Pökäle?

Masa vaa

Haluaisitko tavata minut? Ihan kahden kesken? Voitaisiin mennä vaikka meille, ja leikkiä yhdessä... tiedät kyllä mitä ;) en normaalisti näin suoraan ehdottele, mutta olethan itsekin ilmaissut kiinnostuksesi samoihin asioihin tällä palstalla.

19

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pökäle,

en ole kiinnostunut sinun tapaamisesta.

• Pökis eli pökäle

Kyllä mulle sopii, joku vaan tossa vei nickini. Missä tavattais?

• aito pökäle
        Pökis eli pökäle kirjoitti:

nähdään lajon kiskalla 22.00

• Masa vaa
        Pökis eli pökäle kirjoitti:

Oikeesti, kokeilin vain. Hyvä tietää mikä olet miehiäsi, vaikka sen b-rappu kiinnostuksen jo jutuistasi saattaa aavistaa. Hyvinkin haisevalla tavalla, jos nyt sellaista ilmaisua käyttäisin tässä.

• Raumam boik
        Masa vaa kirjoitti:

Oikeesti, kokeilin vain. Hyvä tietää mikä olet miehiäsi, vaikka sen b-rappu kiinnostuksen jo jutuistasi saattaa aavistaa. Hyvinkin haisevalla tavalla, jos nyt sellaista ilmaisua käyttäisin tässä.

Jos tuut pumpputien parkkikselle 23.00? avaan oven sulle salaiseen maailmaani.....

• Lääkett. Lis
        Masa vaa kirjoitti:

Kyllähän tämän pökäleen kiinostus selvästi viitaa kyseiseen suuntaan, mutta ei häntä sovi sen takia kiusata. Kaikkihan me olemme yksilöitä omalla tavallamme.

• pökäletyyppi
        Masa vaa kirjoitti:

pojankoltiainen leikkii mun nimimerkillä

• Tarkkaaja..
        Lääkett. Lis kirjoitti:

Kyllähän tämän pökäleen kiinostus selvästi viitaa kyseiseen suuntaan, mutta ei häntä sovi sen takia kiusata. Kaikkihan me olemme yksilöitä omalla tavallamme.

Hän on parasta mitä tälle palstalle on tapahtunut

• pökäletyyppi
        pökäletyyppi kirjoitti:

pojankoltiainen leikkii mun nimimerkillä

Kai sen nyt kaikki huomaa. On vaan vaikea löytää seuraa, siksi päivystän aina tällä palstalla.

• Raumam boik
        Masa vaa kirjoitti:

tunnen pökiksen eli aidon pökäletyypin. Mahtava tyyppi ja 100% hetero. Hassu heppu kuten jutuista käy ilmi.

• Lääkett. Lis
        Raumam boik kirjoitti:

tunnen pökiksen eli aidon pökäletyypin. Mahtava tyyppi ja 100% hetero. Hassu heppu kuten jutuista käy ilmi.

Juuri tälläinen vakuuttelu on sen merkki että oikeasti on taipumuksia valtasuunnasta poikkeavaan seksuaalisuuteen. Tule vain ulos kaapista, niin olosi helpottuu.

• Raumam boik
        Lääkett. Lis kirjoitti:

Juuri tälläinen vakuuttelu on sen merkki että oikeasti on taipumuksia valtasuunnasta poikkeavaan seksuaalisuuteen. Tule vain ulos kaapista, niin olosi helpottuu.

Luulen että hänelle on ihan sama mitä väität. Pääasia että pökäle ja me hänen kaverinsa tiedämme asian oikean laidan

• AITO pökäletyyppi

Että jaksatte puolustaa minua!

• Aito Tarkkaaja....

Olen samaa mieltä Lääket.Lis kanssa. Ja tuskin Ramam Boikkakaan sua puolustelis, varsinkaan noin kömpelöllä tavalla.

Taidat olla koko ketjun kaikki nimimerkit, näin saat hienovaraisesti vihjattua mikä olet miehiäsi? Mutta asiahan on aika yleisessä tiedossa ollut pitkään, jutuistasi on sen verran helppo päätellä kiinnostuksesi kohteet.

• AITO Tarkkaaja.. AITO
        Aito Tarkkaaja.... kirjoitti:

Olen samaa mieltä Lääket.Lis kanssa. Ja tuskin Ramam Boikkakaan sua puolustelis, varsinkaan noin kömpelöllä tavalla.

Taidat olla koko ketjun kaikki nimimerkit, näin saat hienovaraisesti vihjattua mikä olet miehiäsi? Mutta asiahan on aika yleisessä tiedossa ollut pitkään, jutuistasi on sen verran helppo päätellä kiinnostuksesi kohteet.

Älä nyt pölli tätäkin nimimerkkiä. Veit jo pökäletyypin, eikö se riitä?

• Raumam boik
        Aito Tarkkaaja.... kirjoitti:

hän minun kaveri olla,
        nyt ja hunningolla

• Tarkkaaja...
        AITO Tarkkaaja.. AITO kirjoitti:

Älä nyt pölli tätäkin nimimerkkiä. Veit jo pökäletyypin, eikö se riitä?

Pökäeltyyppi on tämän ketjun kaikki nimimerkit. Hae nyt jo jotain apua, kohta sekoot ihan oikeesti omaan näppäryyteesi. En todellakaan ole kiinnostunut sinun ruskeasta seksuaali-identiteetistäsi. Piste.

• 44 ja risat

Mikähän mahtaa olla teidän ikänne, kun juttunne tuntuu melko sivistyneeltä. Luulisin myös koulutustasonne olevan melko korkea. Toivottavasti saan lukea jatkossakin viisaita kirjoituksianne.

• Anonyymi00019

Kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11498
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4086
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      118
      3271
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      171
      2574
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      111
      2325
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1875
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      324
      1190
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      973
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      937
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe