nainen pitää minihametta tightsin kanssa??Tyttäreni sanoo "et kyl mutsi voit laittaa ihan hyvin" onhan muillakin naisilla ikäluokassa 40-55
Voiskohan
20
660
Vastaukset
- Kekä
Kuka on tights?
- myös yli
Olen myös yli 50 ja pidän minihameita , jopa melko lyhyitä. Mutta tiedän myös , että jalkani/sääreni kyllä näyttävät kivoilta , ja jos ei näyttäisi , ei tulisi mieleenikään pukea lyhyttä ylle! Ei ole minun mielestä iästä kiinni , vaan vartalosta.. Pitää vain olla kriittinen itseään kohtaan.On minulla myös pilli farkkujakin.
- os hyvännäköiset
eikä vääräsäärinen ja kovin "kolhutun" näköisiä niin minihametta/leninkiä voi ihan hyvin pitää 50 nainen,mutta pitää myös osata istua "nätisti" eikä jalat levällään
- täti puskasta
os hyvännäköiset kirjoitti:
eikä vääräsäärinen ja kovin "kolhutun" näköisiä niin minihametta/leninkiä voi ihan hyvin pitää 50 nainen,mutta pitää myös osata istua "nätisti" eikä jalat levällään
näin..
- tightsit
jos ne on kui miesten kalsait niin ei
- naurettavaa
eikös tääl osaa kukaan englantia? tight`s on ihan ihoamyöten "sukkahousut" vaan niis ei ole jalkaterää,joissakin on leveä pitsi lahkeenreunas,kiiltopintasia jne
- karmeet
naurettavaa kirjoitti:
eikös tääl osaa kukaan englantia? tight`s on ihan ihoamyöten "sukkahousut" vaan niis ei ole jalkaterää,joissakin on leveä pitsi lahkeenreunas,kiiltopintasia jne
miten voit kuvitella hyvännäköisiksi mutta teillä varmaan sama maku tyttäresi kaa.
- O - Orvokki
Lapset ovat yleensä kai erityisen kriittisiä omien vanhempiensa suhteen.
Keski-Euroopassa aikuiset naiset kulkevat usein polven yläpuolelle päättyvissä tyylikkäissä hameissa ja jakkupuvuissa.
Itse käyttäisin ehkä nykyään mieluummin paksumpia sukkahousuja lyhyen hameen kanssa. Värilliset 40 denierin sukkahousut ovat mielestäni hyvännäköiset minihameen kanssa aikuisella naisella viileään vuodenaikaan. Tosin se mini, josta minä puhun, ei ole ihan roiskeläppä.
Silloin, kun tightsin tyyppisen jutut olivat ensimmäistä kertaa muodissa, pidin usein värikäitä yksiosaisia yläosia niiden kanssa. Kaapin perältä löysin äskettäin yhden ja hämmästyin, miten pahuksen lyhyttä "hametta" on joskus vielä aikuisenakin tullut käytettyä jopa työvaatteena. Se ei tosiaankaan tainnut näkyä kuin raitana pikkutakin alapuolella. ;)) Niitä en enää (ehkä) suostuisi käyttämään kuin pitkien housujen kanssa, vaikka läheiset kuinka "yllyttäisivät". ;)) - harkitsisin
"onhan muillakin naisilla ikäluokassa 40-55",
onkohan muilla sellaisella, joiden elämäntyyliä kannattaa seurata? - näytellä m
onko viisasta näytellä muille,
meillä pidetään nuo "perheen sisäisinä asioina",
ei tulisi mieleenkään näytellä jotain muille. - Pirre*
että tyttäreni ovat seonneet, mutta - puhun vain omasta puolestani :)
- sitä mieltä
Kesä ajaksi säädettäisiin minihameen käyttö pakko.
- Paskukinttuinen nainen
Mikä on siis minihame? Miten lyhyttä hametta sanotaan minihameeksi? Sellainen, jonka helma ulottuu polvien yläpuolelle, vai?
Minä pukeudun mielelläni hameisiin, mutta vain pitkiin ja nilkkapituisiin. En koskaan ole tykännyt pitää minihameita tai sellaisia, joissa pohkeet paljastuvat. En siis tuomitse lyhyiden hameiden käyttäjiä, puhun omasta puolestani, koska en käytä edes shortseja samasta syystä, että pohkeeni ovat paksut ja samoin nilkkani. Tämä on rakennekysymys, ei siis ylipaino-ongelmaa (olen 165 cm ja painan 50 kg).
Mielestäni pukeutuminen ei ole iästä kiinni. Se on maku-ja tyylijuttu. Kaikille ei käy kaikki.- ed.
....en sentään pasko kintuilleni vaan olen paksukinttuinen...
- ei vois
Yleensä haittapuolet korostuu liikaa, tanakka perä, mahd. suonikohjut, työperäiset kulumat jne. Mini on tyttöjen vaatekappale, eikä sovi kaikille heillekkään.
- paljastaa
naisessa ja autossa vuosimallin. Kuvin lyhyessä minihameessa oleva viisikymppinen nainen on höpsön näköinen. Odottaisi jo arvokkuutta. Paremman näköinen jos vähän pitempi tuo hame. Näin viisikymppisen miehen mielestä.
- 50+
Pysyä hänelle sopivissa vaatteissa onhan se arvokuus vielä tallella ei silti tarvitse säkkinkään pukeutua.
Kamalaa katseltavaa noissa eräissä julkkiksissa ne kun yrittää vaatteila pitää sitä nuoruutta yllä.
Itse kun kokeilen tyttäreni vaatteita ne kyllä päälle sopii mutta.. se on aika luonnottoman näköistä ,epäilisin kyllä reaktioita jos niitä päälleni laittaisin yleisille paikoille.. - edellinen
50+ kirjoitti:
Pysyä hänelle sopivissa vaatteissa onhan se arvokuus vielä tallella ei silti tarvitse säkkinkään pukeutua.
Kamalaa katseltavaa noissa eräissä julkkiksissa ne kun yrittää vaatteila pitää sitä nuoruutta yllä.
Itse kun kokeilen tyttäreni vaatteita ne kyllä päälle sopii mutta.. se on aika luonnottoman näköistä ,epäilisin kyllä reaktioita jos niitä päälleni laittaisin yleisille paikoille..Tietysti kesällä uimarannalla voisi harkita siellä kun ollaan muutenkin vähemmällä vaatatuksella.
Jo mukavuus syistäkin. - ne nuoremmat
50+ kirjoitti:
Itse kun kokeilen tyttäreni vaatteita ne kyllä päälle sopii mutta.. se on aika luonnottoman näköistä ,epäilisin kyllä reaktioita jos niitä päälleni laittaisin yleisille paikoille..sällit innostua, jo menisit tyttäresi vaatteissa yleiselle paikalle, mutta ikäistesi joukossa ei Sinua otettaisi vakavasti, siinä olet aivan oikeassa
Kyllä voi, vain jos ne tightsinit ovat villahousut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701