Lesbot naisten vessoissa...

Angie

Kuinka moni on joutunut siihen tilanteeseen että kun esim. baarissa menee vessaan niin johan on joku huutelemassa että HEI TÄMÄ ON NAISTEN VESSA!!
Ei tunnu kivalta..välillä ei jaksa välittää, toisinaan sitten meinaa keittää...Onneksi tätä ei ihan joka kerta tapahdu..

Kokemuksia?

20

3138

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimi

..kumppanilleni. Itse olen aika naisellinen, mutta tyttöystävääni luullaan usein pojaksi. Toisinaan ei auta edes vakuuttelut, että oikeassa vessassa ollaan vaan on kaivettava ajokortti esiin!

• höpö

Toi on erittäin tuttua, ja tapahtuu aina vaan heterobaareissa!! Heterot on niin ahdistuneita pikkuteinejä... RAIVOSTUTTAVAA!

• Anonyymi00020
        UUSI
        höpö kirjoitti:

Toi on erittäin tuttua, ja tapahtuu aina vaan heterobaareissa!! Heterot on niin ahdistuneita pikkuteinejä... RAIVOSTUTTAVAA!

Heterot nyt kuvittelee omissa päissään vessojenkin olevan joitain seksiluolija. Menisivät tekemään sinne tarpeensa eivätkä niin paljoa kiinnittäisi huomiota siihen kuka siinä viereisessä kopissa on.

• Eliö

Joku voi katsoa pitkään, mutta ei o kukaan sanonut. Kyl ne mut tytöks tunnistaa. Pienenä mua luultiin melki joka paikassa pojaks. Nykysin lähinnä purskahdan nauruun jos luulevat pojaks.

• Greenfox

Kyllä mulle tapahtuu! Olen niin pojan näköinen... Useimmat tosin luulevat mua homopojaksi, vaikka olen lesbonainen.

Usein huudellaan, että olet väärässä vessassa ja saa ruveta kaivamaan ajokorttia esille. Tai sitten vaan naiset jää tuijottamaan mua ihan ihmeissään. Joskus mun ihana heterokaveri meinasi hiiltyä ja vetää kaikkia turpaan, mutta onneksi ei menty ihan niin pitkälle.

Toisaalta onhan se imartelevaa, että (hetero-)naiset huomaavat edes tuolla tavalla...

• Cesare

Tai ainakaan minusta ei olisi hauskaa.
        Eräällä kunnallisella työpaikalla eräs naisten sosiaalitilaa käyttävä lesbo ei ole mitenkään salannut sitä, mikä on. Nyt kuulemani mukaan muut naiset järjestävät jos jonkinlaisia esityksiä voidakseen vaihtaa vaatteita niin, ettei tuo yksi näkisi ns. paljasta pintaa!
        Minulla on asiasta vain toisenkäden tietoja, ja en varmaankaan tiedä koko totuutta, mutta erikoiselta tuo kuullostaa.

• Klaudia

No, minä vähän säikähdin, kun Setan bileissä naisten vessaan tuli ihan pojan näköinen nainen, eikä hän ollut edes kiltin näköinen. Onneksi hän antoi minun korjailla rauhassa meikkiäni, vaikka ahdasta tulikin. Ajattelin, että hän saattaisi ruveta huutamaan, että hittojako minä siellä kuvittelen tekeväni...

Se vessa oli kyllä liian pieni!

• Cooler

Monet lepakot ovat tosiaan aika maskuliinisen oloisia ja näköisiä, mutta kokemukseni perusteella vain erittäin harvat heistäkään ovat mitenkään agressiivisia femmeille, vaan usein jopa positiivisesti kiinnostuneita heistä;)

Eli pelkosi oli aivan turhaa. Ei kaikki "ei- kiltin-näköiset" poikamaiset lesbot ole ei kilttejä, vaan voivat olla erittäinkin mukavia ihmisiä, kun heihin tutustuu.
        Näitä ennakkoasenteita vastaan olen taistellut itsessäni minäkin ja jo voiton puolella ollaan....

• LeSbO

Minua tuijotetaan usein pitkään, varsinkin vanhempien ihmisten toimesta. Mutta minäpä tuijotan takaisin!;)

• Janet

avaan suuni ja kysyn, että onko jokin ongelma kun pitää niin tuijottaa. Siinä vaiheessa naisten ilme helpottuu suunnattomasti, kun he tajuavat minun olevan nainen ja yleensä siltä irtoaa vielä arvoituksellinen hymy päälle. ;)
      Kaikkein parhain mitä minulle on tapahtunut, on kun eräästä liikkeestä pois lähtiessäni menin hissiin ja hississä oli 4 naista ja he luulivat minua pojaksi ja yrittivät houkutella minua kanssaan alakerran kellariin. Pidin pokkani ja kieltäydyin kohteliaasti kutsusta vedoten työkiireisiin, hih! Edes siinä vaiheessa he eivät tajunneet minun oleva nainen. Kyllä se nauratti!

• mamma

Kun on isot tissit, ei tule ongelmaa. Mutta tunnen lukemattomia lesboja, joilla on tämä ongelma. Se, mitä minä en ymmärrä, on, että mitä ihmettä nämä teinipildeheterot siellä vessoissa oikein tekee, kun niin hirveä paniikki ja hyperventilaatio iskee päälle, jos paikalle tulee joku pojan näköinen?!

• Klaudia

Et varmaan tarkoittanut minua, mutta vastaan kuitenkin, ettei minulle iske paniikki eikä hyperventilaatio päälle, jos samaan vessaan tulee pojan näköinen nainen. Olen mieluummin ihan hiljaa ja hengittämättä, yritän viedä mahdollisimman vähän tilaa, että kaikki mahtuisivat. Tuli sinne vessaan myös naisen näköinen mies, hän olikin mies. Ihan sama minulle. Kunhan saan korjailla vessassa meikkiäni rauhassa, mitä varten sinne menenkin, muusta ei niin väliä. Eihän nämä pojan näköiset sitä välttämättä ymmärrä, naisen näköiset miehet saattavat ymmärtää paremmin. Toivon, ettei kenellekään tule mieleen syyttää tilanahtaudesta minua, kun vika on kuitenkin vessan pienuudessa. Saisi niitä peilejä olla muuallakin kuin vessassa, jos vessaa ei voi tehdä suuremmaksi. Miltäs se nyt näyttäisi korjata meikkiä pöydässä? Pakkohan sitä on korjailla, jos huulipuna leviää suudellessa. Ja huulipunaa on pakko käyttää.

• Jennifer
        Klaudia kirjoitti:

Et varmaan tarkoittanut minua, mutta vastaan kuitenkin, ettei minulle iske paniikki eikä hyperventilaatio päälle, jos samaan vessaan tulee pojan näköinen nainen. Olen mieluummin ihan hiljaa ja hengittämättä, yritän viedä mahdollisimman vähän tilaa, että kaikki mahtuisivat. Tuli sinne vessaan myös naisen näköinen mies, hän olikin mies. Ihan sama minulle. Kunhan saan korjailla vessassa meikkiäni rauhassa, mitä varten sinne menenkin, muusta ei niin väliä. Eihän nämä pojan näköiset sitä välttämättä ymmärrä, naisen näköiset miehet saattavat ymmärtää paremmin. Toivon, ettei kenellekään tule mieleen syyttää tilanahtaudesta minua, kun vika on kuitenkin vessan pienuudessa. Saisi niitä peilejä olla muuallakin kuin vessassa, jos vessaa ei voi tehdä suuremmaksi. Miltäs se nyt näyttäisi korjata meikkiä pöydässä? Pakkohan sitä on korjailla, jos huulipuna leviää suudellessa. Ja huulipunaa on pakko käyttää.

..että luulet poikamaisten lesbojen puuttuvan naisellisempien meikin korjailupuuhiin??

Itse en tätä millään usko. Minulle ei koskaan, koskaan ole käynyt mitään vastaavaa, joten olisin kiinnostunut kuulemaan, että onko peloillasi jotakin todellisuuspohjaa, vaan tuntuuko sinusta pelkästään siltä.

Toki jotkut lesbot ovat pelottavan mahtavaegoisia, mutta tuskin hekään puuttuvat toisen tekemisiin naistenhuoneessa.(?)

Muuten, on olemassa suudelman kestävää huulipunaa;) Tiedoksi vaan..

• Klaudia
        Jennifer kirjoitti:

..että luulet poikamaisten lesbojen puuttuvan naisellisempien meikin korjailupuuhiin??

Itse en tätä millään usko. Minulle ei koskaan, koskaan ole käynyt mitään vastaavaa, joten olisin kiinnostunut kuulemaan, että onko peloillasi jotakin todellisuuspohjaa, vaan tuntuuko sinusta pelkästään siltä.

Toki jotkut lesbot ovat pelottavan mahtavaegoisia, mutta tuskin hekään puuttuvat toisen tekemisiin naistenhuoneessa.(?)

Muuten, on olemassa suudelman kestävää huulipunaa;) Tiedoksi vaan..

En minäkään enää usko. Sain olla siellä ihan rauhassa. Kerroinhan, että ensin säikähdin ja nyt huomaan, että se oli turhaa.

Mutta huulikiilto leviää kyllä. Ja puuteria pitää lisätä ja hiuksia kammata. Silmien rajaustakin pitää tarkistella. Tähän kaikkeen menee aikaa ja se vie myös tilaa. Hyvä, jos se onnistuu jatkossakin.

• Jennifer
        Klaudia kirjoitti:

En minäkään enää usko. Sain olla siellä ihan rauhassa. Kerroinhan, että ensin säikähdin ja nyt huomaan, että se oli turhaa.

Mutta huulikiilto leviää kyllä. Ja puuteria pitää lisätä ja hiuksia kammata. Silmien rajaustakin pitää tarkistella. Tähän kaikkeen menee aikaa ja se vie myös tilaa. Hyvä, jos se onnistuu jatkossakin.

..että pelkosi olikin turhaa.

Me vaan ollaan niin erilaisia me lesbotkin. Naisellisia, poikamaisia ja kaikkea siltä ja väliltä..

Tuo huulikiiltojuttu on varmaan ihan totta. Itse en käytä huulipunaa, korkeintaan huulenrajauskynää pelkästään ja huulihoidetta.

Ja ihan toiseen asiaan. Olikos se niin, että sinä itse olit kiinnostuneempi naisellisista kuin poikamaisista naisista...?
        Minua kun on aina viehättäneet nuo poikamaisemmat.

No jaa, nykyään silmä ehkä vähän avartuu..

• Klaudia
        Jennifer kirjoitti:

..että pelkosi olikin turhaa.

Me vaan ollaan niin erilaisia me lesbotkin. Naisellisia, poikamaisia ja kaikkea siltä ja väliltä..

Tuo huulikiiltojuttu on varmaan ihan totta. Itse en käytä huulipunaa, korkeintaan huulenrajauskynää pelkästään ja huulihoidetta.

Ja ihan toiseen asiaan. Olikos se niin, että sinä itse olit kiinnostuneempi naisellisista kuin poikamaisista naisista...?
        Minua kun on aina viehättäneet nuo poikamaisemmat.

No jaa, nykyään silmä ehkä vähän avartuu..

Jos puhutaan ulkonäöstä, niin sillä ei ole niin suurta merkitystä, tai ei pitäisi olla. Luonne on ehdottomasti ulkonäköä tärkeämpi. Näinhän sitä pitää sanoa, ja tottahan se on. Ulkonäkö tai luonne eivät kuitenkaan yksinään ratkaise, sillä molempia tarvitaan.

Arvostan kyllä sitä, että ihminen huolehtii ulkonäöstään, osaa korostaa hyviä piirteitään ja häivyttää huonoja. Jos poikamainen tai miesmäinen nainen tarkoittaa sitä, ettei ulkonäöstä huolehdita mitenkään, valitsisin naisellisen naisen. Mutta voihan poikamainenkin nainen olla hyvin siisti ja viehättävän näköinen omalla tavallaan.

Ihminen voi olla luonteeltaankin joko naisellinen tai poikamainen, mutta ei sekään vielä ratkaise asiaa kummankaan eduksi.

Naisellisia naisia on niin monenlaisia, ihan laidasta laitaan sekä ulkonäön että luonteen puolestaa. Samoin on poikamaisten naisten kohdalla.

Hyviä puolia löytyy kaikista naisista ja niistä kaikista puolista voisi olla kiinnostunut - ei pelkästään hyvistä. - Siis kiinnostaa... Mutta eihän siihen ihmisikä riittäisi, jos alkaisi käydä läpi kaikkia kiinnostuksen kohteita.

Minulle merkityksellinen tekijä on ikä. Olen "kiinnostunut" nuoremmistakin, mutta eniten minua viehättää suunnilleen minun ikäiseni naiset /- 5 v.

Arvostan myös hyvää, toisia ihmisiä huomioivaa käytöstä.

Tärkeitä ovat myös tunteet, jotka eivät ole ennustettavissa tai arvattavissa.

• Jennifer
        Klaudia kirjoitti:

Jos puhutaan ulkonäöstä, niin sillä ei ole niin suurta merkitystä, tai ei pitäisi olla. Luonne on ehdottomasti ulkonäköä tärkeämpi. Näinhän sitä pitää sanoa, ja tottahan se on. Ulkonäkö tai luonne eivät kuitenkaan yksinään ratkaise, sillä molempia tarvitaan.

Arvostan kyllä sitä, että ihminen huolehtii ulkonäöstään, osaa korostaa hyviä piirteitään ja häivyttää huonoja. Jos poikamainen tai miesmäinen nainen tarkoittaa sitä, ettei ulkonäöstä huolehdita mitenkään, valitsisin naisellisen naisen. Mutta voihan poikamainenkin nainen olla hyvin siisti ja viehättävän näköinen omalla tavallaan.

Ihminen voi olla luonteeltaankin joko naisellinen tai poikamainen, mutta ei sekään vielä ratkaise asiaa kummankaan eduksi.

Naisellisia naisia on niin monenlaisia, ihan laidasta laitaan sekä ulkonäön että luonteen puolestaa. Samoin on poikamaisten naisten kohdalla.

Hyviä puolia löytyy kaikista naisista ja niistä kaikista puolista voisi olla kiinnostunut - ei pelkästään hyvistä. - Siis kiinnostaa... Mutta eihän siihen ihmisikä riittäisi, jos alkaisi käydä läpi kaikkia kiinnostuksen kohteita.

Minulle merkityksellinen tekijä on ikä. Olen "kiinnostunut" nuoremmistakin, mutta eniten minua viehättää suunnilleen minun ikäiseni naiset /- 5 v.

Arvostan myös hyvää, toisia ihmisiä huomioivaa käytöstä.

Tärkeitä ovat myös tunteet, jotka eivät ole ennustettavissa tai arvattavissa.

..että sekä naisellisia että poikamaisia naisia on typpien sisällä valtavasti erilaisia.
        Tuota olen joskus hakenut ajatuksissani, mutta en ole osannut pukea sanoiksi. Mutta noinhan se juuri on.

Sanotaan tosiaan, että luonne on tärkein.

No, minkälainen luonne?

Riittääkö hyvä käytös, tuskin...

Minä muuten olen kiinnostunut juuri niistä poikamaisista naisista, jotka huoltavat itseään. Mistään "miehistä" en ole kiinnostunut.
        Ja kyllä se niin on, että ihminen on kokonaisuus; luonnetta, ulkonäköä, olemusta, käyttäytymistä, ensivaikutelmaa ja vähitellen sitä olevaa vaikutelmaa.

Oijoi, en taaskaan malta olla mainitsematta, miten suloinen nainen on tuo minun kultani..siis kullan puolikkaani;)

• Klaudia
        Jennifer kirjoitti:

..että sekä naisellisia että poikamaisia naisia on typpien sisällä valtavasti erilaisia.
        Tuota olen joskus hakenut ajatuksissani, mutta en ole osannut pukea sanoiksi. Mutta noinhan se juuri on.

Sanotaan tosiaan, että luonne on tärkein.

No, minkälainen luonne?

Riittääkö hyvä käytös, tuskin...

Minä muuten olen kiinnostunut juuri niistä poikamaisista naisista, jotka huoltavat itseään. Mistään "miehistä" en ole kiinnostunut.
        Ja kyllä se niin on, että ihminen on kokonaisuus; luonnetta, ulkonäköä, olemusta, käyttäytymistä, ensivaikutelmaa ja vähitellen sitä olevaa vaikutelmaa.

Oijoi, en taaskaan malta olla mainitsematta, miten suloinen nainen on tuo minun kultani..siis kullan puolikkaani;)

Ei ulkonäkö vielä kaikkea pilaa tai pelasta. Minulle riittää, että ihminen edes jollakin tavalla huomioi itseään huoltamalla ulkonäkööän, ja kunnioittaa näin itsensä lisäksi toisia ihmisiä. Sillä ei ole niin väliä, millainen on lopputulos. Ihan totta. Katson ihmistä niin mielelläni pintaa syvemmälle.

Arvostan sitä, että ihmisellä on periaatteita ja suunnilleen samanlaiset elämänarvot kuin itselläni, tai ainakin jotenkin ymmärrettävät!

Ihmisellä pitää olla myös tavoitteita. Rakentelen mielelläni tulevaisuuden visioita toisen kanssa, ja olen valmis tekemään työtä niiden toteuttamiseksi... Mitä mahdottomampia ideoita, sitä mielenkiintoisempia. Tiedän olevani idealisti, ja että hukkaan todelliset kykyni ja taitoni turhien pilvilinnojen rakenteluun. Arvostan toisessa myös käytännöllisyyttä, selväjärkisyyttä, ja sitä, että ihminen näkee kauemmas kuin mitä minä itse.

Ihan parasta on, jos toinen näkee minun hyvät puoleni ja osaa arvostaa niitä. Pieni kunnioituskaan ei ole pahasta. Itsehillintä on hyvä juttu. Rakastan ihmisiä, jotka antavat minulle anteeksi minun vikojani, jos pyydän. Liian helpolla ei minua kuitenkaan saa päästää.

Etsin elämää suurempaa seikkailua... - Kuka tämän ymmärtää...

Luonne ei saa olla köykäinen. Mitä tarkoittaa köykäinen? Arvostan ihmistä, joka osaa ja viitsii vastata tyhmiin kysymyksiini.

Hyvä käytös ei kyllä ole pahasta. En välitä rääväsuisista ihmisistä.

Jos joku välittää minusta, en voi olla välittämättä hänestä. Välitän minä muistakin ihmisistä, mutta kyllä se koskettaa minua, jos huomaan, että joku on kiinnostunut minusta. Haluan ihmisille hyvää, myös itselleni.

Ihailen monenlaisia ihmisiä. Se riittää minulle. En halua enempää.

Minä olen nyt ihastunut erääseen henkilöön, jota en oikeastaan edes tunne. En tiedä hänen luonteestaankaan juuri mitään... Hyvä, jos muistan, miltä hän näyttää, kun siitä on niin pitkä aika, kun viimeksi tavattiin.

• Niksu

..vaikka muutaman kerran olen itsekin saanut kuulla kommenttia että olen eksynyt väärään vessaan. Kaisaniemessäkin olen kerran, pari törmännyt vessajonossa tilanteeseen(lähinnä kuullut vierestä) kuinka naiselliset naiset arvostelevat kovaan ääneen poikamaisia. Että toimii se niinkin päin..=)

Sitä jää miettimään että kun aina puhutaan suvaitsevaisuudesta niin ei sitä aina näissä lesbo
      piireissäkään riitä. Toisaalta kukapa meistä olisi
      täydellinen..

• mamma

Olet aivan oikeassa. Lesbot eivät ole aina kovinkaan suvaitsevia. Olen törmännyt naisiin, jotka kategorisesti dissaavat bi-seksuaaleja ja heteroita. Myös heteronoloiset, saavat kuulla kunniansa. Toisaalta myös ultrafemmet haukkuvat butcheja yms yms...

Keskustelin kerran ystäväni (mies) kanssa "lesbo"paarissa, eräs tuttu ei suostunut edes moikkaamaan, koska "veljeilin" miesten kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      174
      1223
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1063
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      87
      832
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      773
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      678
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      643
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      621
    9. Rakastan sua mies joka päivä vähän enemmän

Ei uskois 😉
      Ikävä
      28
      615
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      599
    Aihe