Ajaisitko tällaisella Smartilla?

Maxwell Smart

78

25490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löyty...

      jo talsan jutusta:

      Venäjä ei Tiaisen mielestä ole vielä kypsä liikeidealle.

      – Venäjällä ei ole mikään kova juttu ajaa pienellä ekologisella autolla. Siellä pitäisi vuokrata hummereita.

      • Awtoilija

        > Venäjä ei Tiaisen mielestä ole vielä kypsä liikeidealle.

        En usko että tulee olemaan koskaan kypsä tällaiselle idealle. Venäjällä pitää rahan näkyä nyt ja tulevaisuudessakin.


    • ajaisin

      Eipä ole smartista kuin myönteisiä kokomeuksia.

    • ajaisi

      Smart on todellakin hieman nolo, mutta jos tykkää niin mikäs siinä. Sillä hayabusan moottorilla varustetulla smartilla kyllä olis kiva kikkailla:)

    • mielelläni

      tollasella autolla.. onhan se sentään uusi ja jos 5 euroo päivä niin mikäettei.. saishan siinä katseita ja ehkä päänpyörityksiäkin:)
      mut kivapikkuauto se kyl on olis kiva kokeilla toi automalli

      • Nimetön

        Toi laite ei ole autoa nähnykkä,kaikin puolin helvetin kaukana todellisesta autosta,ylisuuri nelipyöräne skootteri mokoma rumilus.


      • mulle kelpais, jos tarvitsisin
        Nimetön kirjoitti:

        Toi laite ei ole autoa nähnykkä,kaikin puolin helvetin kaukana todellisesta autosta,ylisuuri nelipyöräne skootteri mokoma rumilus.

        kaikki tietävä BMW:n kuljettaja, tai saattaa olla mersedes-mies, yhdentekevä itsekeskeinen k*#¤pää joka tapauksessa kuitenkin


      • Nimetön
        mulle kelpais, jos tarvitsisin kirjoitti:

        kaikki tietävä BMW:n kuljettaja, tai saattaa olla mersedes-mies, yhdentekevä itsekeskeinen k*#¤pää joka tapauksessa kuitenkin

        Ehta aito isolohkoisella veekasilla varustettu 30v jenkkipeli joka syö ja kuluttaa kaiken mahollisen eteensä osuvan pienemmän osapuolen...


      • mulle kelpais, jos tarvitsisin
        mulle kelpais, jos tarvitsisin kirjoitti:

        kaikki tietävä BMW:n kuljettaja, tai saattaa olla mersedes-mies, yhdentekevä itsekeskeinen k*#¤pää joka tapauksessa kuitenkin

        näitä perinteisiä mersedes-miehiä


    • mutta toimiva ratkaisu

      No ei se kaunokainen ole, mutta jos tarviit autoa pariksi päiväksi niin hyvä idea halvalla vuokralla.

    • kannattava

      vaihtoehto?

      Teollisuus (vuoro)duunareilla, joilla ei julkiset toimi niin tässäpä saattaa olla heille ratkaisu..

      En ole toki tutustunut vuokraehtoihin, mutta jokatapauksessa 300pv*5=1500€

      ja mitä oman välttämättömän kakkosauton maksaminen kustantaa vuodessa, hmm.. lainat, vakuutukset, varaosat, verot, jne.

      • oma smartti

        Sen duunarin kannattaa ostaa oma käytetty smartti, sillä esim. 10000km vuosiajoilla kustannuksiksi tulee kaikkineen noin 2000e. Smartin vakuuttaminen on halpaa, ajaminen on halpaa ja käytetty smartti pitää ainakin Nettiauton hintapyyntien valossa hyvin hintansa. Yksi hyvä puoli on vielä sekin, että muovikori pysyy siistinä vuosikymmeniä eikä ala kukkia kuten peltiautoilla on pahana tapana.


      • prius

        Tuskin tuolla autokannalla vielä kovin monelle duunarille saadaan pysyvää ratkaisua mihinkään ongelmaan. Ja mainostajia ei varmasti riitä sellaiseen autokantaan, että sillä olisi jotain merkitystä. Minua muutenkin mietityttää, että vuokraavatko ne todella auton yön ylikin vai pitääkö se palauttaa iltaan mennessä?


    • kaverilla on smart

      kerrassaan upea ja pieneen tilaan menevä.. tehoa löytyy yllättävän tilava.kiihtyvyys hyvä. ei perhe auto mutta muuten näppärä. turvatyynyt ym.löytyy

    • ehdottomasti

      Vuokraisin, ja vuokraan tarvittaessa. Ekologinen auto, mikäs sen parempaa. Taidat olla vähän tyhmä jos et kehtaa pienellä Smartilla ajaa. Sinä et kaiketi ilmaston puolesta juuri stressaa, elät kuin paska pellossa.

      • lisäys....

        Eihän tuolla motarille viitsi ajella mutta tarkoitus lienee ajella juuri kaupungissa ja mikäpä sen parempia auto kaupungissa kuin pieni edullinen ja ekologinen.


      • kaverilla on
        lisäys.... kirjoitti:

        Eihän tuolla motarille viitsi ajella mutta tarkoitus lienee ajella juuri kaupungissa ja mikäpä sen parempia auto kaupungissa kuin pieni edullinen ja ekologinen.

        voi kyllä sillä voi ajella motarilla ja ihan ulkomailla asti. hyvä ohitella. kyllä naamat venyy ohitettavan auton kuskilla kun smart vetää ohi. onhan se mersun pentu..


    • Ehdottomasti

      Näppärä kaupunkiauto. Jos tarvetta tulisi joskus vuokraaminen kävisi mielessä.

    • MiKakin

      No tottakai.Toisinaan olis kakkosautolla käyttöä meidän perheessä ja juurikin kaupunkiolosuhteissa.Todella positiivinen ja tuore idea.

      • niina73

        meillekin olisi tarwetta kakkos autoll..

        mikäpäs tuon parempaa,kelpais ilman muuta.


    • putkikauppa.com

      Ajaisin ja saisi tulla tuohon hintaan Suomen muihinkin kaupunkeihin.

      • ...

        samaa mieltä, et muihin kaupunkeihin saman tien vois laajentaa jos Hesassa menestyy ja tulee toimimaan.. ite Turun seutuvilta ni kyl vais het vuokraisin.


      • Kateellinen mainosnainen

        Tosin tuokin on osaltaan pois joukkoliikenteeltä ja tietysti pakokaasujen vähentämiseltä. Kohta tulee kuitenkin lisää vastaavia...Asun keskellä stadia enkä tarvitse mihinkään autoa. Omistin uuden auton 3 vuotta ja talvisin kävin lähinnä putsaamassa lumet katolta. Mutta nyt siis pääsen vaikka kehän kauppoihin, jonne pääsin ennen vaikeasti busseilla. Ja saan kamatkin kotiin asti. Täyskymppi idea. Mainostajat, rohkeutta teippauksiin. Saisinpa itse jonkun härskin kondomiauton.


    • pikkasen

      kiva päästellä tommosella tohon hintaan.. sais sama tulla jyväskyläänkin. vink vink

      • vielä-

        jos ois paremmat jumputtimet ni herättäs huomiota paljon enemmän =)


      • päivällä

        ja hyvin toimi. Palautus on maanantaina parkkihalli elieliin. 19.95 makso koko vkl. saa ajaa 300km.


      • ...
        päivällä kirjoitti:

        ja hyvin toimi. Palautus on maanantaina parkkihalli elieliin. 19.95 makso koko vkl. saa ajaa 300km.

        ei oo paha vk-loppuhinta :-o yleensähän ne maksaa autovuokraamoista 50-100€..se 300km on just sopiva jos kaupunkiajois ym käyttää bensat pääl joita noin pieni auto ei varmaa satasel paljoo käytä :)


      • Mitä käyttää
        päivällä kirjoitti:

        ja hyvin toimi. Palautus on maanantaina parkkihalli elieliin. 19.95 makso koko vkl. saa ajaa 300km.

        Ja kait bensat joutuu itse maksamaan? Mitä menovettä se käyttää, paljonko vie?


      • bensaa
        Mitä käyttää kirjoitti:

        Ja kait bensat joutuu itse maksamaan? Mitä menovettä se käyttää, paljonko vie?

        Eipä nuo paljoa vie... Nettisivuilla luki että auto pitää tuoda tankattuna takaisin. Omavastuu 750 silloin kun itse törttöilet(muutoin syyllisen vakuutus korvaa). Kympillä saa kuulemma alennettua omavastuuta viiteensataan. Itse varasin ensi vkl. Ajattelin mennä ikeaan, kun sinne on aika vaikea mennä bussilla.


      • LiljanKukkaLumiValkoinen
        päivällä kirjoitti:

        ja hyvin toimi. Palautus on maanantaina parkkihalli elieliin. 19.95 makso koko vkl. saa ajaa 300km.

        ja totesin, että auto pitää palauttaa pestynä (ulkopinnassa ei rapaa eikä roiskeita). tällaisilla keleillä ei säästy roiskeilta ; )
        että pesulan kautta ... lisää kustannuksia!

        joku kritisoi luottokorttipanttia; mielestäni pantti on ihan ok, mutta siitä voitaisiin kertoa reilummin jo mainoksissa.


    • fiksu ajatus

      ja fiksu on autokin. symppis vehje!

    • kyl käyttäisin ihmeessä

      Jos asuisin helsingis, kyl mä pääosin julkisii käyttäisin, mut on päiviä, jolloin oma auto olisi tarpeellinen. Ja koska liikun lähinnä yksin, tai kaverini kans, tollanen smart olis erittäin hyvä auto..
      Kyl mä muutan viel helsinkiin ja jos siel on noita, niin tottavie vuokraisin aina silloin, kun tarvin!

      • ekologisuus

        paljo parempi on käyttää bussii, ratikkaa tai metroo tääl hesas, pääse lähemmäks ja on halvempaa, helpompaa ja luontoystävällisempäää. ja viel just ku tollasee smarttiin mahtuu vaan pari tyyppii


    • perär.

      750 euroa jos kolaroi, jonka vuoksi tuttavani luopui ajatuksesta. Oletteko huomanneet miten paljon autoille tehdään ilkivaltaa ja tämä mainosauto voisi olla myös erikoisen suosittu kohde siihen?
      Helsingissä öisillä kaduilla on vahingoitettu autoja, välillä potkittu sivupeilit pois, ja välillä naarmutettukin. Mihin uskallatte oikeasti parkkeerata? Itselläni on autopaikka n. 30 auton hallissa, jonka omistaa taloyhtiö, jossa asun. Itse ajelen pääasiassa kesämökille, joka on syrjäisellä paikalla ja jonka tie on suljettu puomilla jo 400 m ennen mökkiä.
      Tällainen ajo on riskittömämpää kuin kaupunkiautoilu ja kaduille pysäköinti, etenkin yöaikaan.
      Minulla itselläni on isompi auto, johon mahtuu hyvin matkatavarat ja perhe.

      • riittää näköjään

        Ai meinaat jos joku tulee kylkeen risteyksessä joudut itse maksumieheksi. Älä nyt naurata kuoliaaks. Tuskin puhumme samasta sopimuksesta. Kukaan siis EI kukaan vuokraa mitään missään tollasilla ehdoilla. Herää unestas.


      • pelokas........

        Ihminen, meinaatko että autosi potkitaan paskaksi heti kun katot muualle? Onko omaisuutesi sinulle henkeäsi arvokkaampi kun noin kauhuissasi olet. Oletko kuullut vakuutuksista? Eikä autoja vuokrata niin että ilkivallan ja ei omaa vikaa olevat ruhjeet joutuisi itse maksamaan.

        Jos ajat väärin ja kolaroit, että syy on omasi niin siinä tapauksessa omavastuu todennäköisesti lankeaa kuskille.


      • ÄO ???
        riittää näköjään kirjoitti:

        Ai meinaat jos joku tulee kylkeen risteyksessä joudut itse maksumieheksi. Älä nyt naurata kuoliaaks. Tuskin puhumme samasta sopimuksesta. Kukaan siis EI kukaan vuokraa mitään missään tollasilla ehdoilla. Herää unestas.

        taisi olla puhetta siitä kuka maksaa ilkivallan aiheuttamat tuhot. Mihin parkkeeraat koslan jos asut Helsingin keskustassa?
        Lahdessa sattui aika paha naarmutus autovuokraamon autolle. Oli kai ihan sattuma että palautusta ottamassa vastaan oli joku nuori kloppi joka ei huomannut uutta pahaa naarmua. Kylkeen oli yritetty piirtää joku kuvio niin että pohjamaali näkyi.
        Katsokin etelässä, mistä vuokraat auton! Auton vioilla on yritetty rahastaa oikein kunnolla ylimääräistä rahaa pienissä vuokraamoissa.


      • perär.
        riittää näköjään kirjoitti:

        Ai meinaat jos joku tulee kylkeen risteyksessä joudut itse maksumieheksi. Älä nyt naurata kuoliaaks. Tuskin puhumme samasta sopimuksesta. Kukaan siis EI kukaan vuokraa mitään missään tollasilla ehdoilla. Herää unestas.

        ja paljonko pojulla ikää? Itselläni on takana 34 vuotta ilman vahinkoja. Ensin ajoin pelkästään matkamoottoripyörällä 35 vuotiaaksi. Sitten se on jäänyt, ja ajan nyt Volvo Farmarilla. Minulla on ABC-ajokortti.
        Mihinkään ei voi nykyään luottaa. Sopimusehdot kannattaa lukea tarkaan ja kysyä vakuutusten kattavuutta. Itse olen vuokrannut autoja vain Espanjassa. Huijareita on kaikkialla.

        Kannattaa kyllä tulla kokeilemaan kauanko autosi pysyy ehjänä Kalliossa tai keskustassa vaikka Kalevankadulla, kun parkkeeraat sinne auton yöksi. Tuollainen mainosauto saattaa ärsyttää myös, ei tarvitse välttämättä omistaa uudenmallista tavallista autoa, joka on autonrikkojien mielikohteita. Tekijöinä on persaukisia hamppareita, jotka palaavat ravintolasta ilman pillua.
        Tuttavani, joka on epäluuloinen vakuutusten kattavuudesta, on jo 56 vuotta täyttänyt ja minä olen 4 vuotta nuorempi mies.


      • mitä juttuja
        ÄO ??? kirjoitti:

        taisi olla puhetta siitä kuka maksaa ilkivallan aiheuttamat tuhot. Mihin parkkeeraat koslan jos asut Helsingin keskustassa?
        Lahdessa sattui aika paha naarmutus autovuokraamon autolle. Oli kai ihan sattuma että palautusta ottamassa vastaan oli joku nuori kloppi joka ei huomannut uutta pahaa naarmua. Kylkeen oli yritetty piirtää joku kuvio niin että pohjamaali näkyi.
        Katsokin etelässä, mistä vuokraat auton! Auton vioilla on yritetty rahastaa oikein kunnolla ylimääräistä rahaa pienissä vuokraamoissa.

        mun kummin kaiman veljen kaverille sattui ihan sama juttu, ja joutui maksamaan miljoonia vuokra auton vakuutuksen omavastuusta


      • Mr-X

        Arvasin että tuossa on juuri tuo kamalan suuri omavastuu, eihän tässä maassa mitään voi saada halvalla. Tässäkin tapauksessa tulee tuo mahdollinen ilkivalta vuokraajan maksettavaksi. Eli pitää olla kuitenkin maksukykyinen yli 750 euroon saakka että voi huoletta ottaa päiväksi pieni ruokaisen erittäin epäturvallisen säilykepurkin ajoon päiväksi.


    • autolla 24h 5,00 euroa

      No ihan edullista, jos ajattelee että esim Turussakin bussilippu (2tuntia voimassa) maksaa 2,50 euroa. Ja sitten tuollaisen pikkuauton saisi pväksi käyttöön 5 eurolla. Sinne mahtuisi juuri sopivasti pari isompaa kauppakassia tai pari multasäkkiä. jotain sellaista jota on hankala raahata pidempää ja ilman autoa.

      Eli kyllä kiitos, sama business vaan turkuun ja muihinkin kaupunkeihin, varmasti riittää asiakkaita.

      • Edsie

        Kuulostaa hyvältä!
        Siinä on julkisella liikenteellä ihmettelemistä, pk-seudun seutulippu maksaa 3,80 eur. Jos puoliso ottaa auton, tuolla voisi vaikka päästellä töihin halvemmalla kuin YTV:llä (jos ei satu olemaan kausikorttia).


      • Nimetön

        56 eskoa kuukaudes ja voi periaatteessa vaikka asua dösäs sillä summalla kuukauden,ei iha mutta melkee.. En huolis jotai smartin raatoa edes ilmatteeks,ruma ku perkele ja ennen kaikkea mersu,hyi helevata!


      • tarpeellinen?

        En käytä bussia, ellei keskustaan tule jotain aivan pakottavaa asiaa. Tulee bussilla keskustassa käytyä muutaman kerran vuodessa. Miksi hitossa sinne pitäisi edes mennä, parkkipaikkoja ei löydy (paitsi louhesta, yäk) ne ovat ylihintaisia, eikä keskustassa muutenkaan ole mitään mitä ei muualla(autoilijoita suosivassa paikassa) olisi. Muuten käyn kaupassa kävellen tai autolla, yleensä autolla, paljon nopeampaa, vaivattomampaa ja hauskempaa.


      • lähiöasukkaat erikseen
        tarpeellinen? kirjoitti:

        En käytä bussia, ellei keskustaan tule jotain aivan pakottavaa asiaa. Tulee bussilla keskustassa käytyä muutaman kerran vuodessa. Miksi hitossa sinne pitäisi edes mennä, parkkipaikkoja ei löydy (paitsi louhesta, yäk) ne ovat ylihintaisia, eikä keskustassa muutenkaan ole mitään mitä ei muualla(autoilijoita suosivassa paikassa) olisi. Muuten käyn kaupassa kävellen tai autolla, yleensä autolla, paljon nopeampaa, vaivattomampaa ja hauskempaa.

        No eihän tuo smart ole tarkoitettu kellekkään perheenäidille tai isälle, joka asuu jossain lähiössä tai maalla.
        vaan muuten autoa harvoin tarvitsevalle. bussilla kun ei pääse joka paikkaan ja vuoroja on vähennetty ja lipun hinnat vaan nousee.

        Jos autoa tarvii enemmän, tietenkin sellainen pitää sitten ostaa omaksi.

        Tuosta olen kuitenkin eri mieltä, ettei Turusta löydy parkkipaikkoja. Pitääkö niiden sitten olla ilmaisia, ei tietenkään pidä!


    • kamikaze33

      kai ne köyhälle antaa bensatkin kaupanpäälle? Ja Visa-kortti käyttöön rajattomalla luotolla.Ja hyvännäköinen minihame-muija mukaan etupenkille jota voi vetästä aina ku mieli tekee. Joo kyl mä tosta 5 ekee voin maksaa

      • ei kaikkea vitosella

        Älä ny innostu liikaa erkki ;) Ainahan auton lisävarusteet maksaa extraa. Minihamepimu tekee toiset 5 egee, tai bodarimies, vuokraajan mieltymysten mukaan. Minihamepimu voisi olla kaupassa sillee näytillä ja bodarimies kantaa kauppakassit.
        Kaikki tää siis 10e/pvä. Kyllä kaupungissa kelpaisi asua ja samalla työllistettäis ihmisiä!


    • Smarttifiksu

      Tosi fiksu auto ja helppo pysäköidä, mersulaatua.
      Paljon ennen sen ottaa käyttöön kuin jonkun toitoja-aiko-riisipussin tai muun kaukoidän ihmeen.

    • kuinka sitä saa

      Hyvä ajatus, mistä niitä vuokrataan ja millä jonotusajalla. Kuka luulee saavansa auton silloin kun sitä tarvii?

      • autoinen

        Mahdollisuus varata auto etukäteen


    • kiitos vain

      Smartia kastroidumpaa autoa en oo nähny ja vaikka ideana ihan hyvä niin miksi potentiaaliset asiakkaat karkotetaan valitsemalla maailman rumin automalli? :D

    • autoharrastaja

      Smartti on liian pieni city spurtti. Sillä pääsee kottelikauppaan. Smarttiin ei sovi ilmaus rahalla ja pillulla pääsee. Ilmaus sopisi parmmin Smartilla pääsee muttei saa.

    • Nimetön

      Ei ikinä,edes ilmaiseksi,sitä suurimmalla syyllä en huoli mersua,oli se mitä mallia hyvänsä,johtotähti suoraan perseestä ja syvältä... Jenkkiraudan omistan ja sillä ajelen maailman tappiin asti.

      • liikeidea

        Ja miltei ilmaiseksi sikasymppis pikkuauto. Markkinoiden pienin kulutus! Naimiseen ei käyne, mutta joku halus omalle vuokra-autoonsa vaikka kortsu mainokset :) Saiskohan sen vaikka vuosivuokralle?


      • 3vrk

    • herra huu

      huómaa kyllä nämä bemarikuskit ja maalaiset. ainoat kommentoitavat on "vittu mikä paska" tai "en ottais" tai "ei tuolla mahu panemaan"...
      Ette te maajussit tajua miksi keskustassa ei voi pitää 700 sarjan bemaria niin turhaa edes vaivaudutte kommentoimaan.
      Ei vaadi mitään munaa ajaa jollain S sarjan mersulla mutta vaatii miehelä pirusti ballseja ajaa pikku smartilla. Kestää oma ego smartilla ajamisen. 4 tähteä uudesta turvatestistä.

      Ja omavastuuta kommentoidakseni autokeskuksella oli koeajon aikana 600euron viime v-loppuna joten tuon 750e on ihan ok, vuokra käytössä on aina suurempi. sitähän ei tavallinen landepaukku tajua kun ei ole eläessään vuokrannut autoa tai ajanut alle 4 metristä henkilöautoa. .. ajatusmaailman on urpoilla "mitä isompi sitä komeampi" ja sitten uitetaan jotain 90 luvun alun sontaa saksanmaalta nurkat täyteen.

      Sovitaan että tästälähtien keskusteluun ostalistuu vain helsinkiläiset niin pysyy jutun taso hieman tasokkaampana

      • Nimetön

        ...smartti ei ole jo mitoiltansa likelläkään autoa muistuttavaa esinettä,jotain epämääräistä nelipyöräistä mopoa se lähinnä muistuttaa,ja helvetin rumaa sellaista,jota en huolisi edes ilmaiseksi...


      • hyvä helsinkiläinen

        mutta sääli ettei se asia tullut esille sinun kirjoituksestasi, hyvin huomaa muualta muuttaneen "hesalaisen" tekstin


      • kulkuneuvosta kyse
        Nimetön kirjoitti:

        ...smartti ei ole jo mitoiltansa likelläkään autoa muistuttavaa esinettä,jotain epämääräistä nelipyöräistä mopoa se lähinnä muistuttaa,ja helvetin rumaa sellaista,jota en huolisi edes ilmaiseksi...

        En asu Hgissä, mutta Turun keskustassa. Työmatkan teen fillarilla tai bussilla. Autoa tarvitse harvoin, mutta joskus sen tarve on ilmeinen. Bussilla ei pääse joka paikkaan ja joskus on jotain isompaa kannettavaa.

        Smartin kaltainen halpa vuokramenopeli olisi loistava juuri tähän käyttöön. Siihen se on tarkoitettukkin. Jos tarvitsisin 'autoa' enemmänt ai vaikka työajoihin, varmasti sen ostaisin, enkä valitsisi Smarttia. Mutta tästä ei ollutkaan kyse. Junttimaasturillakin on oma kannattajakuntansa, heille nauretaan vielä enemmän.... ;)


      • smartin työajoihin
        kulkuneuvosta kyse kirjoitti:

        En asu Hgissä, mutta Turun keskustassa. Työmatkan teen fillarilla tai bussilla. Autoa tarvitse harvoin, mutta joskus sen tarve on ilmeinen. Bussilla ei pääse joka paikkaan ja joskus on jotain isompaa kannettavaa.

        Smartin kaltainen halpa vuokramenopeli olisi loistava juuri tähän käyttöön. Siihen se on tarkoitettukkin. Jos tarvitsisin 'autoa' enemmänt ai vaikka työajoihin, varmasti sen ostaisin, enkä valitsisi Smarttia. Mutta tästä ei ollutkaan kyse. Junttimaasturillakin on oma kannattajakuntansa, heille nauretaan vielä enemmän.... ;)

        En tosin ihan tuota peruskoppia vaan Roadsterin ja sillä kyllä taittuu kivasti melkein tuhat kilometriä viikossa 5l/100km keskikulutuksella. Tulisipa taas kesä niin vois laskea katon alas ja käydä vaikka Apparalla tai Alastarossa pöllyttämässä hilseet pois talven jäljiltä.

        Tässä pikkasen mallia siitä, miten Roadsterilla kiusataan Porscheja ja Ferrareita Lausitzringillä.

        http://www.youtube.com/watch?v=yVdiyof0wqo


      • Nimetön
        smartin työajoihin kirjoitti:

        En tosin ihan tuota peruskoppia vaan Roadsterin ja sillä kyllä taittuu kivasti melkein tuhat kilometriä viikossa 5l/100km keskikulutuksella. Tulisipa taas kesä niin vois laskea katon alas ja käydä vaikka Apparalla tai Alastarossa pöllyttämässä hilseet pois talven jäljiltä.

        Tässä pikkasen mallia siitä, miten Roadsterilla kiusataan Porscheja ja Ferrareita Lausitzringillä.

        http://www.youtube.com/watch?v=yVdiyof0wqo

        Tollasella rumiluksella ei kiusata juur mittään,toiseks jää ku paska kakkoseks,ainaki meikäläisen laitteel,sopii tulla sen kirppus kans koittaan...


    • Tosin Tampereella ei tuota mahdollisuutta taida olla. Idea on omiaan satunnaiskäyttöön kun pitää lähteä käymään jossain ja tulla samana päivänä takaisin. Mielestäni hieno idea.

    • kun voi ajaa tälläisellä
    • Ruuhkapommi

      O2media.fi vuokrausehdot sivu 2, kohta auton käyttäminen:

      2. Vuokraaja sitoutuu kuljettamaan autoa minimissään 30km / vrk ja maksimissaan 100km / vrk

      - Jos 30km / vrk minimivaatimus ei täyty O2media perii 50€ sakkomaksun.

      - Ylitetyistä kilometreistä O2media perii 0,2€ / km.

      - Autoa kuljettaminen Suomen rajojen ulkopuolella on kielletty.

      Että sellainen ympäristöteko, lainaat viikonlopuksi 3 vrk jona aikana ajat 10 kilometriä käyttöajoa per vrk ja palauttaessasi pääset ajamaan 60 kilometriä pillurallia Rautatientorin ympäri säästyäksesi sakkomaksulta...

      • taksia tuossa tapauksessa

        Taidat olla järkimiehiä, kun vuokraat auton kymmenen kilometrin päivämatkoja varten. Ihan vaan vienkkinä. että jatkossa kannatta ajella tuollaiset matkat taksilla.


      • Taksiakin käyttävä
        taksia tuossa tapauksessa kirjoitti:

        Taidat olla järkimiehiä, kun vuokraat auton kymmenen kilometrin päivämatkoja varten. Ihan vaan vienkkinä. että jatkossa kannatta ajella tuollaiset matkat taksilla.

        Montakos kilometriä Helsingissä saa taksikyytiä viiteen euroon?


      • eikä edes tule tilattaessa
        taksia tuossa tapauksessa kirjoitti:

        Taidat olla järkimiehiä, kun vuokraat auton kymmenen kilometrin päivämatkoja varten. Ihan vaan vienkkinä. että jatkossa kannatta ajella tuollaiset matkat taksilla.

        No taksissa on yleensä pohjahintana jo 5-8 euroa ja siihen pari korttelia ajoa niin hintalappu on jo matkalla 20euroa.

        Ei kait tuolla smartilla ole mikään tarkoitus mitään moottoritiematkoja tehdä, vaan kenties pieniä matkoja kaupungissa minne ei esim bussilla pääse. 100km/pvä riittää siihen mainiosti.


    • Nimetön

      Ja vielä maksuton parkkipaikka...tosi hieno idea ..kun tulen Heksinkiin haen oitis Smartin-vaikeaa varmaan vaan saada..autoja tarvittaisiin varmaan 5000 niin hieno idea-viis mainoksista..

    • Kiki  

      Vaan jotta saa auton alle, pitää maksaa 300€, aika kova hinta, vaikka saakin sen takaisin, eli ei toi mikään kauheen köyhien hupi ole...

      Miksei tota 300€ panttia sitten mainosteta isolla jokapaikassa?

      • SUOMALAINEN juuriltaan?

        Kyllä jonkinlainen pantti tuonkin hintaisesta autosta kuuluu asiaan. Ajatus sinänsä ei ole uusi vaikka nuoremmat tuskin voivat kuvitella, että jo vuonna -72( 36v sitten!, jolloin kaupunkiauto-ajattelu oli täysin uutta, vaikkakin eurooppalaisia "kääpiöautoja" valmistettiin ), esitin Volvon kotiseudulla asuessani pienen "smartin" kokoisen vuokra-auton valmistamista ja niiden lanseeraamista suurimpiin kaupunkeihin Ruotsissa! Pidin keksintöä itse hyvänä ajatuksena, vaikkakin ruotsalaisten mielestä(tai hänen jolle asian esittelin)se olisi ollut kustannuksiltaan kannattamaton! Volvo ja Saab riitti heille! No sveitsiläiset sitten saivat ilmeisesti (tarkkoja kun ovat)laskelmat kohdalleen ja Mercedes uskalsi kokeilla perinteistään poikkeavaa autonvalmistusta Smartin muodossa. (Ei alku ollut kovin lupava nytkään.) Ehkäpä aika on kypsynyt ajatukseen,ettei kaupunkilainen välttämättä tarvitse omakotitalon hintaista autoa päästäkseen jonnekin? Navigointilaite yhdistettynä Smartin kaltaiseen kulkupeliin palvelee vieraspaikkakuntalaistakin jo ihan mukavasti?


      • Kiki  
        SUOMALAINEN juuriltaan? kirjoitti:

        Kyllä jonkinlainen pantti tuonkin hintaisesta autosta kuuluu asiaan. Ajatus sinänsä ei ole uusi vaikka nuoremmat tuskin voivat kuvitella, että jo vuonna -72( 36v sitten!, jolloin kaupunkiauto-ajattelu oli täysin uutta, vaikkakin eurooppalaisia "kääpiöautoja" valmistettiin ), esitin Volvon kotiseudulla asuessani pienen "smartin" kokoisen vuokra-auton valmistamista ja niiden lanseeraamista suurimpiin kaupunkeihin Ruotsissa! Pidin keksintöä itse hyvänä ajatuksena, vaikkakin ruotsalaisten mielestä(tai hänen jolle asian esittelin)se olisi ollut kustannuksiltaan kannattamaton! Volvo ja Saab riitti heille! No sveitsiläiset sitten saivat ilmeisesti (tarkkoja kun ovat)laskelmat kohdalleen ja Mercedes uskalsi kokeilla perinteistään poikkeavaa autonvalmistusta Smartin muodossa. (Ei alku ollut kovin lupava nytkään.) Ehkäpä aika on kypsynyt ajatukseen,ettei kaupunkilainen välttämättä tarvitse omakotitalon hintaista autoa päästäkseen jonnekin? Navigointilaite yhdistettynä Smartin kaltaiseen kulkupeliin palvelee vieraspaikkakuntalaistakin jo ihan mukavasti?

        Se että noi uhkailee ykistyisoikeudellisilla sakoilla jne asioista joista rankaiseminen kuuluu poliisille...


    • ja ajankin,

      kunhan seuraavan kerran olen Helsingissä.
      Toivottavasti sijoittavat näitä autoja myöskin
      lentokentän tuntumaan, ettei ensin tarvitse kaupunkiin
      vaivautua.
      Soveltuu vallan mainiosti lyhyen Suomen vierailun
      kulkuneuvoksi. Melkoinen kilpailija autovuokraamoille.
      Taitaakin negatiivi kommentit olla sieltä päin lähtöisin?!

    • KEINO VAGINA MAINOS

      KÄYP KATTEEKS MAALAIS POIKAA.. OLISPA TÄÄLKIN TOLLANEN VAIHTOEHTO AUTOULULLE JOS VÄHÄN TARVII ! ITE VOISIN AJELLA VAIKKA VEIKEELLÄ KEINO VAGINA MAINOKSELLA VARUSTETULLA.

    • Ihan näppäriä tuollaiset kaupunkiautot siihen asti, kun niiden kanssa ajaa kolarin raskaalla kalustolla tai maasturilla.

      • onko mitään rajoitusta tai km-rajaa? Jospa joku innostuu käymään esim. Turussa tuolla autolla päiväseltään? Miten kovaa sillä pääsee?

        Kaikilla ei ehkä ole valinnanvaraa ottaa kalliimpaa.

        Itse liikun pyörällä tai bussilla. Auto olisi ihan turha.


    • entäs sä

      Ootko kokeillu ajaa smartilla? On nimittäin aika hyvä auto ajaa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe