Huomenta kaikile!
Seurasitteko teeveestä K-70 projektia?
Mitä piditte? Minusta se oli aivan mahtava! Siis kertakaikkiaan mykistävä! Se into ja energia, aitous joka jok` ikisestä pursusi oli jotain mykistävää!
Ideana se aluksi tuntui oudolta mutta en olisi ikinä uskonut että lopputulos on sitä mitä saimme eilen illalla nähdä.
Siinä kaikki kakkpaleet saivat aivan uuden tarkoituksen, rock-lyriikka ylsi uusiin mittoihin.
Onko tietoa onko tämä tulossa levynä? Jos on niin osta varmasti!!!
Kiitos setsemän kymppiset ja kiitos Timo Rautiainen!
K-70
9
502
Vastaukset
- Optimisti-Orvokko
etten nähnyt kuin pari silmäystä koko ohjelmasta. Ihastuin näkemääni, olisin katsonut sen mielelläni. Ihanaa, että näytetään miten aikuisetkin voivat ennakkoluulottomasti innostua johonkin uuteen ja ryhtyä kokeilemaan omia rajojaan. Myös sukupolvien väliselle kuilulle ja nuorten "vanhus"-käsitteelle ohjelmalla oli varmaan myös suuri vaikutus. Toivottavasti ainakin konsertti tulisi uusintana.
Hyvää huomenta sinullekin, olen ilahtuneena lukenut täällä juttujasi. Tosi kiva, että positiiviset keskustelut näyttävät taas lisääntyvän.
Kiitos sinulle!Kiitos todella kovasti! Et uskokaan kuinka kovasti tämä mieltä lämmitti!
Eikös se viimeinen, eilen esitetty osa tule tänään uusintana maikkarilta? Vai muistankohan nyt ihan väärin. Kyllä se kuitenkin ainakin kerran uusitaan.
Aurinkoista kevättä Sinulle ja hyvää päivän jatkoa!
- kerran olen katsonut
kuin ohimennen, ei kiinnosta sitten pätkääkään koko ohjelma.
- 5kymppinen
netti-tv:stä eilisen jakson kun jäi katsomatta.
http://www.mtv3.fi/
Tuolta löytyy. Muistaakseni ainakin päätöskonsertti julkaistaan DVD:nä.- vajaa 6-kymppinen
vaan, että miksi tommoset laulut? Rock-musiikista löytyy paljon parempia ja laulettavampia, mutta tais olla sitten niin itteensä niskalaukausta täynnä.
Kerran kattoin ja ihan hyvä esitys, mutta aika teennäistä. - 5kymppinen
vajaa 6-kymppinen kirjoitti:
vaan, että miksi tommoset laulut? Rock-musiikista löytyy paljon parempia ja laulettavampia, mutta tais olla sitten niin itteensä niskalaukausta täynnä.
Kerran kattoin ja ihan hyvä esitys, mutta aika teennäistä.En minäkään kaikkia lauluja edes tuntenut, vaikka jonkun verran Suomi-poppia seuraan.
Sanoitukset saivat uuden merkityksen. Minusta hienoimmat olivat Eppujen Vihreän joen rannalla ja Kolmannen Naisen Elämän tarkoitus.
Sanat kuulostavat aivan toiselta kuin kolmekymppisen laulamana.
*Ei oo ihme etten jaksa ajatella
asioita
Pääni täynnä kaikenlaista joutavaa joka ei kuuluis sinne ollenkaan
Tänä yönä mun kroppa valittaa
jokaista kokemaansa kolhua
Tänä yönä tunnen heikkouteni tarkemmin kuin koskaan
Ei vuodet kulu, ne kuluttaa
Puree palan, sitä mutustaa
Se minkä koetat jättää taa
muistaa muistuttaa
Outoo että kavahdan nyt
joitain tekemiäni tekoja
Tehty mikä tehty, ne takuulla kasvaa jo sammalta
Kadun vai kaipaan, en minä tiedä
Unohtaisin mieluiten
Ei oo yö näin pimee ja hiljainen kun vierelläsi vietän sen*
- kuurankukka
Katsoin melkein joka jakson.
Ihan silmissä ohjelman myötä kaikki nuortuivat ja piristyivät.Mitä elämänintoa ja voimaa,iloisuutta,
positiivisuutta.Siinäpä meille nuoremmille oppia kerrakseen,ei valiteta turhista..eletään täysillä!
Ja mitä kaikkea ikä-ihmisillä onkaan annettavana meille nuoremmille,tietoa,taitoa monelta alueelta.
Oma anoppini on yli 80v. elää täysillä tätä päivää myös..upea ihminen,vastoikäymiset ei häntä ole lannistaneet,antaneet vain voimaa.
Konsertti sai myös minut liikuttumaan.- kawe
Hyvin sanottu. Positiivinen asenne kantaa vaikka mihin.
Toisaalta tarkoitus oli varmaan tuulettaa vanhuskäsitystämme.
- Pirre*
aloituksesi innoittamana tuon päätöskonsertin, ja olipahan siinä draivia kerrakseen.
Näköjään ihmisen elämänvoima vain uinuu, ja kun se saadaan sopivilla ärsykkeillä houkuteltua sieltä hereille, niin johan esiin putkahtaa se alkuperäinen energiapakkaus.
Ihania kommenttejakin näiltä senioreilta tuli, niinkuin esim. että on oppinut käsittelemään puhumalla asioita joista ei olisi voinut kuvitellakaan puhuvansa.
Pitäisiköhän musiikkia käyttää enemmän laitoksissakin olevien vanhusten aktivointiin, -kaikenlaista musiikkia.
P.s. eiköhän perusteta oma pändi :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358