En nyt tiiä olisko pitäny tänne laittaa vai tonne laihdutus puolelle... ehkä mielummin tänne ku jonkinäköstä syömishäiriöö löytyy, enemmänki tota ahmimishäiriöö :/
Mut nyt ois tarkotus ainaki vähän aikaa olla tolla 2468 "dietillä".
Huomenna alkais 200 kilokalorin voimin. :P
Mukaa vaa kaikki halukkaat!
2468 Diet
25
6133
Vastaukset
- marris
mä tuun ainaki mukaan... oon ihan puhki...
- sairaskjajdas
minä myös! huomenna aloitan kuitenkin ainakin yhden päivän paastolla, sen verran on tullut taas syötyä :/ mutta sitten tuo 2468 - jeij! toivottavasti pystyn siihen! ei pakko pystyä, voisin aluksi kokeilla ihan 246 diettiä ja sitten kun tuntuu siltä siirtyä tuohon.
tsemppiä kaikille mukaan tuleville! we can do it :>
wnb thin again! - sairasjakd
sairaskjajdas kirjoitti:
minä myös! huomenna aloitan kuitenkin ainakin yhden päivän paastolla, sen verran on tullut taas syötyä :/ mutta sitten tuo 2468 - jeij! toivottavasti pystyn siihen! ei pakko pystyä, voisin aluksi kokeilla ihan 246 diettiä ja sitten kun tuntuu siltä siirtyä tuohon.
tsemppiä kaikille mukaan tuleville! we can do it :>
wnb thin again!niin siis lisäys että kirjoitelkaa sitten kuulumisianne miten on sujunut ja miten on paino lähtenyt laskemaan ;)
- reksireksia
mukana ollaan! minäkin aloitan huomenna paastolla - teetä nam
- ...
En suosittele noita yhden päivän paastoja.. Tekee erittäin hallaa vatsalle ja mitä todennäköisemmin pikku viiveellä aiheuttaa ikävän ummetuksen, joten suosittelen vaikka hedelmää ja muutama esim hapankorppu ja paljon paljon juomista =)
- dsfsfdd
... kirjoitti:
En suosittele noita yhden päivän paastoja.. Tekee erittäin hallaa vatsalle ja mitä todennäköisemmin pikku viiveellä aiheuttaa ikävän ummetuksen, joten suosittelen vaikka hedelmää ja muutama esim hapankorppu ja paljon paljon juomista =)
no empä tiedä, jos paljon turvottaa niin kyllä tuo päivän paasto on ihan hyväksi -> lähtee turhat turvotukset ja nesteet eikä se yhden päivän paasto niinkään kerkeä aineenvaihduntaa hidastamaan ym.
itselläni on ainakin vain hyviä kokemuksia siitä päivän paastosta ahmimisen jälkeen :)
hassua.. päätin tänään illalla että aloitan myös tuon kyseisen 2468 dieetin huomenna, tais siis periaatteessa tänään kun kellohan on jo yli puolen yön, he;). Ja kun tulin tänne lueskelemaan niin näköjään moni muukin, kiva:)mulla kanssa parhaillaan tosi inhottava olo. tuntuu niiiin turvonneelta ettei mitään järkeä. Luulen että kohdallani tulee olemaan tiukkaa, mutta aijon onnistua. rakastan urheilua, joten pyrin liikkumaan myös päivittäin. tosin voi aluksi kyllä tuntua aika raskaalta. miten teidän liikunnan laita?
- nennnaa
joo paljon liikunta! minä ainakin aion harrastaa, päivittäinen hikiliikunta
- dfdfgdfg
nennnaa kirjoitti:
joo paljon liikunta! minä ainakin aion harrastaa, päivittäinen hikiliikunta
tuo kyseinen dieetti on???
- hammmeni
dfdfgdfg kirjoitti:
tuo kyseinen dieetti on???
selvennykseksi sinulle, dietti etenee näin:
1.päivänä syödään 200kcal
2.päivänä 400kcal
3.600kcal
4.800kcal
5.200kcal
6.400kcal
7.600kcal
8.800kcal
9.200kcal
.. jne. niin kauan kuin haluaa :>
- karpalo.
Mitenkäs tyypeillä menny eka päivä? Ja mitä ootte syöny? :P Ites syöny 250g maitorahkaa 15ml makeutusjauhetta. Viel vois jonku hedelmän syödä vissii (: JA juoda pepsi maxiiii ::D
- ###
ihan jees täällä!
söin tänään banaanin, omenan ja 1 ja puol desiä rasvatonta jogurttia sekä kahvia rasv. maidolla ja light-limua. kävin jumpassa ja nyt litkin teetä rasv. maidon kanssa:) kyllä tä menee, kun huomenna saa taas syyä vähän enemmän! liikunta tosin ottaa aika koville näin 200kcal päivinä. noh, hu varmaan helpompaa!! - gerrrra
### kirjoitti:
ihan jees täällä!
söin tänään banaanin, omenan ja 1 ja puol desiä rasvatonta jogurttia sekä kahvia rasv. maidolla ja light-limua. kävin jumpassa ja nyt litkin teetä rasv. maidon kanssa:) kyllä tä menee, kun huomenna saa taas syyä vähän enemmän! liikunta tosin ottaa aika koville näin 200kcal päivinä. noh, hu varmaan helpompaa!!v-tuiksi meni, sorruin ahmimaan vaikka piti aloittaa paastolla :/ MUTTA HUOMENNA LUPAAN ALOITTAA, pakko!
- tänäääään
miten tämä päivä on mennyt?
itselläni hyvin :>- ###
tosin pieni ruoanhimo kävi äsken kolkuttelemassa, mutta selvisin siitä voittajana. hu saa hyvän aamupalan kun on 600kcal käytettävissä joten tämä ilta menee hyvin omalla painollaan:)
- maûra
Olen elellyt nyt tällä 9 kuukautta tunnollisesti ja sorruin myös alussa ahmimisiin (ja oksentamiseen) 200 kalorin päivinä, mutta pian huomasin, että 800 kaloria oli todella vaikeaa saada täyttymään kun on syönyt näin jonkin aikaa. Tärkeää minulle nykyään on kuitenkin saada suurelta tuntuvat kalorimäärät (800 kcal) täytettyä, jotta vältyn täysin ahmimisilta. Olen omaksunut tämän rytmin elämäntavakseni, enkä aio vähään aikaan tästä luopua. Alussa kiloja 62, nyt 53. En kuitenkaan suosittele tähän dieettiin sitoutumista kenellekään, ainakaan laihdutusmielessä, on myös terveellisiä keinoja! Miinuspuolina voin mainita unettomuuden (en ole nukkunut 5 kuukauteen yhtäkään yli 4 tunnin jaksoa putkeen), sosiaaliset kanssakäymiset/kanssasyömiset: ulkonasyöminenleffamässytkahvileivoksetdarrapizzatperhelounaat..ymsyms, perfektionismi/suorittaminen myös muilla elämän alueilla: ulkonäkötyökouluihmissuhteet jnejne... voisin jatkaa ikuisuuksiin, mutta en jatka. :p Kivaa maaliskuuta kaikille! Koitetaan jaksaa, vaikka se välillä aivan helvetin vaikeaa onkin!
- _ötökkä_
Saanko kysyä... Miten tähän pystyy?? Minä opiskelen melko sosiaalista alaa (hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohto), lisäksi olen koulun ohella töissä hotellin vastaanotossa. Ja pitäisi myös urheilla jaksaa. Sanomattakin kai selvää, että jos menee aamulla klo 8 kouluun ja pääsee klo 14, siitä työt alkaa klo 14.30 ja päättyy klo 22, niin 200 kaloria ei juurikaan riitä!!! Enhän minä edes pysyisi tolpillani töissä. Eli: Miten te elätte tällä dieetillä???
- tyttönenm
_ötökkä_ kirjoitti:
Saanko kysyä... Miten tähän pystyy?? Minä opiskelen melko sosiaalista alaa (hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohto), lisäksi olen koulun ohella töissä hotellin vastaanotossa. Ja pitäisi myös urheilla jaksaa. Sanomattakin kai selvää, että jos menee aamulla klo 8 kouluun ja pääsee klo 14, siitä työt alkaa klo 14.30 ja päättyy klo 22, niin 200 kaloria ei juurikaan riitä!!! Enhän minä edes pysyisi tolpillani töissä. Eli: Miten te elätte tällä dieetillä???
se on itsekuri ja tottumus kysymys mielestäni.. kun oikein hyvin suunnittelee 200kcal päivän ruuat niin kyllä siinä saa aika paljonkin syödä, usko pois! esim.
klo 8
1,5dl sokeroimaton mehukeitto 0,5dl vehnäleseitä
= vajaa 30kcal
klo 12
2dl sipulikeittoa
= 30kcal
klo 15
200g höyrytettyjä pakastevihanneksia (ei herne/maissi), paistettu kananmunan valkuainen
= n.70kcal
klo 18
1dl rasvatonta jogurttia 1dl sokeroimatonta mehukeittoa
= vajaa 50kcal
klo 21
aika iso pala kurkkua
= n.20kcal
yhteensä n.200kcal
ja kun juo tarpeeksi kalorittomia juomia ja mustaa kahvia/teetä niin ei edes kerkeä nälkä tulemaan, no okei ehkä nukkumaan mennessä saattaa maha vähän murista mutta mitäpä pienestä seuraavana päivänä saa syödä tuplasti enemmän ;) - _ötökkä_
tyttönenm kirjoitti:
se on itsekuri ja tottumus kysymys mielestäni.. kun oikein hyvin suunnittelee 200kcal päivän ruuat niin kyllä siinä saa aika paljonkin syödä, usko pois! esim.
klo 8
1,5dl sokeroimaton mehukeitto 0,5dl vehnäleseitä
= vajaa 30kcal
klo 12
2dl sipulikeittoa
= 30kcal
klo 15
200g höyrytettyjä pakastevihanneksia (ei herne/maissi), paistettu kananmunan valkuainen
= n.70kcal
klo 18
1dl rasvatonta jogurttia 1dl sokeroimatonta mehukeittoa
= vajaa 50kcal
klo 21
aika iso pala kurkkua
= n.20kcal
yhteensä n.200kcal
ja kun juo tarpeeksi kalorittomia juomia ja mustaa kahvia/teetä niin ei edes kerkeä nälkä tulemaan, no okei ehkä nukkumaan mennessä saattaa maha vähän murista mutta mitäpä pienestä seuraavana päivänä saa syödä tuplasti enemmän ;)Niin no edelleenkin ajan takaa sitä, miten koulussa JA töissä käyvä ihminen pystyy tähän!
Koulussa ja töissä kun ei kovin paljoa 30 kalorin sipulikeittoa ja höyrytettyjä pastavihanneksia tarjota.
Ja koetapa perus 6-tunnin koulupäivän jälkeen seistä 7,5 tuntia putkeen hotellissa hoitamassa MUIDEN ihmisten probleemia; sitä nimenomaan tarkoitin että miten moinen kuuri onnistuu ns. normaalielämässä?? - dfgdg
_ötökkä_ kirjoitti:
Niin no edelleenkin ajan takaa sitä, miten koulussa JA töissä käyvä ihminen pystyy tähän!
Koulussa ja töissä kun ei kovin paljoa 30 kalorin sipulikeittoa ja höyrytettyjä pastavihanneksia tarjota.
Ja koetapa perus 6-tunnin koulupäivän jälkeen seistä 7,5 tuntia putkeen hotellissa hoitamassa MUIDEN ihmisten probleemia; sitä nimenomaan tarkoitin että miten moinen kuuri onnistuu ns. normaalielämässä??"höyrytettyjä pastavihanneksia" ??? :o
ota omat eväät. keitto -> termospulloon kiehuvaa vettä -> sipulikeiton annospussi -> astia ja lusikka -> tee koulussa/töissä.
höyrytetyt pakastevihannekset voit höyryttää aamulla tai edellisenä iltana ja ottaa myös eväsrasiaan mukaan. eivät ne kylmiltäkään pahoilta maistu, tai jos haluat ne lämpiminä niin menevät nekin hyvin termospullossa.
myös hapankorppuja on helppo ottaa mukaan (ne pienemmäthän sisältävät vain 25kcal/kpl).
..siinä nyt pari vinkkiä. kyllä noilla oikeasti jaksaa!
jos ei muuten niin tahdon voimalla. jos et jaksa niin et todennäköisesti halua olla laiha, ainakaan et halua sitä niin paljon kun osa meistä.
kokeileppa joskus :) - àna-889-
_ötökkä_ kirjoitti:
Niin no edelleenkin ajan takaa sitä, miten koulussa JA töissä käyvä ihminen pystyy tähän!
Ja koetapa perus 6-tunnin koulupäivän jälkeen seistä 7,5 tuntia putkeen hotellissa hoitamassa MUIDEN ihmisten probleemia; sitä nimenomaan tarkoitin että miten moinen kuuri onnistuu ns. normaalielämässä??SH kun on, niin tuskimpa elämä on kovin normaalia. kun SH-hn liittyy niin paljon muutaki eikä ainoastaa sitä painon tarkkailua. se on korvien välistä pitkälti.. tiijän kun ite oon ylittäny sen rajan laihduttamisen ja sairallollisen laihduttamisen kanssa ku 20 kiloa karisi tosta vaa, ja aattelin edelleen et oon läski vaik olin alipainone. sun pitää jotakin muuta keksiä. ja monet SH-häiriöiset elävät pelkällä kahvilla/vedellä/mehulla/tupakalla sekä muutamalla porkkanalla ja vähäisella jugurtilla. itellä oli tapanani sillo tuijotella vaa tähtiä öisin ja käydä lenkkeilemässä. en tiedä miten jaksoin 0 kalorin voimin mut hengis oon ja kiloja lähti..
- ana-88-
minäki tuun messii, tänään söin vähä yli 1000kcal, mut huome alkaa sil 200kcal. mitä syötte/söitte/aiotte syödä dieetin aikana?
- läskipaskatyttö
okei tää on sh-palsta ja pitäis jättää kommentoimatta, mut kiitän vinkistä, en ollu ennen kuullu tästä. vois toimii laihduttamisessa. tosin 1200,1400,1600 ja 1800:lla.
- Nannanen
Paastoamisesta:
Se ei tuu oikeen toimii jos yhen päivän - tuloksena on kilot/ grammat takaisin. Jos haluaa paastota, se pitää tehdä sitten kunnolla, eli esimerkiksi 3-7 päivän paastot, suunnitelluilla mehuilla.
Mun uuden vuoden lupaukseni on aloittaa anaaminen taas
joten huomenna mennään näillä eväillä:
Lounas - 4x munavalkuaista // yksi mandariini
Päivällinen - 2 x munanvalkuaista - teetä
Illallinen - 1 tai 2 munanvalkuaista
Eli alle 200 kaloria - keposeen :) - Sofia
mitä ja mitä aikaa te syötte esimerkiksi noina 400 ja 600 päivinä. Tuntuu että 200 on niin paljon helpompi, sen kun vain jättää syömättä. Ja varsinkin 800 päivä, miten silloin voi välttyä ahmimasta? Olisin enemmän kuin kiitollinen, jos joku viitsisi laittaa oman päivänsä tänne, olisi niin suunnattoman paljon apua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849