Olin mauritiuksella tammi helmikuun vaihteessa. Pidin saaresta koska siellä oli siistiä, vehreä luonto ja kirkkaat vedet. Ihmiset olivat tosi ystävällisiä.Haluaisin lähteä ensi talvena jonnekin kaukomatkalle. Onko teillä kaukomatkaajat kokemuksia että mikä maa tai saari olisi yhtä ihana kuin mauritius...kiitos paljon vinkeistänne...
tiedättekö onko olemassa
4
1198
Vastaukset
- jiuu
on myös Sri Lankalla. Luonto ja maisemat vaihtelevat saaren eri osissa. Valitettavasti Lankan sisäiset konfliktit uhkaavat romahduttaa turismin ja sitä kautta paikallisten tärkeän elinkeinon kokonaan.
- Kaukokaipuu
Heips, me tultiin torstaina Mauritiukselta ja tiedän mistä myös sinä pitäisit: Malediiveista! Me olemme nyt kokeneet molemmat, suosittelen todella lämpimästi! Vedet olivat jos vaan mahdollista vieläkin kirkkaammat ja rannat valkoisemmat.
- toista yhtä kaunista paikkaa
kiitos vastauksesta..oliko malediiveillä myös yhtä vehreä luonto..Oliko siellä väestö afrikkalaisia..tai minkä maalaisia..toinen paikka jota on myös kehuttu on tuo sheychellit..oletteko käyneet siellä?
- koko tammikuu
toista yhtä kaunista paikkaa kirjoitti:
kiitos vastauksesta..oliko malediiveillä myös yhtä vehreä luonto..Oliko siellä väestö afrikkalaisia..tai minkä maalaisia..toinen paikka jota on myös kehuttu on tuo sheychellit..oletteko käyneet siellä?
Mauritiuksella ja todellakin unelma paikka! Seuraavaksi Panama ja lapset mukaan. Sitä on kehuttu paljon. Katsotaan kuin meidän käy! Luultavasti viihdytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882