Oletteko muut saaneet huonoa palvelua sormuskaupoilla eli ostaessanne kihlasormuksia tai vaikka vihkisormuksia?
Meille tilanne oli jännittävä ja minä ainakin (nainen) olin hyvin jännittynyt ja innostunut ja vaikka mitä tunteita oli mielessä, kun kävelimme koruliikkeeseen miehen kosittua hetkeä ennemmin. Olin onneni kukkuloilla :)
Tilanne vähän lässähti, kun saimme kyllä nopeasti palvelua ja pääsimme katsomaan sormuksia. Kyseessä oli isomman ketjun liike, jossa ennemmin olemme kokeneet saavamme ihan hyvää palvelua.
Pyytäessämme sormuksia (kihlasormuksia) nähtävälle, myyjä nosti eteemme kultasormuksia. Kelta- ja valkokultaa. Itse haluan ehdottomasti hopeasormuksen, koska muutenkin käytän ainoastaan hopeakoruja.
Katselin kuitenkin läpi kultasormuksia ja pyysin saada nähdä hopeasormuksia. Myyjän naama venähti ja hän vastahakoisesti otti yhden "levyn" sormuksia eteemme ja ei yhtään esitellyt niitä, oli vain hieman ärtyneen näköinen. Minä sitten kokeilin ja kysyin, että olisiko lisää hopeasormuksia.
Myyjä vastasi, että "kyllä kihlasormuksen kuuluu olla kultainen" ja alkoi esitellä uudelleen kultaisia ja valkokultaisia sormuksia. Olin ihan häkeltynyt ja onneksi avomieheni hoksasi pyytää nähtäville lisää hopeasormuksia. Myyjä nosti entistä ärtyneempänä uuden "levyn" sormuksia eteemme ja LÄHTI pois tilanteesta. Jätti meidät sormusten kanssa tiskille ja kääntyi kokonaan pois ja järjesteli muita juttuja parin metrin päässä vilkaisemattakaan meihin.
Onneksi löysin itselle mukavan ja sopivan hopeasormuksen, hintakin oli todella sopiva ihanasta sormuksesta, vaikka suht alhainen hinta olikin, ja meidän täytyi aivan mainita, että olemme jo valinneet ja haluamme maksaa, että myyjä tuli takaisin palvelemaan ja naama oli hänellä edelleenkin väärin päin.
Jäi tosi paha mieli ja tuli sellanen olo, että valitsinko nyt jotenkin ihan väärin, kun halusin hopeisen sormuksen? Miten yleistä on, että on hopeinen kihlasormus? Että olinko nyt jokin poikkeustapaus...
Huono palvelu
13
3408
Vastaukset
- se muille
kuulu minkälaiset sormukset hommaatte, vaikka laittasitte pätkän lankaa sormen ympärille kihlojen merkiksi :D onneksi olkoon vaan kihlauksen johdosta!
- lässyn lässyn
sentään kun oli ilkee ihminen liikkeessä ni nyt sitte itketään...
- olen....
olen kyllä samoilla linjoilla kultaliikkeen myyjän kanssa. että kihlasormus on yleensä kultainen. ja valkokultainen sormushan on ihan samannäköinen kuin hopeinenkin. me otimme valkokultaiset juuri sen takia, että minulla on kaikki muut korut hopeisia.
ja hopeinen sormus on siitä ehkä huono, että se saattaa tummua ajan myötä, varsinkin kun se on koko ajan sormessa. mutta kyllähän sitä toki kiillottaa sitten voi.- tummunut...
Olen ite kultasepänliikkeessä töissä ja ei tulisi mieleenkään palvella noin asiakasta. Jokainen saa valita sellainen sormuksen kuin haluaa, oli se sitten mitä materiaalia hyvänsä ja miten halpa tai kallis...
Itselläni on ollut jo vuosikausia hopeinen sormus ja ei ole tummunut tai muuttanut muotoaan. Nykyään hopeakin muokataan kestäväksi ja enempi kiillotukseen tai "muodonpalautukseen" tulee niitä kultaisia halvempia kihlasormuksia, sekä kelta- että valkokultaisia.
Onnea vain alkuperäiselle kihlauksesta ja ole onnellinen omasta sormuksestasi sekä miehestäsi :)
- ottaisin..
yhteyttä myymälävastaavaan ja tekisin valituksen. Huonosta asiakaspalvelusta saa- ja kannattaa valittaa, vaikka se sitten olisi R-kioskin myyjästä.
Ei se myyjälle kuulu, vaikka olisit halunnut ostaa kristallijoutsenen kihlauksenne merkiksi. Korkeintaan maininta: "yleensä kihlasormukset ovat kultaisia, mutta jos haluatte nimenomaan hopeisen, niin tietysti sillekään ei ole estettä" olisi ehkä jotenkuten ollut sopiva. Kuitenkaan se, että kohtelee asiakasta valinnan perusteella huonosti, ei ole missään nimessä sopivaa. - eioooo :)
Samanlaista palvelua olen kokenut myös eräässä isossa liikkeessä, joko myyjällä taisi olla tosi huono päivä (molemmilla kerroilla kun siellä asioimme) tai sitten myyjänhommat ei enää kiinnostaneet. Teki mieli tehdä valitus, mutta sen ainakin päätin että saman ketjun liikkeessä en enää asioi..
- asiakaspalvelia
Olen itse kokenut asiakapalvelia. Työskennellyt niin ravintola, hotelli kuin kaupan allalla. Tällä hetkelläkin toimin myyjänä. Eikä tulisi koskaan mieleeni olla kuuntelematta asiakasta. En voisi kuvitella toimivani samalla tavoin.
Minulla on kyllä yhtä hauska kokemus kun omiakin sormuksia haimme. Kysyimme myös isonketjun liikkeestä 18kk sormusta ja apua se oli aivan kaamea kysymys. Meille jopa väitettiin siellä että 18 karaatin kultaa ei suomessa enää myydä. Oli aivan ihmeissäni tilanteesta. Huomasin onneksi palvelutisikillä kalevalan esitteen josta luin myyjälle, että kalevalakorunkin valikoimiin ne kuuluvat. Myyjä vaivautuneena kaivoi kansion ja tiuskasi kiukkuisena, että kattokaa siitä käykää nettisivuilla ja tulkaa sitte takasin jos jotain aijotte ostaa. Tämä siis ylimielisellä' asenteella halveksuen tai jos suoraan sanoo niin äänellä ei teillä ole varaa. No joo olihan meillä ulkoilu vaatteet päällä, mutta asusteet eivät saisi ratkaita myyjän asennetta. Oleemme joskus käyttäneet paljonn ketjun palveluja, mutta voitte arvata ettemme enää ole tehneet mitään ostoksia kyseissä ketjussa. - samanlainen..
kokemus, olimme ostamassa minulle vihkisormusta. En halunnut timanttia sormukseen, vaan halusin kultaisen yksinkertaisen sormuksen. Heti kun sanoin, etten halua sormukseen kiveä, myyjän asennoituminen tuntui muuttuvan, hänestä tuli töykeä ja välinpitämätön ja hän sanoi, että hänen mielestään kuuluu olla timanttisormus. Lähdimme sitten pois siitä liikkeestä ja olin aika pahoilla mielin, kuitenkin sormusten ostaminen on ainutkertainen ja romanttinen tapahtuma! Menimme sitten Kalevala Korun liikkeeseen, saimme siellä hyvää palvelua ja ostimme sormuksen.
- Sariella
laittaa palautetta! Näin se asiakaspalvelu saadaan toimimaan. Karistetaan pois huonot asiakaspalvelijat. Asiat eivät muutu, jos jätetään asiat sikseen.
- HETKONEN?
Sariella kirjoitti:
laittaa palautetta! Näin se asiakaspalvelu saadaan toimimaan. Karistetaan pois huonot asiakaspalvelijat. Asiat eivät muutu, jos jätetään asiat sikseen.
MITENNIIN EI MYYDÄ 18KK SORMUKSIA? Mitäs ne sitten on? Häh? Mitääh?
- sormus
me kultani kanssa ostimme myös hopeiset kihla sormukset koska minä en itse pidä keltakultaisia koruja ja valkokultainen oli silloiselle raha tilanteellemme liian kallis joten päädyimme hopeiseen ja päätimme uusia kihla sormukset valkokultaan kun menemme naimisiin. :)
- Tuore morsian
Heip,
Meillä myös hopeiset sormukset ja myös kalevalan vihkisormus!Todella huonoa palvelua saitte osaksenne,kannattaisi ehkä oikeasti mainita siitä tai jos vielä käytte,niin vähän näpäyttää myyjää-mikäli sama,että ymmärtää ehkä rivien välistä tökerön käytöksensä..Sormusten materiaalillahan ei ole mitään väliä,ihan parin omien mieltymysten mukaan vaan.Onnea kihlauksesta! - oli ihana
Tuore morsian kirjoitti:
Heip,
Meillä myös hopeiset sormukset ja myös kalevalan vihkisormus!Todella huonoa palvelua saitte osaksenne,kannattaisi ehkä oikeasti mainita siitä tai jos vielä käytte,niin vähän näpäyttää myyjää-mikäli sama,että ymmärtää ehkä rivien välistä tökerön käytöksensä..Sormusten materiaalillahan ei ole mitään väliä,ihan parin omien mieltymysten mukaan vaan.Onnea kihlauksesta!mutta palvelu oli ala-arvoista siinä kultaliikkeessä! Mies osti sormukset yllätyksenä ja se liike veloitti saman tien kaiverruksesta! huomasi vaan kuitista sen. No arki ku koitti menin käymään kyseisessä liikkeessä ja pyysin kaiverrusta sormuksiin liikkeessä oltiin -Kuitti olin pyytänyt sen mukaan ja seuraava kommentti oli -Kaivertaja tulee mahdollisesti tällä tai ensiviikolla sormukset tänne? olin siinä et en anna haluan tietää minä päivänä kaivertaja on paikalla ja en halua olla ilman sormusta n2viikkoa. Että tulen sinä päivänä ja odotan että saan sormukset mukaan. Myyjällä oli ilmeisesti todella huono päivä tai (se on aina huonolla tuulella) ja tokaisi vaan meillä kaivertaja tulee milloin tulee ja me ei suostuta mitenkään siihen että tulisit odottamaan kaiverruksen ajaksi tänne sormukset on jätettävä sinne ja 2 viikon päästä voit tulla ne noutamaan! No sinne meni sekin 7e mutta periaatteesta vaan purnaan ja he eivät suostuneet palauttamaan rahoja. Menin viereiseen liikkeeseen joka on aina ollut kallein ja sieltä sain kaiveruksen saman tien ja se oli vaan 5e
Nyt on edelleen tämä liike mulla kayttöpoikotissa ja tulee muuten pysymään aina! käyn ihan vee mäisyyttäni aukomassa välillä siellä päätäni ja muistutan että 7 euroa on siellä vielä mun ja ukkoni rahoja! Periaate on todellinen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841