Olen menossa keväämmällä. Minkälainen on pubikulttuuri? Onko terassit yleisiä? Onko niitä vanhassa kaupungissa vai missä?
Jos tiedätte erityisen kivoja, tai jollain tavalla erikoisia, kertokaa paikan nimi minne kannattaa mennä!
onko kivoja
6
1125
Vastaukset
- beer gardens
http://www.europeanbeerguide.net/rigapubs.htm#pubs
vähän tutkailtavaa alkuun. - ...kiinnostavat?
Miksi ihmisten pitää ensin opiskella kohdemaan kapakat, ennen kuin lähdetään reissuun? Miksei siihen maahan voi vaan mennä ja katsoa mitä se pitää sisälläänvai kapakoiden vuoksiko maailmalle mennäänkin? Sama ilmiö toistuu ajoittain joka maan keskusteluosastolla.
Sitten näille joillekin vastaajille voisi esittää täsmennyksen, että asioiden kysyjät täällä ovat enemmän kiinnostuneita muiden matkalaisten omista kokemuksista kuin nettiosoitteista, jotka itsekin osataan löytää.- kiinnostavat
olen siis alkuperäinen kysyjä. Tiedoksi sinulle, miksi kapakat kiinnostavat: niissä pääsee parhaiten juttuun paikallisten ihmisten kanssa.
Ehkä sinua viehättävät museot, galleriat ja "oikeat" nähtävyydet, minua taasen kiinnostaa oikea elämä.
- retsi
Pitääkö kaikki valmiiksi tietää? Eikö se turistimatkalla ole tärkeintä itse löytää ja tutustua? Ja muutakin kuin terasseja. Jos terasseja kaipaat, niin Helsingissä niitä on.
- Jakess
ovat perseestä. Punanaamaisia keski-ikäisiä äijiä vaaleansinisissä kulahtaneissa farkkutakeissaan. Osa tietty noista suomalaisiakin, valitettavasti.
- Juliaana1
Tuli jotenkin mieleen se jokaelokuinen ralliautokilpailutapahtuma Jyväskylän seudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892