K-70

piive

Huomenta kaikile!

Seurasitteko teeveestä K-70 projektia?
Mitä piditte? Minusta se oli aivan mahtava! Siis kertakaikkiaan mykistävä! Se into ja energia, aitous joka jok` ikisestä pursusi oli jotain mykistävää!

Ideana se aluksi tuntui oudolta mutta en olisi ikinä uskonut että lopputulos on sitä mitä saimme eilen illalla nähdä.

Siinä kaikki kakkpaleet saivat aivan uuden tarkoituksen, rock-lyriikka ylsi uusiin mittoihin.

Onko tietoa onko tämä tulossa levynä? Jos on niin osta varmasti!!!

Kiitos setsemän kymppiset ja kiitos Timo Rautiainen!

9

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Optimisti-Orvokko

      etten nähnyt kuin pari silmäystä koko ohjelmasta. Ihastuin näkemääni, olisin katsonut sen mielelläni. Ihanaa, että näytetään miten aikuisetkin voivat ennakkoluulottomasti innostua johonkin uuteen ja ryhtyä kokeilemaan omia rajojaan. Myös sukupolvien väliselle kuilulle ja nuorten "vanhus"-käsitteelle ohjelmalla oli varmaan myös suuri vaikutus. Toivottavasti ainakin konsertti tulisi uusintana.

      Hyvää huomenta sinullekin, olen ilahtuneena lukenut täällä juttujasi. Tosi kiva, että positiiviset keskustelut näyttävät taas lisääntyvän.
      Kiitos sinulle!

      • Kiitos todella kovasti! Et uskokaan kuinka kovasti tämä mieltä lämmitti!

        Eikös se viimeinen, eilen esitetty osa tule tänään uusintana maikkarilta? Vai muistankohan nyt ihan väärin. Kyllä se kuitenkin ainakin kerran uusitaan.

        Aurinkoista kevättä Sinulle ja hyvää päivän jatkoa!


    • kerran olen katsonut

      kuin ohimennen, ei kiinnosta sitten pätkääkään koko ohjelma.

    • 5kymppinen

      netti-tv:stä eilisen jakson kun jäi katsomatta.

      http://www.mtv3.fi/

      Tuolta löytyy. Muistaakseni ainakin päätöskonsertti julkaistaan DVD:nä.

      • vajaa 6-kymppinen

        vaan, että miksi tommoset laulut? Rock-musiikista löytyy paljon parempia ja laulettavampia, mutta tais olla sitten niin itteensä niskalaukausta täynnä.
        Kerran kattoin ja ihan hyvä esitys, mutta aika teennäistä.


      • 5kymppinen
        vajaa 6-kymppinen kirjoitti:

        vaan, että miksi tommoset laulut? Rock-musiikista löytyy paljon parempia ja laulettavampia, mutta tais olla sitten niin itteensä niskalaukausta täynnä.
        Kerran kattoin ja ihan hyvä esitys, mutta aika teennäistä.

        En minäkään kaikkia lauluja edes tuntenut, vaikka jonkun verran Suomi-poppia seuraan.

        Sanoitukset saivat uuden merkityksen. Minusta hienoimmat olivat Eppujen Vihreän joen rannalla ja Kolmannen Naisen Elämän tarkoitus.

        Sanat kuulostavat aivan toiselta kuin kolmekymppisen laulamana.

        *Ei oo ihme etten jaksa ajatella
        asioita
        Pääni täynnä kaikenlaista joutavaa joka ei kuuluis sinne ollenkaan

        Tänä yönä mun kroppa valittaa
        jokaista kokemaansa kolhua
        Tänä yönä tunnen heikkouteni tarkemmin kuin koskaan

        Ei vuodet kulu, ne kuluttaa
        Puree palan, sitä mutustaa
        Se minkä koetat jättää taa
        muistaa muistuttaa

        Outoo että kavahdan nyt
        joitain tekemiäni tekoja
        Tehty mikä tehty, ne takuulla kasvaa jo sammalta

        Kadun vai kaipaan, en minä tiedä
        Unohtaisin mieluiten
        Ei oo yö näin pimee ja hiljainen kun vierelläsi vietän sen*


    • kuurankukka

      Katsoin melkein joka jakson.
      Ihan silmissä ohjelman myötä kaikki nuortuivat ja piristyivät.Mitä elämänintoa ja voimaa,iloisuutta,
      positiivisuutta.Siinäpä meille nuoremmille oppia kerrakseen,ei valiteta turhista..eletään täysillä!
      Ja mitä kaikkea ikä-ihmisillä onkaan annettavana meille nuoremmille,tietoa,taitoa monelta alueelta.
      Oma anoppini on yli 80v. elää täysillä tätä päivää myös..upea ihminen,vastoikäymiset ei häntä ole lannistaneet,antaneet vain voimaa.
      Konsertti sai myös minut liikuttumaan.

      • kawe

        Hyvin sanottu. Positiivinen asenne kantaa vaikka mihin.
        Toisaalta tarkoitus oli varmaan tuulettaa vanhuskäsitystämme.


    • Pirre*

      aloituksesi innoittamana tuon päätöskonsertin, ja olipahan siinä draivia kerrakseen.

      Näköjään ihmisen elämänvoima vain uinuu, ja kun se saadaan sopivilla ärsykkeillä houkuteltua sieltä hereille, niin johan esiin putkahtaa se alkuperäinen energiapakkaus.

      Ihania kommenttejakin näiltä senioreilta tuli, niinkuin esim. että on oppinut käsittelemään puhumalla asioita joista ei olisi voinut kuvitellakaan puhuvansa.

      Pitäisiköhän musiikkia käyttää enemmän laitoksissakin olevien vanhusten aktivointiin, -kaikenlaista musiikkia.

      P.s. eiköhän perusteta oma pändi :))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe