Sain vähän aikaa sitten pankilta kirjeen, pyysivät että sopisin ajan sijoitusneuvontaan, eli yhdessä käytäis läpi mihin mun kannattais sijoittaa säästöni. Enää ei tarvitse varata aikaa, konttori suljetaan. Niin paljon käyn siellä että näytän toisen pankin tilinumeron hihin mun rahat siirretään, ja heti.
En kehoita muita tekemään samaa, mutta olisi näyttöä jos kaikki tekisivät samoin. Jos ollaan niin huonoja asiakkaita ettei kannata pitää konttoreita auki, siirrytään muualle missä meitä palvellaan.
Pankin vaihtohomma
2
632
Vastaukset
- Pohatta
Kävitkö koskaan itse siellä konttorissa. On kuulemma ollut hiljaisat kuin hupatossutehtaassa. Lovarin mukaan kolmessa kontorissa yhteensä vain noin 300 asiakasta. Ei sellaisen määrän takia kannata pitää kolmea henkilöä passissa per konttori. Näkyy tuo netti pysyvän sunkin käsissä. Pankkia kannattaa aina vaihtaa. Aktia on selvästi paikallinen pankki. Sen näkee kaikessa sen toiminnassa.
- Nordeasta
Se minua eniten vit.... kun lehdessä pankinjohtaja oli kun Hangon kexi,pelkkää iloista naurua, me suljetaan maaseutukonttorit, ei kannata.Asiakkaista ei väliä kunhan lainaavat ja maksavat. Paskat, jos on kaupunkiin ajettava pankkiasioitten takia ajetaan Aktiaan.
Haikeana muistelen aikoja kun jokaisessa kirkonkylässä oli säästöpankin konttori, ja Lindströmin Jukka ajeli pankkiautolla sen lisäksi syrjäkylät läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924