Olisin hankkimassa laskettelu suksia... Kokemusta on vain laskettelukeskuksien vuokrasuksista, joten ajattelin hankkia ihan omat. Pituutta on 164cm ja ikä 13 niin olisiko
minkäänlaisia ehdotuksia suksista. Sen hinta pitäisi olla 0-200e mieluiten jos löytyisi kokonaisia suksipaketteja? Sukset tulisivat vain rinnekäyttöön eikä ammattikäyttöön. Ehdotuksia?
auttakaa kokeneet
2
557
Vastaukset
- Nimetön
Normaalisti kaikissa urheilukaupoissa pitäisi olla asiantunteva myyjä,jolta voit kysellä pakettihinnoista ja suksien sopivuudesta. Itse olen huomannut että laskettelupaketeissa ei ole kuin sukset ja siteet. Yleensä isommissa (ja välillä pienemmissäkin) urheilukaupoissa myyjä pystyy pudottaa hintaa hieman jos ostaa useampaa komponenttia kerralla. Yleensä hinta saattaa kivuta hieman yli 200, jos ollaan ostamassa samaan syssyyn monoja ja muita oheisvälineitä, mutta muuten hinta pysyy normaalisti kurissa. suksista ei kannata hyväksyä kuin K2,Atomicia,Headia,Salomonia tai Fischeriä.
Muissa saattaa olla suuriakin puitteita ja eivät kestä välttämättä yhtä pitkään, jos on täysin tuntematon merkki.(huom. en ole tutustunut twintip-suksiin kertaakaan, enkä tunne valmistajia niihin.)
Toivottavasti auttoi! =)- vilkku
mee http://www.suksikauppa.com/~5Cd7x0000001/?Y999=MAI
ite olen tuolta tilannut sukset ja hyvin toimi palvelukin vaikka oli netistä!!! ja on halpaa
ja hyviä suksia!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875