Väritahran poisto muovimatosta

tessu

Nyt tarvittais hyviä vinkkejä, hätä on suuri!

Jätin värikkään muovikassin lattialle, ja vieressä sattui olemaan pesuainepullo, joka jossain vaiheessa vuoti sen kassin alle, ja kassista irtosi väriä lattiaan. Nyt muovilattiassani on siis iso kirkkaanvioletti läikkä, jota en saa pois millään!

Olen kokeillut tavallista pesuainetta, olen hangannut vimillä ja jopa astianpesukoneaineella, mutta mikään ei auta, läikkä on ehkä _hieman_ haalistunut, ei muuta. Väri on samanoloista kuin violetti painomuste. Ei lähde irti millään :(

Joten...apua...! Vinkit on lopussa...:(

4

2845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jocu

Sorry, ei lähde millään.
      Minulle kävi samoin kuten eräälle toisellekin täällä kertoilleelle: koiralla oli ripuli, ja se tavara kun oli jonkin aikaa muovimatolla, niin väri jäi siihen pysyvästi.

• suruton

Kokeile vielä ennen toivon menettämistä levittää tahran päälle reilu kerros raakaa tolua. Anna vaikuttaa puolen tuntia ja pese. Jos ei tepsi, kokeile samaa temppua raa'an cloriten kanssa. MAttohan on joka tapauksessa tuolta kohdin pilalla, joten ei kannata säikähtää maton pilaantumista.

Itse sain mustikoista valuneen mehun irti valkeasta työtasosta raa'an cloriten kanssa. Millään muulla ei lähtenyt.

• some hope

Kynsilakan poistoaine on aikas tehokas, tosin muovin pinta karhentuu

• kokemusta on

Ihmesienellä sain omasta lattiasta muovipussin jäljen pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2307
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1423
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1218
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      909
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      841
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      832
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      204
      817
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      17
      802
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      765
    Aihe