Moro!
Olen ostamassa venetrailerin. AKU 700K venetrailerin taidan ostaa. En huomannut kun kävin katsomassa yhtä asiaa....
Mulla on SUN BUSTER Pituus on 3,9metriä ja AKU 700K kokonaispituus 5,13metriä.
Saako vinssipukin tarpeeksi taakse?? Onko etummaisissa rullissa etäisyyden säätö vetoaisassa????
AKU 700K trailerin säädöt????? +BUSTER
8
5143
Vastaukset
- entäpäjoskuitenkinehkä
saatana jälleenmyyjältä, voi vittu että oot avuton
- ei kuulu tänne palstalle
Ihme juttu että kaltaisesi törppö viitsii tälläisiä asiattomuuksia viljellä. Käytännön kokemukset kanssaveneilijöiltä painavat vain useammin enemmän kuin myyjän into kehua omaa tuotettaan. Itse ainakin arvostan käytännön kokemusta myyntimiehen jargonia enemmän.
- Benqqu
Itse olen ainakin kuljetellut pieniäkin veneitä (3,80)Aku 750 trailerilla - säädöt riittävä hyvin. Rullat ovat siirreltävissä ja keulatuella on laaja säätöalue, sama juttu näyttäisi olevan 700K mallissa. Rullat kiinni puristusliitoksella aisassa , eli yhden pultin avaamisella saa siirrettyä tai pois.
- Matias.
riittää kyllä varsin hyvin Aku 600 -traileri.
Hyvä kärry ja vähän kevyempi vetää kuin tuo 750.
Löytyy myös lehtijouset jotka ovat paremmat kuin 750 -mallin kumivääntöjouset.
Itselläni oli tuo 600 -malli ja sen jousitus toimi tosi hyvin tuollaisen 250 kiloa painavan veneen kanssa.- Benqqu
700k siis on kumivääntöjousilla, 750vl joka minulla on , on lehtijousilla.
Mielestäni lehtijouselliset kaikilta muilta ominaisuuksilta paitsi hinnaltaan paremmat - Matias.
Benqqu kirjoitti:
700k siis on kumivääntöjousilla, 750vl joka minulla on , on lehtijousilla.
Mielestäni lehtijouselliset kaikilta muilta ominaisuuksilta paitsi hinnaltaan paremmateikun termit sekaisin...
Mutta se oli se 700 mistä alun perin oli kysymys.
Lehtijousi on aina parempi.
Etenkin kun tuo SunBuster on niitä vanhan mallin Bustereita joissa on pelkät poikkikaaret tukirakenteena eikä erillistä kölirunkoa.
Trailerilla paino on aina kölin kohdalla ja kun tuollaista kuljetetaan trailerilla kumivääntöjousitus kyllä aiheuttaa sen että monttuisella tiellä tulee rasitusta noihin niitteihin kun jäykkä kölirakenne puuttuu.
Ne vanhat Busathan tahtoo usein vuotaakin niiteistään. - Trailerin hommaaja
Kiitoksia tiedoista...
Vanha Sun Buster kyllä vuotaa juu herkästi niiteistä. Uskon että vuotaa ilman kuljetuksiakin. Mut ollut mulla kalastusveneenä ja melkein aina trailerilla. Oli ennen sellanen iso traileri ja nyt ajattelin vaihtaa.
Kumivääntöjousitus toimii kyllä mun mielestä ihan hyvin kun on kuormaa...tyhjänä kamala. Kumivääntöjousilla oleva on muutaman sentin matalampi ja tulee aika pahoista paikoista laskettua niin muutama senttikin auttaa (yksin laskemassa).
AKU 700sessa vakiona säädettävä korkeus myös vinssipukissa, 600sessa ei.
Täytyy vielä harkita kumman hommais.... - Matias.
Trailerin hommaaja kirjoitti:
Kiitoksia tiedoista...
Vanha Sun Buster kyllä vuotaa juu herkästi niiteistä. Uskon että vuotaa ilman kuljetuksiakin. Mut ollut mulla kalastusveneenä ja melkein aina trailerilla. Oli ennen sellanen iso traileri ja nyt ajattelin vaihtaa.
Kumivääntöjousitus toimii kyllä mun mielestä ihan hyvin kun on kuormaa...tyhjänä kamala. Kumivääntöjousilla oleva on muutaman sentin matalampi ja tulee aika pahoista paikoista laskettua niin muutama senttikin auttaa (yksin laskemassa).
AKU 700sessa vakiona säädettävä korkeus myös vinssipukissa, 600sessa ei.
Täytyy vielä harkita kumman hommais....kahdesta kumijousitteisesta sekä kahdesta lehtijousitetusta enkä kyllä vaihtaisi kumikärryyn.
Tuo 600 on vähän kapeampi, mutta täysin riittävä Sun Busterille jotta voi lastata kamat ja kulkea loksun päältä. Kapeudesta hyötyä tiukoissa paikoissa.
Kuvien ja speksien perusteella sama keulapukki molemmissa.
Mutta, valinta on sinun ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733