paikka? Onko teillä kokemuksia laastarin eri paikoista? Tuleeko tehossa eroja sen mukaan missä kohtaa vartaloa sitä pitää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514