Rakkauden lähettiläät
kirjoitan turkoosissa
hämärässä huoneessa
kirkkaanpunaisia ajatuksia
rakkauden vankina
en laske päiviä
vapautumiseen
tunne on upea
kärsin tuomion
oikein mielelläni
elinkautisena
en aio hakea
armahdusta
ikuisesti olet minun
rakkauden vartija
Tervetuloa tuomiolle
18
564
Vastaukset
Ystäväni Mr 006,
- tomppa2006
...vai oliko se varavastaava, lähestyn Teitä näin sähköisessä muodossa kirjeitse...
Tyydyn kohtalooni. Lisää kyniä, paperia ja tupakkaa!
Minä uskon rakkauslakikirjan olemassaoloon.
- Mysteriet
Hyvä että sait viihtyisän huoneen, sillä vankeudestasi näyttää tulevan pitkä =)
Ai että, mulle tuli mieleen niin paljon sanoja tästä, etten tiedä mihin ne oikein tunkisin... osa Sulle ja osan voi säästää jotain tulevaa varten ja osan postittaa jonnekin ja os... äh ;D
On muuten hieno runo Sulla!- tomppa2006
...mulla on, oikein viihtyisä...
On hienoa huomata sinun olevan taas mukana vahvuudessa. Voit aivan hyvin laittaa niitä sanoja runomuotoon ja tuoda tänne luettavaksi meidän iloksi. Sinulta kyllä lähtee!
Palautteesta kiitän sinua hymytyttö Mysteriet.
- kaaru
...miten onnistuit sen saamaan:)))
Ilmankos Sinä hetkeksi täältä katosit...nauraa. Ymmärrän nyt syyt. Onneksi et näe kaikkea sinisenä, luin uutisista et niinkin voi käydä:)))
On tämä aamu, taas semmosta runoutta, että huokaa...kuten Sinunkin:)- tomppa2006
...kerjäsin sitä tuomiota ja joskus saa palkkansa...
Katoamistemppuun oli pakolliset syyt. Sininen on värinä ihan kiva, jopa isänmaallinen.
Olet oikeassa. täällä on hienoja runoja. Tämä on hyvin lämminhenkinen palsta.
- enkelin-tuli
tämän jos olisin tiennyt
heti seuraavana päivänä
olisin naimisiin viennyt
meni päivä ohi myös helmikuun
neljä vuotta
kunnes sitä kysymään tuun
no, nostanko maljan...en
en edes keskikaljan
tyydynkin vain aamu kahviin
raameihinko laitan
vai sytykeinä pahvin.- tomppa2006
...vastarunosi kaunis...
Aika varhainen on vielä aamu, maljan nostamiseen. Kiitos palautteesta enkelin-tuli. - enkelin-tuli
tomppa2006 kirjoitti:
...vastarunosi kaunis...
Aika varhainen on vielä aamu, maljan nostamiseen. Kiitos palautteesta enkelin-tuli.tähän...aamuun
ei kuitenkaan
apeaan tai haamuun
enkä nosta maljaa
no, mitäs laitetaan
maitokahviin whiskyä vai kaljaa
painin...erillainen nuori sarjaa. - tomppa2006
enkelin-tuli kirjoitti:
tähän...aamuun
ei kuitenkaan
apeaan tai haamuun
enkä nosta maljaa
no, mitäs laitetaan
maitokahviin whiskyä vai kaljaa
painin...erillainen nuori sarjaa....jos apeaan aamuun sain sinulle sopivat sanat...
Erilaisia ei niin nuoria tässä ollaan kaikki!
- lindalinda1
rakkauden lähettiläs Tomtom runoinesi, kirjoitat
ne sitten minkä värisessä huoneessa tahansa van-
kina tai vapaana :D
Jestas sentään, että runossasi on taas ihania ai-
neksia - kyllä !- tomppa2006
...mutta en voi mitenkään ottaa arvonimeä vastaan, kurja kulkuri sopisi paremmin...
Pidin palautteesti, en voi sitä kieltää - kyllä!
- *MURUKULTA*
Miten osasitkaan! Siis ottaa nämä värit! Tein juuri keittiöön punaisensävyiset, kirkkaat verhot ja turkoosia minulla, täytyy ehdottomasti, löytyy vaikka mistä. Sitä on korvissakin,,,siis koruissa! ;))
Siis värivalintasi ei voisi paremmin osua rakkausrunoon,,
Tiesitkös että runoilijoilla ja mystikoilla..öhöm..voi aurassa näkyä turkoosia! Oujee!
Iloista rock-bäwää, tomppa ja kiitos todella upeasta runostasi! :D- tomppa2006
...minulle tulee monasti mieleen sana tai sanoja, jotka haluan runooni. Turkoosi huone on muuten ihan totta...
Aurasta minä en tiedä yhtään mitään, mutta enhän olekaan mikään oikea runoilija, heh.
Rock-mies sitten taas olen kyllä henkeen ja vereen, tomppa on tosi rock!
Palautteesi oli suussa sulavan murumaista luettavaa, kiitos!
- *Rakkaudenlahja*
jotka kirjoitat ovat hyvin kauniita ja ainutlaatuisia.Nämä erottuvat joukosta hyvällä tavalla.Nyt taas sain lukea kauniin rakkasrunon.Sydämellinen kiitos sinulle!
- tomppa2006
...kanssa päätöksen, etten opettele mitään hienoja runonkirjoitus tekniikoita. Haluan kirjoittaa oman näköisiä runoja...
Jokaisen runon jälkeen minua hieman jännittää, miten otatte sen vastaan. Tälläisen sinulta saaman palauteviestin avaan suurella kiitollisuudella. Arvostan jokaista täällä vakituisesti kirjoittavaa suuresti.
- padme_amidala
..onkohan sinusta enää mitään jäljellä, kun pääset viestiini asti. Mikä suloinen rakkauden tuomio sinua odottaakaan. Voi nyt kun minulla ei ole mitään mahdollisuuksia, kun tänne jonon hännille olen jäänyt *huokaus*
Aivan sykähdyttävän ihana runo, niinkuin huomaat palautteiden määrästä.- tomppa2006
...on minulla sinulle padme vielä jäljellä...
Huomasin palautteesta täällä olevan samanhenkistä porukkaa, tiukkapipot vaikuttavat muualla.
Kiva viesti sinulta, hyvä mieli minulle. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082535
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151085Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221030- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12845Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843