Hei jou miten moni teist on tulos Lappeenrannan linnotuksen yöhön se on 8-9elokuuta? Ite ainakin meen aion ryypätä kyl sillon taas pitkästä aikaa ja kunnolla ;)
Lappeenranta Linnoituksen yö
8
332
Vastaukset
- aarne
me pökitään sua oikein kunnolla perseeseen,kun
oot sammunu- muija86
mie oon menossa linnotuksen yöhön..kumpanakin pvänä:)toivottavasti nyt tulis porukkaa sopivasti vois nolata ittensä ihan vapaasti ku ei välttämttä tunne..no joo vittu mikä seko mie oon nooh pikku vikoja...
- Anne
Kyllä mä tuun ainaki!!!nähää siel....!(?)
- antike
kunnon junttijuhlat taas hyi hemmetti! lauantaina ehkä pusupuistossa voisi käydä kattoos jonku bändin, muuten ei kaikenikäset örveltäjät kiinnosta....
- omena
tulen mieki sinne, ainaki lauantaina pallorokkii:) Carcosaa ja Battleloree kattoo. Muita tulos bändejä kattoo ( ja hillumaan??) ;)??
- vanhus
minkähän ikästä porukkaa siel linnotuksessa yleensä on?
- antiörveltäj
no siis ihan tavallisina viikonloppuina valleilla hyppii lähinnä teinejä, takavalleilta löytää vanhempaakin porukkaa. Linnotuksen yö nyt sitten on kaiken ikäisten örvellysjuhla siellä sedät,tädit ja teinit rivissä örveltäää
- jenna
kannattavaa kysyy kui moni on tulos...koska siel on aina ollu nuorisoo aivan sikana. tavallisesti perjantaina siel on tyhjää joka puolel...tai no ei joka puolel=) mut linnotuksen yös siel saa tunkee tietä eteepäi.
kannattais kysyy, kui moni ei oo menos sinne ens vuonna =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006