Nyt tarvittais hyviä vinkkejä, hätä on suuri!
Jätin värikkään muovikassin lattialle, ja vieressä sattui olemaan pesuainepullo, joka jossain vaiheessa vuoti sen kassin alle, ja kassista irtosi väriä lattiaan. Nyt muovilattiassani on siis iso kirkkaanvioletti läikkä, jota en saa pois millään!
Olen kokeillut tavallista pesuainetta, olen hangannut vimillä ja jopa astianpesukoneaineella, mutta mikään ei auta, läikkä on ehkä _hieman_ haalistunut, ei muuta. Väri on samanoloista kuin violetti painomuste. Ei lähde irti millään :(
Joten...apua...! Vinkit on lopussa...:(
Väritahran poisto muovimatosta
4
3076
Vastaukset
- Jocu
Sorry, ei lähde millään.
Minulle kävi samoin kuten eräälle toisellekin täällä kertoilleelle: koiralla oli ripuli, ja se tavara kun oli jonkin aikaa muovimatolla, niin väri jäi siihen pysyvästi. - suruton
Kokeile vielä ennen toivon menettämistä levittää tahran päälle reilu kerros raakaa tolua. Anna vaikuttaa puolen tuntia ja pese. Jos ei tepsi, kokeile samaa temppua raa'an cloriten kanssa. MAttohan on joka tapauksessa tuolta kohdin pilalla, joten ei kannata säikähtää maton pilaantumista.
Itse sain mustikoista valuneen mehun irti valkeasta työtasosta raa'an cloriten kanssa. Millään muulla ei lähtenyt.- some hope
Kynsilakan poistoaine on aikas tehokas, tosin muovin pinta karhentuu
- kokemusta on
Ihmesienellä sain omasta lattiasta muovipussin jäljen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068