Voisiko Jari Tulla

Kaija,hisu,nipsu,benni

Tule konserttien jälkeen kirjoittamaan nimmareita.Me Yleisö siis maksamme sinun tulosi.Älä ole lehka,ota esimerkkiä Kari Tapiosta.Karin suosio perustuu aitouteen sekä yleisöstä välittämiseen.Tule heti yleisön pariin,muuten emme enää tule konserttiin.

70

8940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleksandra

      Jari kertoi tv 2:n dokumentissa syyn siihen, että on lopettanut konsertin jälkeiset nimikirjoitussessiot. Niissä hän pahoitti usein mielensä joidenkin nimmarin pyytäjien käytöksen vuoksi, ja konsertin aikaansaama hieno tunnelma oli pilalla. Ne lisäksi kestivät usein tuntikausia, joten on ihan ymmärrettävää, ettei kahden tunnin lavalla riehumisen jälkeen sellaista jaksa.

      Onhan se ikävää, ettei Jaria enää pääse tapaamaan entiseen malliin, mutta nimmareiden hakijat saavat syyttää siitä itseään ja huonoa käytöstään. Useimmat tietysti ovat asiallisia ja mukavia, mutta mitenkäs se vanha sanonta menikään: yksi mätä hedelmä pilaa koko korillisen...?

      • Marianna

        nimmari showta Jarilta konsertin jälkeen. Minusta ne olivat "hirveitä" kokemuksia....

        Kerran ja kahdestikin siitä "rituaalista" läksin itkien pois...(tuli niin huono fiilis)

        Parempi mieli jää kun hienon konsertin jälkeen hyvillä mielin lähtee kotiin, muistelemaan miten ihanaa oli...kun Jari esiintyi täysillä, kaikkensa antaen hyväntuulisena estraadilla, vitsaili, heitti huumoria, hymyili, jopa liikutuksen kyynel kirposi..jne..

        Tätä ihanuuden listaa voisi jatkaa loputtomiin... mutta nimmari show voi pahimmillaan pilata niin Jarin kuin faninkin fiiliksen...(vaikka se oliskin hyvän mielen tarkoitus)

        Pyydän syvästi anteeksi mielipidettäni, tämä on vain minun mielipide..(8-vuotta fanitusta takana kokeneena)


      • Marianna
        Marianna kirjoitti:

        nimmari showta Jarilta konsertin jälkeen. Minusta ne olivat "hirveitä" kokemuksia....

        Kerran ja kahdestikin siitä "rituaalista" läksin itkien pois...(tuli niin huono fiilis)

        Parempi mieli jää kun hienon konsertin jälkeen hyvillä mielin lähtee kotiin, muistelemaan miten ihanaa oli...kun Jari esiintyi täysillä, kaikkensa antaen hyväntuulisena estraadilla, vitsaili, heitti huumoria, hymyili, jopa liikutuksen kyynel kirposi..jne..

        Tätä ihanuuden listaa voisi jatkaa loputtomiin... mutta nimmari show voi pahimmillaan pilata niin Jarin kuin faninkin fiiliksen...(vaikka se oliskin hyvän mielen tarkoitus)

        Pyydän syvästi anteeksi mielipidettäni, tämä on vain minun mielipide..(8-vuotta fanitusta takana kokeneena)

        ....toki on olemassa suuri yleisö jotka odottaisivat mielellään nimmareita ja ainahan joukkoon mahtuu myös ekakertalaisia kuulijoita.

        Näin vain taitaa suurimmaks osaks olla että ne nimmari sessiot ovat jo historiaa. Syitä on varmaan monia...kaikki loppuu aikanaan...


      • brunetti28
        Marianna kirjoitti:

        ....toki on olemassa suuri yleisö jotka odottaisivat mielellään nimmareita ja ainahan joukkoon mahtuu myös ekakertalaisia kuulijoita.

        Näin vain taitaa suurimmaks osaks olla että ne nimmari sessiot ovat jo historiaa. Syitä on varmaan monia...kaikki loppuu aikanaan...

        olen kanssasi samaa mieltä marianna mitä sinä kerroit niin pitää paikkansa.


      • olla paikalla

        Mitäs siellä sitten tapahtuu??Eikö järjestyksen valvojia ole paikalla??Valvojilla on oikeus poistaa häiriköt ,olkoot päissään tai selvinpäin.Turpaansa repivät lennetetään heti ulos ainakin Himangalla.


    • nimmareista vaan

      En minä maksa yhdestäkään nimmarista vaan kunnon konserista. On se pirua ettei laulaja saisi poistua konsertin jälkeen ja levätä. Jari tehköön kuin Rollarit ja häipyy limosiiniinsa tai ladaansa vikkelästi jotta minulla ihalijalla jää tähdestä oikea tuntuma. Konsertin tähti on laulaja, eivät kiimaiset bändärit!

      • veikko ja heikki

        Kauankohan suosio kestää?Muistaa pitää,että yleisö siis fanit ja mummelit maksaa jarzin palkan,roudareiden,managgerin,salivuokrien.Ei suomalainen artisti joka häipyy sukkelaa veks,,ei suosio kestä kauan.Se on jämpti sano Helismaa ,kun kaupasta osti mäntysuopaa.


      • mieltä,

        en minäkään maksa nimmareista, vaan konserttinautinnosta. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden pitää saada samalta artistilta monta ja monta nimmaria.


      • Aleksandra
        veikko ja heikki kirjoitti:

        Kauankohan suosio kestää?Muistaa pitää,että yleisö siis fanit ja mummelit maksaa jarzin palkan,roudareiden,managgerin,salivuokrien.Ei suomalainen artisti joka häipyy sukkelaa veks,,ei suosio kestä kauan.Se on jämpti sano Helismaa ,kun kaupasta osti mäntysuopaa.

        Jarin suosio on kestänyt jo 13 vuotta, ja edessä on varmaan vähintään yhtä monta. Nimikirjoitussessiot on lopetettu itse asiassa jo vuosia sitten, mutta edelleen konserttisalit myydään täyteen. Hänen suosionsa perustuu kauniiseen ääneen, monipuoliseen ohjelmistoon ja taitoon luoda kontakti yleisön kanssa. Hänestä näkee, että hän nauttii esiintymisestä, ja jokaisesta kuulijasta tuntuu, että "hän laulaa juuri minulle".

        En minäkään ymmärrä sitä, että joku ostaa monenkympin lipun pelkän nimikirjoituksen vuoksi (tai jos ihan tarkkoja ollaan, ei se nimikirjoitus ole tärkeä, vaan sen varjolla saatu puoli minuuttia Jarin aikaa). En sittenkään, vaikka itsekin olin iloinen päästessäni vaihtamaan muutaman sanan Jarin kanssa.


      • Marianna
        Aleksandra kirjoitti:

        Jarin suosio on kestänyt jo 13 vuotta, ja edessä on varmaan vähintään yhtä monta. Nimikirjoitussessiot on lopetettu itse asiassa jo vuosia sitten, mutta edelleen konserttisalit myydään täyteen. Hänen suosionsa perustuu kauniiseen ääneen, monipuoliseen ohjelmistoon ja taitoon luoda kontakti yleisön kanssa. Hänestä näkee, että hän nauttii esiintymisestä, ja jokaisesta kuulijasta tuntuu, että "hän laulaa juuri minulle".

        En minäkään ymmärrä sitä, että joku ostaa monenkympin lipun pelkän nimikirjoituksen vuoksi (tai jos ihan tarkkoja ollaan, ei se nimikirjoitus ole tärkeä, vaan sen varjolla saatu puoli minuuttia Jarin aikaa). En sittenkään, vaikka itsekin olin iloinen päästessäni vaihtamaan muutaman sanan Jarin kanssa.

        huomion haku, konstilla millä hyvänsä.

        Sama pätee "holtittomaan" valokuvaukseen Jarin konserteissa...

        Jarilla on kyllä ollut tapana jopa poseeratakin kuvaajalle ja kuvaajahan on siitä vain mielissään "Jari poseerasi juuri minulle" "ja vain minulle".

        Kirjoittaja on kyllä oikeassa joka kirjoitti että ei maksa nimmari sessiosta vaan konsertista.

        Onneks tuo nimmari rumpa on taakse jäänyttä elämää...ja voi keskittyä vain olennaiseen eli lauluihin ja esiintymiseen...siitähän me oikeasti maksetaankin.


      • fanittaja jo vuosia
        mieltä, kirjoitti:

        en minäkään maksa nimmareista, vaan konserttinautinnosta. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden pitää saada samalta artistilta monta ja monta nimmaria.

        Minä olen eri mieltä. Nimmarilla en kyllä mitään tee, mutta lähinnä se on se hetki, kun voi olla laulajaa/tähteä todella lähellä. Kyllä moni muu vielä Jariakin kauemmin vuosikymmeniä laulanut tähti jakaa nimmareita. Minusta se on ylimielistä käytöstä faneja kohtaan. Vanhat fanit tuskin nimmareita haluaisivatkaan, mutta aina tulee uusia sukupolvia. Eli ei siellä nyt tuntikausia tarvitse nimmareita jakaa eiväthän muutkaan niin tee. Enemmän Jari fanien huomioimista, sillä sinä lukuisat talosi ja reissusi maksat, meidän rahoilla.


      • ...
        Marianna kirjoitti:

        huomion haku, konstilla millä hyvänsä.

        Sama pätee "holtittomaan" valokuvaukseen Jarin konserteissa...

        Jarilla on kyllä ollut tapana jopa poseeratakin kuvaajalle ja kuvaajahan on siitä vain mielissään "Jari poseerasi juuri minulle" "ja vain minulle".

        Kirjoittaja on kyllä oikeassa joka kirjoitti että ei maksa nimmari sessiosta vaan konsertista.

        Onneks tuo nimmari rumpa on taakse jäänyttä elämää...ja voi keskittyä vain olennaiseen eli lauluihin ja esiintymiseen...siitähän me oikeasti maksetaankin.

        Monikohan pappaikäinen artisti niitä nimmareita vielä jakaakaan. Olisi hauska tietää. Mutta niitä biisejään saisi stailata enemmän Frak-boyn tyyliin, sointuvat jotenkin niin - hm


      • k-70
        ... kirjoitti:

        Monikohan pappaikäinen artisti niitä nimmareita vielä jakaakaan. Olisi hauska tietää. Mutta niitä biisejään saisi stailata enemmän Frak-boyn tyyliin, sointuvat jotenkin niin - hm

        Kari-Tapio, Koivuniemen Paula,Reijo Taipale tässä näitä iäkkäämpiä muutama.


      • kaikesta huolimatta...
        fanittaja jo vuosia kirjoitti:

        Minä olen eri mieltä. Nimmarilla en kyllä mitään tee, mutta lähinnä se on se hetki, kun voi olla laulajaa/tähteä todella lähellä. Kyllä moni muu vielä Jariakin kauemmin vuosikymmeniä laulanut tähti jakaa nimmareita. Minusta se on ylimielistä käytöstä faneja kohtaan. Vanhat fanit tuskin nimmareita haluaisivatkaan, mutta aina tulee uusia sukupolvia. Eli ei siellä nyt tuntikausia tarvitse nimmareita jakaa eiväthän muutkaan niin tee. Enemmän Jari fanien huomioimista, sillä sinä lukuisat talosi ja reissusi maksat, meidän rahoilla.

        Ylimielistä käytöstä ja suhtautumista yleisöönsä, fanittaa tai ei... kuuntelis tosissaa niitä "vanhempia" kollegojansa jotka iha oikeasti välittää yleisöstää!!!!tapaa, kirjottaa tarpeen vaatiessa sen nimmarinkin, Jartsukalle ei maistu kun raharaharaha ja sitähän ei nimmaritapaaminen enää tuo. en mää ainakaa arvosta artistia joka paikassa kun paikassa kertoilee alvariinsa (itteään puolustellen, mikä jo sellasenaan pitäis kertoo yleisölle paljon... paskaa välitän kenestään kun lavalla vaan ja se saa riittää) miks ei jaa nimmareita tms. vaikka kuinka lavalla sen lipun hinnan arvosta antaa yleisölle ei sen pidä poistaa sitä nöyryyttä kohdata ja tavata mummoa joka saattaa saada mielensä loppuijäkseen superiks kun sai vaihtaa muutama sana idolinsa kanssa...
        toki jokanen saa ja tekee mitä ite haluaa... kait... mutta yleisönsä aliarvioiminen ja väheksyn tätässä tapauksessa on hirmusta... ja silti näköjää sokeita ja kaike ymmärtäviä löytyy joka kolkasta ja paljo!!
        terveisi pohjosen väki ja vähän idänki


      • bosse b.
        kaikesta huolimatta... kirjoitti:

        Ylimielistä käytöstä ja suhtautumista yleisöönsä, fanittaa tai ei... kuuntelis tosissaa niitä "vanhempia" kollegojansa jotka iha oikeasti välittää yleisöstää!!!!tapaa, kirjottaa tarpeen vaatiessa sen nimmarinkin, Jartsukalle ei maistu kun raharaharaha ja sitähän ei nimmaritapaaminen enää tuo. en mää ainakaa arvosta artistia joka paikassa kun paikassa kertoilee alvariinsa (itteään puolustellen, mikä jo sellasenaan pitäis kertoo yleisölle paljon... paskaa välitän kenestään kun lavalla vaan ja se saa riittää) miks ei jaa nimmareita tms. vaikka kuinka lavalla sen lipun hinnan arvosta antaa yleisölle ei sen pidä poistaa sitä nöyryyttä kohdata ja tavata mummoa joka saattaa saada mielensä loppuijäkseen superiks kun sai vaihtaa muutama sana idolinsa kanssa...
        toki jokanen saa ja tekee mitä ite haluaa... kait... mutta yleisönsä aliarvioiminen ja väheksyn tätässä tapauksessa on hirmusta... ja silti näköjää sokeita ja kaike ymmärtäviä löytyy joka kolkasta ja paljo!!
        terveisi pohjosen väki ja vähän idänki

        Kyllä monen mummon ja nuoremmankin naisen sydän, fanin, lämpenis, jos muutanan sanan saisi keikan jälkeen vaihtaa. Nyt katoaa Jari Veikko keikkapaikalta kaiketi ennen yleisöään. Kyllä näitä puolustajia riittää, jotka villapaitoja kutovat, ja ovat jo aikanaan huomiota saaneet. Jari-pieni on keikan jälkeen väsynyt, annetaan sen levätä, jotta jaksaa taas 2 tuntia esittää yleisöstään välittävää. Miksi vielä 8 vuotta sitten ääniongelmien kanssa pyörivä Jari oli jotenkin läheisempi ja aidompi, välittävämpi. Nyt etäinen. Voi niitä aikoja...Kait se mammona sitten sokaisee.


      • ...
        k-70 kirjoitti:

        Kari-Tapio, Koivuniemen Paula,Reijo Taipale tässä näitä iäkkäämpiä muutama.

        6-kymppinen äijä on jo isovaari.


      • sibbisläinen
        ... kirjoitti:

        6-kymppinen äijä on jo isovaari.

        isovaari? Meni ohi. Klabbilla on kyllä lapsenlapsia, ainakin Jirillä muistaakseni on.


    • joen suuhun

      se riittäköön.

      • hot jooga

        Sillä on kiire joogaamaan pelaa tennistä, soittamaan Tainolan Ritalle. Se tekee konsertin ja that´s it. Vetää shown ammattitaidolla ja lähtee kotiin. Ei sillä ole mummoikäisille naisille aikaa.


    • tähtenä

      Tähdet loistavat kirkkaammin kun ovat ja pysyttelevät vähän kauempana meistä ihailijoista ja taviksista. Siitä se sanakin, "tähti". En halua menettää konsertin nautintoa siksi, että keskustelen puuta heinää jälkeenpäin jonkun artistin kanssa, joka lavalla loistaa taidoillaan mutta keskustelussa on täysin puupökkelö turhan höpöttäjä. Ei juuri Jari tällainen ole, mutta enpä menisi testaamaan häntäkään. Eiväthän väsyneenä urheilijatkaan kovin kuolemattomia jaksa lausua. Tähden ja minun kokemus illasta on varmasti ihan erilainen ja eri maailmasta.

      • konserttien jälkeen

        meille taviksille. tanssikeikat on erikseen. hyvä jari pidä pintas .


      • meitä timmejä faneja
        konserttien jälkeen kirjoitti:

        meille taviksille. tanssikeikat on erikseen. hyvä jari pidä pintas .

        kerran näin konsertin päätteeksi, kun kauniin näköinen hyväkroppainen arviolta kolmekymppinen nainen vei kukkia, Jari suorasti värähti ja astui taakesepäin , mutta otti kukat vastaan. tuli mieleen, että ehkä pelkää hvyännäköisiä fanejaan, ja pitää tuttavuutta yllä niiden pulskien vanhempien mummojen kanssa ja sitten näiden vähemmän kauniiden naisten kanssa. Niitä voi pitää "vaarattomina". Se oli kyllä niin huvittavaa katsottavaa, tapahtui niin nopeesti etten saanut siitä kuvaa, sillä se olisi ollut hauska kuva.


      • minja -73
        meitä timmejä faneja kirjoitti:

        kerran näin konsertin päätteeksi, kun kauniin näköinen hyväkroppainen arviolta kolmekymppinen nainen vei kukkia, Jari suorasti värähti ja astui taakesepäin , mutta otti kukat vastaan. tuli mieleen, että ehkä pelkää hvyännäköisiä fanejaan, ja pitää tuttavuutta yllä niiden pulskien vanhempien mummojen kanssa ja sitten näiden vähemmän kauniiden naisten kanssa. Niitä voi pitää "vaarattomina". Se oli kyllä niin huvittavaa katsottavaa, tapahtui niin nopeesti etten saanut siitä kuvaa, sillä se olisi ollut hauska kuva.

        Samaa ihmettelen minäkin. Miksi dokumenteissäkin faninaiset näytetään aina lihavina, vanhahkoina tai keski-ikäisinä rouvina. Tai sitten vähemmän kauniina nuorehkoina faneina. Meitä on faneina todella suht missikriteeritkin täyttäviä neitejä ja rouvia. Pelkäisikö Jari todellakin, että me aidosti kiinni käydään tai tehdään hänen vastauksensa ja olonsa epämukavaksi? Hyvä ystäväkin kirjan kirjoittaja on pullukka keski-iän ylittänyt rouva, manageri lähes eläkeikäinen. Perustuisiko tämä siihen? 1 1=


      • Marianna
        konserttien jälkeen kirjoitti:

        meille taviksille. tanssikeikat on erikseen. hyvä jari pidä pintas .

        jakaa nimmareita .. minä lähden ainakin heti karkuun...en tahdo pahaa mieltä....konsertin jälkeen... Se vasta "showta" on..


      • voi teitä
        Marianna kirjoitti:

        jakaa nimmareita .. minä lähden ainakin heti karkuun...en tahdo pahaa mieltä....konsertin jälkeen... Se vasta "showta" on..

        miksi pikkuiselle tulee paha mieli? Siitä että Jari jakaa nimmareita? Herää jo ja ota lääkkeesi!


      • sääret
        minja -73 kirjoitti:

        Samaa ihmettelen minäkin. Miksi dokumenteissäkin faninaiset näytetään aina lihavina, vanhahkoina tai keski-ikäisinä rouvina. Tai sitten vähemmän kauniina nuorehkoina faneina. Meitä on faneina todella suht missikriteeritkin täyttäviä neitejä ja rouvia. Pelkäisikö Jari todellakin, että me aidosti kiinni käydään tai tehdään hänen vastauksensa ja olonsa epämukavaksi? Hyvä ystäväkin kirjan kirjoittaja on pullukka keski-iän ylittänyt rouva, manageri lähes eläkeikäinen. Perustuisiko tämä siihen? 1 1=

        vaikka onkin ikää. Niitä ei ole kaikilla nuorillakaan. Tämä viesti ei sitä paitsi kuulu tänne jos kuuluu moni muukaan. Menee näemmä artistit, pullukat ja mullukat sekaisin.


      • oon mikä oon
        minja -73 kirjoitti:

        Samaa ihmettelen minäkin. Miksi dokumenteissäkin faninaiset näytetään aina lihavina, vanhahkoina tai keski-ikäisinä rouvina. Tai sitten vähemmän kauniina nuorehkoina faneina. Meitä on faneina todella suht missikriteeritkin täyttäviä neitejä ja rouvia. Pelkäisikö Jari todellakin, että me aidosti kiinni käydään tai tehdään hänen vastauksensa ja olonsa epämukavaksi? Hyvä ystäväkin kirjan kirjoittaja on pullukka keski-iän ylittänyt rouva, manageri lähes eläkeikäinen. Perustuisiko tämä siihen? 1 1=

        Onpa outoa... ajattelua.
        Eikö ole nimenomaan hienoa, että vielä löytyy meidän maasta ihmisiä ja erityisesti artisteja joille ulkomuoto tai ulkonäkö, ikä tms. kaverien ja ystävien joukossa (ja/tai fanien) ei ole se tärkein juttu maailmassa!! Vaan se sydän ja ihmisen sisin ja se on hienoa, että se näkyi myös telkkarissa!


      • nimenomaan sydän puhuu
        oon mikä oon kirjoitti:

        Onpa outoa... ajattelua.
        Eikö ole nimenomaan hienoa, että vielä löytyy meidän maasta ihmisiä ja erityisesti artisteja joille ulkomuoto tai ulkonäkö, ikä tms. kaverien ja ystävien joukossa (ja/tai fanien) ei ole se tärkein juttu maailmassa!! Vaan se sydän ja ihmisen sisin ja se on hienoa, että se näkyi myös telkkarissa!

        totta joka sana, sydämellään pitää nähdä ja tuntea. ei fanin tarvii olla näyttävä ja nuori (eihän se artisti naimisiin ole menossa... ainakaan useimmitenkaan jonkun fanin kanssa ja varsinkaan tässä tapauksessa =)))))).
        se sydän on tärkein ja kemiat jotka kolahtaa!


      • hot jooga rules
        nimenomaan sydän puhuu kirjoitti:

        totta joka sana, sydämellään pitää nähdä ja tuntea. ei fanin tarvii olla näyttävä ja nuori (eihän se artisti naimisiin ole menossa... ainakaan useimmitenkaan jonkun fanin kanssa ja varsinkaan tässä tapauksessa =)))))).
        se sydän on tärkein ja kemiat jotka kolahtaa!

        Sepä se on hienoa, että pullukatkin huomataan ja rumat ihmiset, mutta miksi kaikki ohjelmissa doggareissa esiintyvät fanit esitetään aina lihavina keski-ikäisinä, mummoina tai jotenkin vähemmän kauniina. Onko se jotenkin kiusallista. Vai onko siinä se, että se juuri pitää nämä ikuiset fanit mukana. Jari tykkää rumista ja lihavistakin. Koska ei tykkää niin tytöistä muuten. Vaan kavereina. Entäs jos kuvissa ja halailemassa olisikin joku missin näköinen kaunotar, olisiko sitten ne vähemmän edustavat tantat itkukurkussa ja jäisi levyt ostamatta ja konsertit käymättä. Koska pohjimmiltaan kuitenkin näistä faneistakin osa kuvittelee, että Jari huomaa vain heidät. Antoiko ajateltavaa?


      • yoga hot hot
        hot jooga rules kirjoitti:

        Sepä se on hienoa, että pullukatkin huomataan ja rumat ihmiset, mutta miksi kaikki ohjelmissa doggareissa esiintyvät fanit esitetään aina lihavina keski-ikäisinä, mummoina tai jotenkin vähemmän kauniina. Onko se jotenkin kiusallista. Vai onko siinä se, että se juuri pitää nämä ikuiset fanit mukana. Jari tykkää rumista ja lihavistakin. Koska ei tykkää niin tytöistä muuten. Vaan kavereina. Entäs jos kuvissa ja halailemassa olisikin joku missin näköinen kaunotar, olisiko sitten ne vähemmän edustavat tantat itkukurkussa ja jäisi levyt ostamatta ja konsertit käymättä. Koska pohjimmiltaan kuitenkin näistä faneistakin osa kuvittelee, että Jari huomaa vain heidät. Antoiko ajateltavaa?

        miks pitää ihmiset luokitella ??? rumat ja pullukat... hoh hoh! faneissa on joka lähtöön, mutta kateelliset ne panettelee =)) ja kyllä siinä ihan muu asia kun ulkonäkö pitää fanit riveissään ja "jumissa" sillä ei ole toista js:ssää!


      • tennis on in in in
        yoga hot hot kirjoitti:

        miks pitää ihmiset luokitella ??? rumat ja pullukat... hoh hoh! faneissa on joka lähtöön, mutta kateelliset ne panettelee =)) ja kyllä siinä ihan muu asia kun ulkonäkö pitää fanit riveissään ja "jumissa" sillä ei ole toista js:ssää!

        aina ollaan luokiteltu ja tässä kait vain pyrittiin miettimään, miksi näin oikeasti. Vai voitko oikeasti muuta väittää?? Haluavatko gay-miehet mielummin olla ns. tavisnäköisten naisten kanssa. En minäkään kyllä ikinä missään ole Siltsua kenenkään kaunottaren kanssa nähnyt. AInut kaunis on Marita Taavitsainen.


      • määkin
        meitä timmejä faneja kirjoitti:

        kerran näin konsertin päätteeksi, kun kauniin näköinen hyväkroppainen arviolta kolmekymppinen nainen vei kukkia, Jari suorasti värähti ja astui taakesepäin , mutta otti kukat vastaan. tuli mieleen, että ehkä pelkää hvyännäköisiä fanejaan, ja pitää tuttavuutta yllä niiden pulskien vanhempien mummojen kanssa ja sitten näiden vähemmän kauniiden naisten kanssa. Niitä voi pitää "vaarattomina". Se oli kyllä niin huvittavaa katsottavaa, tapahtui niin nopeesti etten saanut siitä kuvaa, sillä se olisi ollut hauska kuva.

        lähtisin karkuun hyväkroppaista, kaunista naista, vaik hetero olenkin. Tollaset naiset ovat pelottavia. Ovat sitä mieltä, et he omistavat/saavat kaiken.


      • aivan niin
        oon mikä oon kirjoitti:

        Onpa outoa... ajattelua.
        Eikö ole nimenomaan hienoa, että vielä löytyy meidän maasta ihmisiä ja erityisesti artisteja joille ulkomuoto tai ulkonäkö, ikä tms. kaverien ja ystävien joukossa (ja/tai fanien) ei ole se tärkein juttu maailmassa!! Vaan se sydän ja ihmisen sisin ja se on hienoa, että se näkyi myös telkkarissa!

        samaa mieltä kanssasi


    • #####

      Kovin kiertää ympyrää nää jutut ja millään ei ole päätä eikä häntää

      • totuuden häivä ja

        se tuppaa aina sattumaan! Aloita uusi ketju, jossa mietit mieleisiäsi asioita!


      • #####
        totuuden häivä ja kirjoitti:

        se tuppaa aina sattumaan! Aloita uusi ketju, jossa mietit mieleisiäsi asioita!

        aivan just niin (:


      • hulluksi se saa oon kuin va...
        ##### kirjoitti:

        aivan just niin (:

        Tervehdys arvon Fanit,Rouvat,ex-Rouvat,neiti-ihmiset ja vanhatpiiat.Ollaan onnellisia,että nämä mukavat naiset,jotka rikkovat omat ennätyksensä 500 keikkaa ja toisella 400 keikkaa,jaksavat Jarin kaltaista tulisielua ihan siviilissäkin ja matkoilla.Epäilen suuresti,että muutamat teistä eivät kestäisi niinsanottua arkea Hänen kanssaan??Taiteilija ihmiset ovat omanlaisia ollaan ylpeitä näistä ihmisistä niin moni fani on lähtenyt jo tästä maailmasta yläkerran bändiin niin koetaan ryhdistäytyä ja nautitaan kaikki Jarista ja superkeikkalaisistakin,näin me annetaan positiivista energiaa ympärillä oleville halatakaa tänään,jotain ihmistä hymyilkää työkaverille keittäkää kahvit sellaiselle,joka ei sitä edes odota soittakaa sille kaukaiselle mikä sen nimi nyt olikaan ihmiselle ja voikaa hyvin elämä on lahja ja ennenkaikkea rakastakaa ensin itseänne.

        pss:älkää moittiko ulkonäön perusteella,sielu voi silloin huonosti avatkaa lukot tunnemaailmaanne nautitaan tästä päivästä,huomisesta emme tiedä..terveisin siv..a


      • savon nainen
        hulluksi se saa oon kuin va... kirjoitti:

        Tervehdys arvon Fanit,Rouvat,ex-Rouvat,neiti-ihmiset ja vanhatpiiat.Ollaan onnellisia,että nämä mukavat naiset,jotka rikkovat omat ennätyksensä 500 keikkaa ja toisella 400 keikkaa,jaksavat Jarin kaltaista tulisielua ihan siviilissäkin ja matkoilla.Epäilen suuresti,että muutamat teistä eivät kestäisi niinsanottua arkea Hänen kanssaan??Taiteilija ihmiset ovat omanlaisia ollaan ylpeitä näistä ihmisistä niin moni fani on lähtenyt jo tästä maailmasta yläkerran bändiin niin koetaan ryhdistäytyä ja nautitaan kaikki Jarista ja superkeikkalaisistakin,näin me annetaan positiivista energiaa ympärillä oleville halatakaa tänään,jotain ihmistä hymyilkää työkaverille keittäkää kahvit sellaiselle,joka ei sitä edes odota soittakaa sille kaukaiselle mikä sen nimi nyt olikaan ihmiselle ja voikaa hyvin elämä on lahja ja ennenkaikkea rakastakaa ensin itseänne.

        pss:älkää moittiko ulkonäön perusteella,sielu voi silloin huonosti avatkaa lukot tunnemaailmaanne nautitaan tästä päivästä,huomisesta emme tiedä..terveisin siv..a

        tää pointti. Miksi kauniit saa kärsiä? Miksi kauniit ei saa idolia häihin laulelemaan tai muuta huomiota. Pittääkö miun lihota ja lopettaa trendikäs pukeutuminen ja lookki? Ja puhua höpölöpöä sitten miut huomataan?


      • 10 vuotta fani jo
        savon nainen kirjoitti:

        tää pointti. Miksi kauniit saa kärsiä? Miksi kauniit ei saa idolia häihin laulelemaan tai muuta huomiota. Pittääkö miun lihota ja lopettaa trendikäs pukeutuminen ja lookki? Ja puhua höpölöpöä sitten miut huomataan?

        Järvenpäätalon konsertti oli hyvä. Hauskaa oli, että se oli ikäänkuin kenraaliharjoitus tämän päivän Finlandiatalolle. Muutamissa kohdissa sanat unohtuivat, mutta ei se mitään! Konsertin jälkeen muutama jäi lavan eteen odottelemaan, tulisiko Jari jakamaan nimmareita ja jutskaamaan. Tuliko? Tuleeko yleensä sen jälkeen vielä takaisin, kun sali tyhjentynyt? Olisin myös halunnut jäädä, mutta oli kiire peittelemään lapset!


      • mentävä on
        hulluksi se saa oon kuin va... kirjoitti:

        Tervehdys arvon Fanit,Rouvat,ex-Rouvat,neiti-ihmiset ja vanhatpiiat.Ollaan onnellisia,että nämä mukavat naiset,jotka rikkovat omat ennätyksensä 500 keikkaa ja toisella 400 keikkaa,jaksavat Jarin kaltaista tulisielua ihan siviilissäkin ja matkoilla.Epäilen suuresti,että muutamat teistä eivät kestäisi niinsanottua arkea Hänen kanssaan??Taiteilija ihmiset ovat omanlaisia ollaan ylpeitä näistä ihmisistä niin moni fani on lähtenyt jo tästä maailmasta yläkerran bändiin niin koetaan ryhdistäytyä ja nautitaan kaikki Jarista ja superkeikkalaisistakin,näin me annetaan positiivista energiaa ympärillä oleville halatakaa tänään,jotain ihmistä hymyilkää työkaverille keittäkää kahvit sellaiselle,joka ei sitä edes odota soittakaa sille kaukaiselle mikä sen nimi nyt olikaan ihmiselle ja voikaa hyvin elämä on lahja ja ennenkaikkea rakastakaa ensin itseänne.

        pss:älkää moittiko ulkonäön perusteella,sielu voi silloin huonosti avatkaa lukot tunnemaailmaanne nautitaan tästä päivästä,huomisesta emme tiedä..terveisin siv..a

        Mun mentävä on en menemättä olla voi... Kaija Koon sanoin. Ymmärrän minäkin taiteilijasielua. Vähän levoton, ehkä jopa rauhaton, paikallaan vaikea pysyä on, elämässä pitää tapahtua. Jokainen päivä voi olla viimeinen. Silti ei kai liikaa vaadittu ottaa meitä ihka taviksia, jotka musiikista pitävät huomioon pikkuisen ennemmän. Oma blogi., nimmareita ihan mitä vain. Meille Musiikkisi antaa voimia arjen harmauteen. Sairauden keskellä (ei tarvitse olla mummo sairastuakseen vakavasti) voi luoda lohtua. Kuten minulle levy, jossa oli covereita ja elokuvasävelmiä auttoi musiikin keinoin. Kiitos siitä!


    • Jarifani 4ever

      .. eivät nuo kaikki pidä paikkaansa, kyllä Jari otta yleisönsä huomioon, en ole kertaakaan lähtenyt pahalla mielellä konsertista, päinvastoin, jää ihanat fiilikset, ja kyllä Jari
      jää juttelemaan yleisönsä ja fanien kanssa sekä
      jakaa nimmareita.. sitä en ymmärrä että joku pelkästään niiden perässä juoksee konserteissa.
      On ihana katsoa että Jari tekee työtään täydestä
      sydämestään.. ja miettikääpä itseänne.. kaikilla on huonojakin päiviä, mutta
      ei sitä näytetä aina muille... esiintyjän on
      sen suhteen oltava vielä kriittisempi itselleen..
      ei kukaan ole täydellinen ( :) paisi Jari:):))
      kyllä se on niin täyttä työtä, että ei voi ketään
      vaatia kuuntelemaan tuntikaupalla kaikkia vuodatuksia. Mutta kiva on keikan jälkeen käydä kiittämässä Jaria.. siitä jää puolin ja toisin hyvät fiilikset:) Ja olihan tuo illan Finlandiatalon konsertti taas kerran ihan mahtavaa.. tsemppiä ..Jari & taustajoukot..haleja.. kram....
      keikoilla nähdään....

      • ¤¤¤¤¤

        Joka kerta hän on huomannut näiden vuosinen aikana ja vuosia on jo kymmenen takana,joskin harvakseltaan olen yleensäkin käynyt keikoilla.(nykyisin max 5 kertaa/vuosi ja se käsittää konsertit ja lavat)Ei sen Jarin huomion tarvitse olla kovikaan suuri,riittää ja se voi olla katse&hymy,pelkkä vilkaisu esiintymisen lomassa,mutta aina jotakin.Kiva, että olet olemassa tyyliin (: Ai säkin oot tullut!
        Sopivasti ja aivan arvaamatta saatu halaus kruunaa tietysti kaiken ja tuolloinhan saa siivet selkäänsä moneksi viikkoa!!!Ne hetket jopa vuosia.Siinä on se salaisuus,miksi hänen esiintymistään ei voi vain unohtaa ja aika-ajoin palattava uudeelleen...Jos ja kun "yläkerranisäntä" vielä on suonut senkin mahdollisuuden,että aivan yllättäen tienpäällä tuolla jossain,aivan sattumalta on häneen "törmännyt" ja vahingossa, tietämättään että näin edes voisi elämässä tapahtua,niin aivan "sekunninsadasosan" hetkeksi hän on pysähtynyt...tai hänen katseensa on pysähtynyt;tunnistaa kasvot!Toki nämä ovat niitä lottovoittoja joita ei satu kuin kenties kerran elämässä.Todellakin kyllä hän huomaa ja ottaa huomioon ja paljosta saa hänenlaistaan esiintyjää KIITTÄÄ!!!
        Ehkä se riippuu myös siitä,kuinka häneen päin lähestytään ja kohdellaan?Jos ahdistetaan ns. nurkkaan ja piiritetään niin ettei jää tilaa edes hegittää,niin kyllä siitä ihminen ja eläinkin pakenee!
        Kun jaksaa vain odottaa ja odottaa, niin kerran siitä pienestä onnenhetkestä voi päästä nauttimaan.Loppukevennys ja tämä on tosi elämästä:Innokas lenkkeilijä sattui maaseudulla lenkkeillessään kirmaisemaan kauniin laitumen poikki,missä nuorikarja laidunti hän arveli etteivät eläimet kiinnitä häneen huomioita,mutta kuinka ollakaan hän sai koko "hieholauman" peräänsä kovalla ryminällä ja hänellä oli täysi työ päästä ketteränäkin ja nopeana juoksijana sieltä laitumelta pois.Hiehot ehtivä kuitenkin piirittää ja tarttua paidanhelmaa ja hihaan maistelemaan,uteliata kun ovat,eivät ne suinkaan pahaa tarkoittaneet,mutta josko jotakin hyvää olisivat saaneet.Lenkiltä hikisenä ja likaisena palattuuaan ensimäisenä tuo nuorimies totesi:Minäkin sain hetken tuntea,mitä on Sillanpää!Kaikki katsoimme häntä ns. monnttu auki(meitä oli tuvassa kesälomalaisia kymmenkunta...).Sitten hän totesi,että tuolta varmaan tuntuu Sillanpäästäkin,kun koko kylän hieholauma juoksee ja kuolaa perässä...Vitsi ,siis siitä tuli VITSI...


      • Meikeläinen
        ¤¤¤¤¤ kirjoitti:

        Joka kerta hän on huomannut näiden vuosinen aikana ja vuosia on jo kymmenen takana,joskin harvakseltaan olen yleensäkin käynyt keikoilla.(nykyisin max 5 kertaa/vuosi ja se käsittää konsertit ja lavat)Ei sen Jarin huomion tarvitse olla kovikaan suuri,riittää ja se voi olla katse&hymy,pelkkä vilkaisu esiintymisen lomassa,mutta aina jotakin.Kiva, että olet olemassa tyyliin (: Ai säkin oot tullut!
        Sopivasti ja aivan arvaamatta saatu halaus kruunaa tietysti kaiken ja tuolloinhan saa siivet selkäänsä moneksi viikkoa!!!Ne hetket jopa vuosia.Siinä on se salaisuus,miksi hänen esiintymistään ei voi vain unohtaa ja aika-ajoin palattava uudeelleen...Jos ja kun "yläkerranisäntä" vielä on suonut senkin mahdollisuuden,että aivan yllättäen tienpäällä tuolla jossain,aivan sattumalta on häneen "törmännyt" ja vahingossa, tietämättään että näin edes voisi elämässä tapahtua,niin aivan "sekunninsadasosan" hetkeksi hän on pysähtynyt...tai hänen katseensa on pysähtynyt;tunnistaa kasvot!Toki nämä ovat niitä lottovoittoja joita ei satu kuin kenties kerran elämässä.Todellakin kyllä hän huomaa ja ottaa huomioon ja paljosta saa hänenlaistaan esiintyjää KIITTÄÄ!!!
        Ehkä se riippuu myös siitä,kuinka häneen päin lähestytään ja kohdellaan?Jos ahdistetaan ns. nurkkaan ja piiritetään niin ettei jää tilaa edes hegittää,niin kyllä siitä ihminen ja eläinkin pakenee!
        Kun jaksaa vain odottaa ja odottaa, niin kerran siitä pienestä onnenhetkestä voi päästä nauttimaan.Loppukevennys ja tämä on tosi elämästä:Innokas lenkkeilijä sattui maaseudulla lenkkeillessään kirmaisemaan kauniin laitumen poikki,missä nuorikarja laidunti hän arveli etteivät eläimet kiinnitä häneen huomioita,mutta kuinka ollakaan hän sai koko "hieholauman" peräänsä kovalla ryminällä ja hänellä oli täysi työ päästä ketteränäkin ja nopeana juoksijana sieltä laitumelta pois.Hiehot ehtivä kuitenkin piirittää ja tarttua paidanhelmaa ja hihaan maistelemaan,uteliata kun ovat,eivät ne suinkaan pahaa tarkoittaneet,mutta josko jotakin hyvää olisivat saaneet.Lenkiltä hikisenä ja likaisena palattuuaan ensimäisenä tuo nuorimies totesi:Minäkin sain hetken tuntea,mitä on Sillanpää!Kaikki katsoimme häntä ns. monnttu auki(meitä oli tuvassa kesälomalaisia kymmenkunta...).Sitten hän totesi,että tuolta varmaan tuntuu Sillanpäästäkin,kun koko kylän hieholauma juoksee ja kuolaa perässä...Vitsi ,siis siitä tuli VITSI...

        ....vikaa kai "pärstässä"...kun ei ole huomioinut..mitenkään...en kyllä oo koskaan "tyrkyllä" ollutkaan...kuten monet.


      • minea a.
        Meikeläinen kirjoitti:

        ....vikaa kai "pärstässä"...kun ei ole huomioinut..mitenkään...en kyllä oo koskaan "tyrkyllä" ollutkaan...kuten monet.

        Kyllä konserteissa aina ottaa sattumanvaraisia katsekontakteja. Sehän kuuluu showmeininkiin. Väliajalle juoksee äkkiä takaviistoon, ettei kukaan lyhennä taukoa. Konsertin jälkeen en tiedä tuleeko takaisin kun sali ihka tyhjä, sinne jää aina ne samat 10-15 pulleroa. Tuleeko sitten väkinäisesti heitä moikkaamaan tiedä häntä. Minä lähden salin tyhjettyä kotiin,, koska se käsitys minulla on ettei tule enää takaisin. Mua harmittaa lähinnä se etääntyminen faneista, kaikki on suurta ja suunniteltua ennakkoon. Ilmeet eleet jutut. Kuin suurta näytelmään. Olisi kiva jos vaikka sanoisi konsertin päätteeksi, jos joku haluaa olen tuossa tunnin verran konsertin loputtua lähellä teitä. Niin ne jakaa tangokuninkaalliset sun muut vanhat tähdet nimmareita keikan jälkeen!!!


      • Meikeläinen
        minea a. kirjoitti:

        Kyllä konserteissa aina ottaa sattumanvaraisia katsekontakteja. Sehän kuuluu showmeininkiin. Väliajalle juoksee äkkiä takaviistoon, ettei kukaan lyhennä taukoa. Konsertin jälkeen en tiedä tuleeko takaisin kun sali ihka tyhjä, sinne jää aina ne samat 10-15 pulleroa. Tuleeko sitten väkinäisesti heitä moikkaamaan tiedä häntä. Minä lähden salin tyhjettyä kotiin,, koska se käsitys minulla on ettei tule enää takaisin. Mua harmittaa lähinnä se etääntyminen faneista, kaikki on suurta ja suunniteltua ennakkoon. Ilmeet eleet jutut. Kuin suurta näytelmään. Olisi kiva jos vaikka sanoisi konsertin päätteeksi, jos joku haluaa olen tuossa tunnin verran konsertin loputtua lähellä teitä. Niin ne jakaa tangokuninkaalliset sun muut vanhat tähdet nimmareita keikan jälkeen!!!

        Tapahtui Sillanpään konsertissa....olin ojentamassa ruusua konsertin jälkeen...ihan vain kohteliaisuuttani, kiitokseksi 80:nestä keikastani.. Jaripa tuhahti..yrittäkää ymmärtää minulla on kiire...ruusu jäi antamatta...Siitä seurasi monien viikkojen pahamieli...enpä enää lähesty sopivalla enkä sopimattomalla hetkellä..


      • sillähetkellä harmittaa...
        Meikeläinen kirjoitti:

        Tapahtui Sillanpään konsertissa....olin ojentamassa ruusua konsertin jälkeen...ihan vain kohteliaisuuttani, kiitokseksi 80:nestä keikastani.. Jaripa tuhahti..yrittäkää ymmärtää minulla on kiire...ruusu jäi antamatta...Siitä seurasi monien viikkojen pahamieli...enpä enää lähesty sopivalla enkä sopimattomalla hetkellä..

        ja voisi painua ns. maanrakoon!!!olen kokenut lähes vastaavan,mutta tuolloin hän ei kyllä huomannut kun sitä väkeä oli tuhottoman paljon,mutta järkkäri näki kaiken ja minut ruusu kädessä,hän tuli ja sanoi:vien sinut lämpiöön ja saat antaa se ruusun!minä onneton raukka en ilennyt ja saatika ujona uskaltanut lähteä,mutta se kuitenkin pelasti mielipahalta(tästä on jo vuosia kylläkin)pyysin että järkkäri vie sen ja sanoo keneltä se on ...mutta vuodet ovat kullaneet muistot...


      • vuodet vierii...
        sillähetkellä harmittaa... kirjoitti:

        ja voisi painua ns. maanrakoon!!!olen kokenut lähes vastaavan,mutta tuolloin hän ei kyllä huomannut kun sitä väkeä oli tuhottoman paljon,mutta järkkäri näki kaiken ja minut ruusu kädessä,hän tuli ja sanoi:vien sinut lämpiöön ja saat antaa se ruusun!minä onneton raukka en ilennyt ja saatika ujona uskaltanut lähteä,mutta se kuitenkin pelasti mielipahalta(tästä on jo vuosia kylläkin)pyysin että järkkäri vie sen ja sanoo keneltä se on ...mutta vuodet ovat kullaneet muistot...

        Minulle tuli kirjoituksestanne todella paha mieli myöskin. En ole itse kehdannut lähestyä kukalla tms. kun ihan ensimmäisillä keikoilla näin kun eräs nainen oli ostanut todella kauniin värillisen ruusukimpun...Jari otti muutamalta jonkun nallen ja kukan ja lähti backstagelle, tämä nainen jäi seisomaan erittäin nolon näköisenä kaunis ruusukimppu kädessään. Tunsin nolouden tunteen naisen puolesta ja myötähäpeää Jarin käytöksestä. Silloin lavan edessä oli ehkä 10 ihmistä tuomassa nalleja kukkia. Tuntuu ettei viimeaikoina enää edes tuoda mitään kukkia ehkä moni muukin on pettynyt. Se ei olisi vaatinut paljoa odottaa ja katsoa ympärille saivatko kaikki annettua. sen sijaan nämä muutama tv:ssäkin nähty fani usein halaa ja Jartsa sanoi kuin armosta huomenna nähdään esim finlandiatalossa. Tuntuu nololta näiden joka keikalla kävien puolesta, kun Jari kyykyttää heitä vain velvollisuuden tunteesta, jos vaikka taas tehdään dokkari, joissa tarvitaan näitä konserttikonkareita kehumassa tähden persoonaa. Minusta Siltsu on mahtava esiintyjä, ihana ääni, hyvä show ja eläytyminen, lattarit aivan mielettömiä, mutta mitä onkaan tapahtanut 13 vuodessa? Minne katosi se ikuinen pikkupoika, veijari? Kyllähän ne miljoonat sokaisevat kai kenet vain, mutta loppukädessä suosio riippuu meistä kuulijoista. Jos pikkuhiljaa fanit katoavat käy kun laulussasi ironia Kelan Anssille, joka muuten on todella sydämellinen faneilleen!!!...


      • nimim, eilen finlandiatalolla
        vuodet vierii... kirjoitti:

        Minulle tuli kirjoituksestanne todella paha mieli myöskin. En ole itse kehdannut lähestyä kukalla tms. kun ihan ensimmäisillä keikoilla näin kun eräs nainen oli ostanut todella kauniin värillisen ruusukimpun...Jari otti muutamalta jonkun nallen ja kukan ja lähti backstagelle, tämä nainen jäi seisomaan erittäin nolon näköisenä kaunis ruusukimppu kädessään. Tunsin nolouden tunteen naisen puolesta ja myötähäpeää Jarin käytöksestä. Silloin lavan edessä oli ehkä 10 ihmistä tuomassa nalleja kukkia. Tuntuu ettei viimeaikoina enää edes tuoda mitään kukkia ehkä moni muukin on pettynyt. Se ei olisi vaatinut paljoa odottaa ja katsoa ympärille saivatko kaikki annettua. sen sijaan nämä muutama tv:ssäkin nähty fani usein halaa ja Jartsa sanoi kuin armosta huomenna nähdään esim finlandiatalossa. Tuntuu nololta näiden joka keikalla kävien puolesta, kun Jari kyykyttää heitä vain velvollisuuden tunteesta, jos vaikka taas tehdään dokkari, joissa tarvitaan näitä konserttikonkareita kehumassa tähden persoonaa. Minusta Siltsu on mahtava esiintyjä, ihana ääni, hyvä show ja eläytyminen, lattarit aivan mielettömiä, mutta mitä onkaan tapahtanut 13 vuodessa? Minne katosi se ikuinen pikkupoika, veijari? Kyllähän ne miljoonat sokaisevat kai kenet vain, mutta loppukädessä suosio riippuu meistä kuulijoista. Jos pikkuhiljaa fanit katoavat käy kun laulussasi ironia Kelan Anssille, joka muuten on todella sydämellinen faneilleen!!!...

        Samat pullukat ja vaaleet naiset joka paikassa sekä dokumentissa, ne saa kaiken huomion lavalta (ja varmaan myös lavan jälkeen). Jari jäi Finladiatalolla kirjoitteleen nimmareita joillekin ja jotkut saivat halauksen tähdeltä!Mutta näin kyllä Jarin kavahtavan taaksepäin kun harmaahiuksinen vanhempi lähemmäksi mummojen ikää otti kaulasta kiinni ja ihan kuin jäi roikkumaan kiinni.Näytti karmealta, Jari parka ja sääliks käy sitä mummoikäistä joka ei nähnyt omaa liimautumistaan ja tuokio muuttui farssiksi ulkopuolisen silmiin.Siinä oli ihmettelemistä.Mutta missä oli ne tähden suosikki pullukat ja ne vaaleet tätifanit, eipä näkynyt halailemassa konsertin loputtua... en ihmettele että ei jaa nimmareita.
        Mutta parhaimmillaan salin puolivälistä katseltuna oli aitiopaikka näyttämölle ja siihen miten Sillanpää ottaa yleisönsä ja faninsa huomioon laulujen aikana lavalta ja miten kemia pelaa yleisön ja laulajan välillä.Voin kuvitella ne dokumentissa mainitut orgasmit kun jonnekin katsomon etuosaan herra Sillanpää latasi täysiä niin seksistisiä heittoja lanteillaan ja huulillaan, että ihmettelen että naiset etuosassa salia pysyi penkeillään,itse en olisi pysynyt jos niitä elekieliä olisin saanut. On se hienoa nähdä että kemia joittenkin kanssa pelaa estoitta. Ehkä minäkin joskus pääsen kokemaan samanlaisen hurmoksen katsomon eturiveihin.Konsertti oli erityisen hieno ja nautittava myös taaempaa katseltuna. Hyvä että lähdin konserttiin vaikka olen sen nähnyt jo syksyllä kolmeenkin kertaan.Hyvää kannattaa aina saada lisää.Ja seuraavaan konserttiin aion ostaa eturiviin paikan.


      • Jarifani 4ever
        vuodet vierii... kirjoitti:

        Minulle tuli kirjoituksestanne todella paha mieli myöskin. En ole itse kehdannut lähestyä kukalla tms. kun ihan ensimmäisillä keikoilla näin kun eräs nainen oli ostanut todella kauniin värillisen ruusukimpun...Jari otti muutamalta jonkun nallen ja kukan ja lähti backstagelle, tämä nainen jäi seisomaan erittäin nolon näköisenä kaunis ruusukimppu kädessään. Tunsin nolouden tunteen naisen puolesta ja myötähäpeää Jarin käytöksestä. Silloin lavan edessä oli ehkä 10 ihmistä tuomassa nalleja kukkia. Tuntuu ettei viimeaikoina enää edes tuoda mitään kukkia ehkä moni muukin on pettynyt. Se ei olisi vaatinut paljoa odottaa ja katsoa ympärille saivatko kaikki annettua. sen sijaan nämä muutama tv:ssäkin nähty fani usein halaa ja Jartsa sanoi kuin armosta huomenna nähdään esim finlandiatalossa. Tuntuu nololta näiden joka keikalla kävien puolesta, kun Jari kyykyttää heitä vain velvollisuuden tunteesta, jos vaikka taas tehdään dokkari, joissa tarvitaan näitä konserttikonkareita kehumassa tähden persoonaa. Minusta Siltsu on mahtava esiintyjä, ihana ääni, hyvä show ja eläytyminen, lattarit aivan mielettömiä, mutta mitä onkaan tapahtanut 13 vuodessa? Minne katosi se ikuinen pikkupoika, veijari? Kyllähän ne miljoonat sokaisevat kai kenet vain, mutta loppukädessä suosio riippuu meistä kuulijoista. Jos pikkuhiljaa fanit katoavat käy kun laulussasi ironia Kelan Anssille, joka muuten on todella sydämellinen faneilleen!!!...

        .. ei vietäisi kukkia hänelle konsertin jälkeen vaan sen rahan voisi käyttää hyödylisemmin esim. Plan-kummitoimintaan tai lasten klinikan kummeille tmv. toimintaan. Sen hän on kertonut sekä julkisesti että fanilehdessään...ja olemme
        ottaneet toiveen huomioon. Mutta siitä huolimatta on todella kiva välillä huomioida häntäkin, kun tietää että siitä tulee hyvä mieli puolin jos toisin..jouluna..kiertueen päättyessä jne
        Ihana ihminen isolla I:llä


      • Meikeläinen..
        vuodet vierii... kirjoitti:

        Minulle tuli kirjoituksestanne todella paha mieli myöskin. En ole itse kehdannut lähestyä kukalla tms. kun ihan ensimmäisillä keikoilla näin kun eräs nainen oli ostanut todella kauniin värillisen ruusukimpun...Jari otti muutamalta jonkun nallen ja kukan ja lähti backstagelle, tämä nainen jäi seisomaan erittäin nolon näköisenä kaunis ruusukimppu kädessään. Tunsin nolouden tunteen naisen puolesta ja myötähäpeää Jarin käytöksestä. Silloin lavan edessä oli ehkä 10 ihmistä tuomassa nalleja kukkia. Tuntuu ettei viimeaikoina enää edes tuoda mitään kukkia ehkä moni muukin on pettynyt. Se ei olisi vaatinut paljoa odottaa ja katsoa ympärille saivatko kaikki annettua. sen sijaan nämä muutama tv:ssäkin nähty fani usein halaa ja Jartsa sanoi kuin armosta huomenna nähdään esim finlandiatalossa. Tuntuu nololta näiden joka keikalla kävien puolesta, kun Jari kyykyttää heitä vain velvollisuuden tunteesta, jos vaikka taas tehdään dokkari, joissa tarvitaan näitä konserttikonkareita kehumassa tähden persoonaa. Minusta Siltsu on mahtava esiintyjä, ihana ääni, hyvä show ja eläytyminen, lattarit aivan mielettömiä, mutta mitä onkaan tapahtanut 13 vuodessa? Minne katosi se ikuinen pikkupoika, veijari? Kyllähän ne miljoonat sokaisevat kai kenet vain, mutta loppukädessä suosio riippuu meistä kuulijoista. Jos pikkuhiljaa fanit katoavat käy kun laulussasi ironia Kelan Anssille, joka muuten on todella sydämellinen faneilleen!!!...

        ...monilla tuntuu olevan samanlaisia kokemuksia/pettymyksiä loppu sessioista Jarin konsertin jälkeen, kylläpä helpotti ja lohdutti.

        Ehkä on paras keskittyä vain olennnaiseen/musiikkiin.

        Totta on sekin että aika kultaa syvimmätkin haavat.

        Yleisö kontakti on Jarilla edelleenkin tosi karismaattinen ja vuorovaikutus pelaa "ottaa" yleisönsä josta tulee pelkästään hyvälle mielelle...mitäpä sitä enää pilaamaan...loppurituaaleilla.

        Vierastan todella lähestyä enää koko Artistia millään tavalla. Musiikki riittää, josta ISO KIITOS!


      • kiertuekävijä
        nimim, eilen finlandiatalolla kirjoitti:

        Samat pullukat ja vaaleet naiset joka paikassa sekä dokumentissa, ne saa kaiken huomion lavalta (ja varmaan myös lavan jälkeen). Jari jäi Finladiatalolla kirjoitteleen nimmareita joillekin ja jotkut saivat halauksen tähdeltä!Mutta näin kyllä Jarin kavahtavan taaksepäin kun harmaahiuksinen vanhempi lähemmäksi mummojen ikää otti kaulasta kiinni ja ihan kuin jäi roikkumaan kiinni.Näytti karmealta, Jari parka ja sääliks käy sitä mummoikäistä joka ei nähnyt omaa liimautumistaan ja tuokio muuttui farssiksi ulkopuolisen silmiin.Siinä oli ihmettelemistä.Mutta missä oli ne tähden suosikki pullukat ja ne vaaleet tätifanit, eipä näkynyt halailemassa konsertin loputtua... en ihmettele että ei jaa nimmareita.
        Mutta parhaimmillaan salin puolivälistä katseltuna oli aitiopaikka näyttämölle ja siihen miten Sillanpää ottaa yleisönsä ja faninsa huomioon laulujen aikana lavalta ja miten kemia pelaa yleisön ja laulajan välillä.Voin kuvitella ne dokumentissa mainitut orgasmit kun jonnekin katsomon etuosaan herra Sillanpää latasi täysiä niin seksistisiä heittoja lanteillaan ja huulillaan, että ihmettelen että naiset etuosassa salia pysyi penkeillään,itse en olisi pysynyt jos niitä elekieliä olisin saanut. On se hienoa nähdä että kemia joittenkin kanssa pelaa estoitta. Ehkä minäkin joskus pääsen kokemaan samanlaisen hurmoksen katsomon eturiveihin.Konsertti oli erityisen hieno ja nautittava myös taaempaa katseltuna. Hyvä että lähdin konserttiin vaikka olen sen nähnyt jo syksyllä kolmeenkin kertaan.Hyvää kannattaa aina saada lisää.Ja seuraavaan konserttiin aion ostaa eturiviin paikan.

        Olen ollut kahdessa albumi-kiertuueen konsertissa. Se riittääkin ja on maksimi saman shown katsomiselle. Siksi oli kaksi kertaa, että livenä on kiva kuunnella hyvää musiikkia. Olin toisella ja kolmannella rivillä. Eturiviin en edes halua...Katsekontakteja Jari ottaa välillä, ja näyttää ikäänkuin "tunnistaisi" jo. Olen ollut monta vuotta kuuntelija, mutta konserteissa käynyt vasta vajaa 10 vuoden ajan. Sen jälkeen onkin kaikki uudet konsertit katsottu, paitsi Katri-Helunan ja Jarin yhteiskonsertit, en voi sietää Katria. Telkasta katsoin ne, mutta en olisi maksanut...Vuosien varrella on tietenkin tullut Jarille koko ajan lisää varmuutta ja usein konsertit menevätkin rutiinilla. Kun Jari pystyisi parempaan, toivoisin jonkinlaista "repäisyä" enemmän spontaaniutta. Moni stara sortuu rutiininomaiseen vetämiseen, ja se näkyy. Esimerkiksi Satulinnan "uudet" vivahteet ovat aivan mahtavat. Koen tietenkin myös hyvän konsertin jälkeen , 2.10 h kestäneen, lievää tyhjyyttä, kun en kehtaa minäkään jäädä norkoilemaan ja odottelemaan josko herra tulisi hetkeksi "juttelemaan". vaanen olisi se ihanaa..


      • seurannut
        nimim, eilen finlandiatalolla kirjoitti:

        Samat pullukat ja vaaleet naiset joka paikassa sekä dokumentissa, ne saa kaiken huomion lavalta (ja varmaan myös lavan jälkeen). Jari jäi Finladiatalolla kirjoitteleen nimmareita joillekin ja jotkut saivat halauksen tähdeltä!Mutta näin kyllä Jarin kavahtavan taaksepäin kun harmaahiuksinen vanhempi lähemmäksi mummojen ikää otti kaulasta kiinni ja ihan kuin jäi roikkumaan kiinni.Näytti karmealta, Jari parka ja sääliks käy sitä mummoikäistä joka ei nähnyt omaa liimautumistaan ja tuokio muuttui farssiksi ulkopuolisen silmiin.Siinä oli ihmettelemistä.Mutta missä oli ne tähden suosikki pullukat ja ne vaaleet tätifanit, eipä näkynyt halailemassa konsertin loputtua... en ihmettele että ei jaa nimmareita.
        Mutta parhaimmillaan salin puolivälistä katseltuna oli aitiopaikka näyttämölle ja siihen miten Sillanpää ottaa yleisönsä ja faninsa huomioon laulujen aikana lavalta ja miten kemia pelaa yleisön ja laulajan välillä.Voin kuvitella ne dokumentissa mainitut orgasmit kun jonnekin katsomon etuosaan herra Sillanpää latasi täysiä niin seksistisiä heittoja lanteillaan ja huulillaan, että ihmettelen että naiset etuosassa salia pysyi penkeillään,itse en olisi pysynyt jos niitä elekieliä olisin saanut. On se hienoa nähdä että kemia joittenkin kanssa pelaa estoitta. Ehkä minäkin joskus pääsen kokemaan samanlaisen hurmoksen katsomon eturiveihin.Konsertti oli erityisen hieno ja nautittava myös taaempaa katseltuna. Hyvä että lähdin konserttiin vaikka olen sen nähnyt jo syksyllä kolmeenkin kertaan.Hyvää kannattaa aina saada lisää.Ja seuraavaan konserttiin aion ostaa eturiviin paikan.

        Tarkkaan olet seurannut ihmisten tekemisiä keikan aikana... keskityitkö lainkaan konserttiin?Taidat "tuntea" hyvin nämä fanit...


      • edellinen
        seurannut kirjoitti:

        Tarkkaan olet seurannut ihmisten tekemisiä keikan aikana... keskityitkö lainkaan konserttiin?Taidat "tuntea" hyvin nämä fanit...

        Jos minuun viittasit, en ymmärrä... Jos itse käyt konserteissa,useissa, tulee sinullekin kyllä aikanaan välttämättä halusit tai et vakiojoukko huomioitua. Jos olet katsonut Jari-dokumentteja, niissä on vilahtanut muutama näistä kantakävijöistä. Osa käy lähes kaikki konsertit läpi! Samaa ohjelmaa 20 kertaa!! Kyllä huomaat heidät...ei voi todellakaan olla huomaamatta jos lähellä lavaa istut. Varmaankin 40-50 vuotiaita pyöreähköjä naisia. Huutelevat sitten toisilleen eturivistä ja tokasta rivistä, jossa he aina istuvat. Sokea täytyy (ja kuuro) olla ,jos tuota ei välispiikkien ja ablodien aikana huomaa. Et kai itsekään tuijota vain ja yksinomaa lavaa kai katselet välillä ympärillesikin? Toivottavasti, sillä muuten menee jo sairaan faniuden piikkiin.


      • James Blondi
        vuodet vierii... kirjoitti:

        Minulle tuli kirjoituksestanne todella paha mieli myöskin. En ole itse kehdannut lähestyä kukalla tms. kun ihan ensimmäisillä keikoilla näin kun eräs nainen oli ostanut todella kauniin värillisen ruusukimpun...Jari otti muutamalta jonkun nallen ja kukan ja lähti backstagelle, tämä nainen jäi seisomaan erittäin nolon näköisenä kaunis ruusukimppu kädessään. Tunsin nolouden tunteen naisen puolesta ja myötähäpeää Jarin käytöksestä. Silloin lavan edessä oli ehkä 10 ihmistä tuomassa nalleja kukkia. Tuntuu ettei viimeaikoina enää edes tuoda mitään kukkia ehkä moni muukin on pettynyt. Se ei olisi vaatinut paljoa odottaa ja katsoa ympärille saivatko kaikki annettua. sen sijaan nämä muutama tv:ssäkin nähty fani usein halaa ja Jartsa sanoi kuin armosta huomenna nähdään esim finlandiatalossa. Tuntuu nololta näiden joka keikalla kävien puolesta, kun Jari kyykyttää heitä vain velvollisuuden tunteesta, jos vaikka taas tehdään dokkari, joissa tarvitaan näitä konserttikonkareita kehumassa tähden persoonaa. Minusta Siltsu on mahtava esiintyjä, ihana ääni, hyvä show ja eläytyminen, lattarit aivan mielettömiä, mutta mitä onkaan tapahtanut 13 vuodessa? Minne katosi se ikuinen pikkupoika, veijari? Kyllähän ne miljoonat sokaisevat kai kenet vain, mutta loppukädessä suosio riippuu meistä kuulijoista. Jos pikkuhiljaa fanit katoavat käy kun laulussasi ironia Kelan Anssille, joka muuten on todella sydämellinen faneilleen!!!...

        Samaa mieltä, entinen Jari takaisin! Sanoin tuttavalleni jo vuosia sitten,että ei tällä menolla suosio korkeuksissa jatku kauan.Joku kirjoitti,että " keikat ovat loppuunmyytyjä", toissa vuonna Kuopiossa joulukonsertissa oli noi reilu puoli salillista väkeä.Eli kyllä kansa näyttää jaloillaan suosion.
        Ei tarvitsisi paljoa tehdä,antaisi sen nimmarin ja olisi niissä kuvissa ja that's it.
        Ei se Jarin keikka voi olle sen vaativampi,sillä nykyisin on ihan selvä trendi,että nimmareita jaellaan.Näin teki Yö,Yölintu,Finlanders, 7 seinähullua veljestä,Lauluyhtye Rajaton,Clun for 5,Kari Tapio jne.
        Nimmari sessiot mennett jouhevasti ja väki poistunut hyvillämielin ja tulevat VARMASTI uudestaan.
        Nyt ei ole jäänyt sellaista tunnetta Jarin konserttien jälkeen,että ehdottomasti uudestaan.
        Lisäksi,ihan oikeasti,kuka pystyy näkemään sielunsa silmin Jarin esiintyvän vielä yli 60-vuotiaana kuten Kari Tapio?
        Valitettavsti näin taitaa käydä.


      • vanhanakin jaksaa papat heilua
        James Blondi kirjoitti:

        Samaa mieltä, entinen Jari takaisin! Sanoin tuttavalleni jo vuosia sitten,että ei tällä menolla suosio korkeuksissa jatku kauan.Joku kirjoitti,että " keikat ovat loppuunmyytyjä", toissa vuonna Kuopiossa joulukonsertissa oli noi reilu puoli salillista väkeä.Eli kyllä kansa näyttää jaloillaan suosion.
        Ei tarvitsisi paljoa tehdä,antaisi sen nimmarin ja olisi niissä kuvissa ja that's it.
        Ei se Jarin keikka voi olle sen vaativampi,sillä nykyisin on ihan selvä trendi,että nimmareita jaellaan.Näin teki Yö,Yölintu,Finlanders, 7 seinähullua veljestä,Lauluyhtye Rajaton,Clun for 5,Kari Tapio jne.
        Nimmari sessiot mennett jouhevasti ja väki poistunut hyvillämielin ja tulevat VARMASTI uudestaan.
        Nyt ei ole jäänyt sellaista tunnetta Jarin konserttien jälkeen,että ehdottomasti uudestaan.
        Lisäksi,ihan oikeasti,kuka pystyy näkemään sielunsa silmin Jarin esiintyvän vielä yli 60-vuotiaana kuten Kari Tapio?
        Valitettavsti näin taitaa käydä.

        kylläpä vain sielunsilmin näen esiintymässä vielä rollaattorin kanssa (: ja mummot bailaa samaan tahtiin ja rollaattoreiden kanssa...


      • vanhus-
        vanhanakin jaksaa papat heilua kirjoitti:

        kylläpä vain sielunsilmin näen esiintymässä vielä rollaattorin kanssa (: ja mummot bailaa samaan tahtiin ja rollaattoreiden kanssa...

        kun aattelin vanhan papan homotouhuja. Tekee jotenkin tosi pahaa.


      • Anniina...
        vanhus- kirjoitti:

        kun aattelin vanhan papan homotouhuja. Tekee jotenkin tosi pahaa.

        "Jaria".. en oo ikinä ajatellu sitä sexisymboolina, Jari tietää sen itsekin...


    • oma asia antaako

      nimi kirjoituksia ei sen pakko ole...

    • musafani____

      Kyllä mm. T.Kansa ainakin on usein konserttiensa päätyttyä tullut jakamaan vielä nimmareita ja suostunut yhteisvalokuviin faniensa kanssa (Kuten kuvasta näkyy )
      http://lukijat.iltasanomat.fi/uusimmat/13810/

      Ja häntä jotkut arvostelee vielä ylimieliseksi !

      • siten sit

        kävi T.Kansallekin, et paloi loppuun.


      • tuo
        siten sit kirjoitti:

        kävi T.Kansallekin, et paloi loppuun.

        Kansa varsinaisesti loppuunpalanut, vaan sairastui kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.


      • seen
        tuo kirjoitti:

        Kansa varsinaisesti loppuunpalanut, vaan sairastui kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.

        puhkeamiseen on syynä "burn out"


      • kom hit.........
        seen kirjoitti:

        puhkeamiseen on syynä "burn out"

        meidän parriin halaamaan ja nimmareita kirjoittelee. Ootan ja ootan....


      • muista
        kom hit......... kirjoitti:

        meidän parriin halaamaan ja nimmareita kirjoittelee. Ootan ja ootan....

        Ei mun mielestä niitä nimmarinjakotilaisuuksia enää tarvita. Suurin osa kävijöistä on varmaankin ollut konserstissa useina vuosina alkuajoista lähtien ja saanut nimmarinsa jos sitä on halunnut. Se aika pieni joukko kävijöistä, jotka sen nimmarin perässä juoksevat. Samat fanit ovat yleensä Liljalta kyselemäässä, tuleeko Jari konsertin jälkeen. Samoin on lahjojen ja kukkasten laita. Ei Jari kuitenkaan muista, keneltä mitäkin on saanut lahjaksi. Taitaa olla enemmän harmia niistä lahjoista ja kukista - kiireinen ja liikkuvainen mies kun on - mihin nekin laittaa. Itseään ne antajat varmaan enemmän ajattelevat kuin Jaria ja hänen kiittämistään. Jospa nyt saisi pienekin humion. Mulle on ainakin yksi hailea huomaako se Jari minut vai ei - nautin konsertista ja musiikista. Jos olisin artisti ja Jarin housuissa, kyllästyisin takuuvarmasti, jos aina samat naamat etupenkissä ja vielä esityksen jälkeen nimmarijonossa. Huh huh.


      • Lisbet
        muista kirjoitti:

        Ei mun mielestä niitä nimmarinjakotilaisuuksia enää tarvita. Suurin osa kävijöistä on varmaankin ollut konserstissa useina vuosina alkuajoista lähtien ja saanut nimmarinsa jos sitä on halunnut. Se aika pieni joukko kävijöistä, jotka sen nimmarin perässä juoksevat. Samat fanit ovat yleensä Liljalta kyselemäässä, tuleeko Jari konsertin jälkeen. Samoin on lahjojen ja kukkasten laita. Ei Jari kuitenkaan muista, keneltä mitäkin on saanut lahjaksi. Taitaa olla enemmän harmia niistä lahjoista ja kukista - kiireinen ja liikkuvainen mies kun on - mihin nekin laittaa. Itseään ne antajat varmaan enemmän ajattelevat kuin Jaria ja hänen kiittämistään. Jospa nyt saisi pienekin humion. Mulle on ainakin yksi hailea huomaako se Jari minut vai ei - nautin konsertista ja musiikista. Jos olisin artisti ja Jarin housuissa, kyllästyisin takuuvarmasti, jos aina samat naamat etupenkissä ja vielä esityksen jälkeen nimmarijonossa. Huh huh.

        kirjoittajan kanssa. Totta joka sana. Ei mitään nimmareita...enää, musiikki riittää. On tullu oltua Sillanpään kanssa kuvassa useammankin kerran, muutama nimmarikin saatu. En ees enää ilkeis mennä kyselemään..


      • ONHAN TÄÄLLÄ VIELÄ
        Lisbet kirjoitti:

        kirjoittajan kanssa. Totta joka sana. Ei mitään nimmareita...enää, musiikki riittää. On tullu oltua Sillanpään kanssa kuvassa useammankin kerran, muutama nimmarikin saatu. En ees enää ilkeis mennä kyselemään..

        JÄRKEVIÄKIN FANEJA KUULOLLA. ITSEKKYYS JA HALU VIEDÄ OMALTA IDOLILTAAN KAIKKI MEHUT EI TODELLAKAAN OLE AIKUISMAISTA. EIKÄ KYLLÄ KUULUU TODELLISEEN FANITUKSEEN.


      • sekin
        ONHAN TÄÄLLÄ VIELÄ kirjoitti:

        JÄRKEVIÄKIN FANEJA KUULOLLA. ITSEKKYYS JA HALU VIEDÄ OMALTA IDOLILTAAN KAIKKI MEHUT EI TODELLAKAAN OLE AIKUISMAISTA. EIKÄ KYLLÄ KUULUU TODELLISEEN FANITUKSEEN.

        Yhtenä kesänä Naapurivaaralla keikan jälkeen
        Jari istui pöydän takana ja jakoi nimmareita. Eräs fani olisi halunnut mennä samalle puolelle pöytää valokuvaan Jarin kanssa mutta Jari ei halunnut (flunssakausi). Nainen puhkesi hysteeriseen itkuun. Olipa tosi noloa aikuiselta ihmiseltä ja vielä sellaiselta, joka takuuvarmasti oli saanut olla aikaisemmin valokuvissa Jarin kanssa. Ainakin olen nähnyt fanilehdessä, että on ollut myös matkoilla mukana. Tosi noloa!!!! Eipä ihme, ettei jaa nimmareita.


    • elämän realiteetit

      mitä ihmette te NAISET, - olittepa sitten nuoria ja kauniita, tai sitten pulskia ja vanhoja - Jarilta oikein odotatte saavanne? Ihmetyttää tämä ketju. Jari käy konserteissa keräämässä rahat pois, ei sitä kiinnosta naisten hempeily. Ei ole kiinnostunut naisista "siinä mielessä", onko asia todella joillekin vieläkin vaikea kestää? Tuli kaapista ainakin 5 vuotta sitten. No juorutoimittaja Rita Tainolan kanssa on hyvissä väleissä, mutta siitä on hyötyä Jarskin uralle... Näkyvyys lehdissä voi lisätä uuden levyn myyntiä ja saada ihmisiä keikoille. Näin se vaan menee.
      "Kerran ja kahdestikin siitä "rituaalista" läksin itkien pois...(tuli niin huono fiilis)"
      Voisitko kertoa tarkemmin, mitä näissä tilaisuuksissa sitten on tapahtunut? Kiinnostaisi kuulla.

    • kokemusta on

      Jos 18 vuoden aikana Sillanpään esiintymisten jälkeen tai ennen on vaan yksi humalainen fani pikkaisen poskee purassu poskisuudelmassa. Niin on aika vähän sattunut mitään negatiivista. Tuo ikivanha juttu vedetään lööppeihin kun ihmetellään ettei Sillanpää jaa nimmareita esiintymisiensä jälkeen kuten muut artistit. En ole huomioinu kenenkään muiden artistien olevan pahalla päällä tai kokevan kielteistä negatiivisuutta jakaessaan nimmareita. Artistit tykkää kohdata yleisöään, kuulla palautetta, kritiikkiä, kiitosta ym. Jari Sillanpään omassa käyttäytymisessä, asenteesta se on kiinni yleisön kohtaamisen vaikeus. Levylaulaja, joka haluisi laulaa vain levyllä esiintymättähän oli joskus Sillanpään haave? Pelko kohdata ihailijansa, pelko kuulla palautetta, pelko oman tunteensa muuttuvaksi kiukkuiseksi ym... Turha syytellä jotain humalaista poskelle purijaa, joka olut ainut kokemus fyysisestä kivusta. Kyllä Sillanpään fanit on todella fiksua, asiantuntevaa porukkaa, huumorintajuista, suvaitsevaa, hyvin käyttäytyvää. Nähnyt omin silmin.

    • no jo on

      Pienessä punkussa tuo yks kirjoitus tehty, niin epäjohdonmukainen. Mutta ei ketään saa purra eikä kopeloida eikä huutaa hävyttömyyksiä. Ihan oikein ettei Jari tule tuollaisten laumojen nöyryytettäväksi..

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe