Uskomatonta, kuin usein tapahtuu seuraavanlainen tilanne :
Saat erinomaiset kortit, vaikkapa nyt KK, joilla lyöt reippaasti ennen floppia. Tulee pari maksua.
Flopilta tulee pöytään joko isompi kortti, pari tms.
No, tälläkertaa tuli flopista KK kädessä siis A jotain skeidaa. No, koska olin lyönyt ennen floppia, oli pakko lyödä ässästä huolimatta lisää, kaveri vaan maksaa. Turnilta ei apua, kaveri maksaa edelleen, vaikka lyön jo isosti. Riverillä sama homma.
Jotenkin arvasin, että ässähän siellä. Eli puupää oli maksanut A7:lla.
Vielä pahempi tapaus, saan flopilta ässävärin (flop TKQ, lyön reilua pottia ja maksua tulee. Turnilta K. Hiki nousee, mutta pakkolyönti värillä tietysti. Persenaamalla TK.
miten vitussa hyvä käsi aina kusee ? Aivan uskomatonta paskaa koko touhu välillä.
Aivan käsittämätöntä taas kerran
41
2287
Vastaukset
- kysyn vaan
.. Onks järkee edes uhkapelata??
Mielestäni siinä ei ole MITÄÄN MIELTÄ!
Rahan kiilto silmissä sitä aina vaan haluaa pelata ja pelata "isomman rahan toivossa". Ensin alottaa pienillä summilla ja kohta huomaakin että on jäänyt siihen "koukkuun" ja summat suurenee niin että saattaa vaikka koko omaisuus mennä ja sit lainaa kavereilta eikä pysty maksaan takaisin. Sitä sokeutuu asialle´, eikä näe ongelmaa!
Uhkapelaaminen on RIIPPUVUUS, sama missä esim.tupakanpoltto, viinan juonti jne. AINA PITÄÄ SAADA LISÄÄ...!
Ehkä sunkin olis hyvä miettiä jotain PAREMPAA TEKEMISTÄ, kuin toi pelaaminen!
Näkyy ottavan päähän vaikka olisi kuinka "hyvä käsi"! Tarviiko sitä laittaa itsensä tilanteisiin missä sitten hermoilee koko ajan ja on pinna kireellä?? EI TARTTE!
Lainatakseni Kari K Korhosta:
"KOKEILE JEESUSTA, NI SAAT MIELETTÖMÄT FIILIKSET EIKÄ MAKSA MITÄÄN"!!
Toi on Kari K Korhosen kirjasta "KK KUOLEMANKAUPPIAS" ja hänen omakohtaisesta todistuksesta.
Eli Jeesus Jumalan poika voi sutkin vapauttaa tosta pelihimosta ja auttaa sua kaikilla elämän alueilla. Ennen muuta antaa sulle sun synnit anteeksi ja antaa sulle iankaikkisen elämän!
(Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen poikansa Jeesuksen ettei yksikään joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä!)
SIUNAUSTA SULLE!- on olemassa
Niin tappaisin kun näkisin, Se jätkä yhdessä isänsä on sadisteista pahin mikäli tekee tätä ihmisille. Kaiken se on vienyt, aina kun pääsee jaloille se vetää ne alta ja potkii luut paskaksi. Sitten kun on potkinut mut romuksi käy perheenjäsenten kimppuun ja koettaa tapaa nämä, kaameilla sairauksilla ja vastaavilla uskomattomilla jutuilla. Tätä paskaa olen kestänyt 38 vuotta ja nyt alkaa olla pinna todella täynnä.
Eili jos näet se vitun Jeesuksen niin sanopa sille sairaalle paskiaiselle sellaisia terveisiä että jättää mut ja mun perheen rauhaan ja tappaa seuraavan kerran paskan kippaamisen sijasta. - kysyn vaan
on olemassa kirjoitti:
Niin tappaisin kun näkisin, Se jätkä yhdessä isänsä on sadisteista pahin mikäli tekee tätä ihmisille. Kaiken se on vienyt, aina kun pääsee jaloille se vetää ne alta ja potkii luut paskaksi. Sitten kun on potkinut mut romuksi käy perheenjäsenten kimppuun ja koettaa tapaa nämä, kaameilla sairauksilla ja vastaavilla uskomattomilla jutuilla. Tätä paskaa olen kestänyt 38 vuotta ja nyt alkaa olla pinna todella täynnä.
Eili jos näet se vitun Jeesuksen niin sanopa sille sairaalle paskiaiselle sellaisia terveisiä että jättää mut ja mun perheen rauhaan ja tappaa seuraavan kerran paskan kippaamisen sijasta... EI SULLA KUULE TAPPAMINEN KÄVIS EDES MIELESSÄ, JOS TODELLA NÄKISIT JEESUKSEN!!!
Sulla on varmaan katkeruutta/kaunaa ja vihaa eri asioiden suhteen, mutta Jeesus auttaa ja haluaa vapauttaa sut niistä!
Jokaisella meillä kuule on omat vaikeutemme, niin perheessä kuin muutenkin. Sen olen huomannut että ainoa toivo ja turva tässä maailmassa ja elämässä on Jeesus Jumalan poika. Jonka sain tulla tietämään ja tuntemaan jokunen vuosi sitten uskoon tulon myötä.
Elämää voi elää oman mielen mukaan ja omassa voimassa, mutta se ei "loppu pelissä" auta eikä kannata! Sillä meidän oma ymmärrys ja voimat ovat rajalliset, mutta Jumalan ymmärrys ja voima on loputon ja sitä riittää jokaiselle jos vaan haluamme sen uskoa omalla kohdalla todeksi ja vastaanottaa se suurenmoinen lahja.
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa JEESUKSESSA, meidän Herrassamme!
Hän sanoi: "Tulkaa minun tyköni työtätekevät ja raskautetut niin minä annan teille levon."
"Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan." (Jeesus opettaa ja kehottaa rukoilemaan, Luukkaan evankeliumi luku 11 jakeet 9-10)
TOIVOTAN SULLE JA PERHEELLESI SIUNAUSTA SEKÄ VOIMIA JA SITÄ ENNEN KAIKKEA ETTÄ SINÄ JA PERHEESI TULISITTE TUNTEMAAN SEN SUURENMOISEN ILON RAUHAN JA RAKKAUDEN JOKA ON JUMALASSA JA HÄNEN POJASSAAN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA !!! - Suuri Kirja
Chris "Jesus" Ferguson antaa kyllä käytännön vinkkejäkin pelaamiseen ainakin kirjassa "Full Tilt- Suuri Pokeri Kirja" On tosin meikälle vähän vaikeatajuista, mutta ei siitä raamatustakaan ehkä ekalla lukukerralla kaikki valkene.
- kysyn vaan
Suuri Kirja kirjoitti:
Chris "Jesus" Ferguson antaa kyllä käytännön vinkkejäkin pelaamiseen ainakin kirjassa "Full Tilt- Suuri Pokeri Kirja" On tosin meikälle vähän vaikeatajuista, mutta ei siitä raamatustakaan ehkä ekalla lukukerralla kaikki valkene.
.. Raamatun lukemiseen tarvitaankin Pyhän Hengen apua, valaisemaan ja antamaan ymmärrystä. Pyhä Henki on Jumalan henki.
Tuossa sulle paikkoja Raamatusta missä kerrotaan Pyhästä Hengestä:
1Moos.1:2
1Moos.6:3
1Moos.41:38
2Moos.31:3
4Moos.27:18
Neh.9:20
Job.16:19
Job.32:8
Job.33:4
Ps.51:11
Ps.139:7
Jes.11:2
Jes.30:1
Jes.32:15
Jes.40:13
Jes.42:1
Jes.44:3
Jes.48:16
Jes.51:12
Jes.59:19
Jes.59:21
Jes.61:1
Jes.63:10
Hes.36:27
Hes.37:14
Hes.39:29
Joel.2:28
Miika.3:8
Hagg.2:5
Sak.4:6
Matt.1:18
Matt.3:11
Matt.3:16
Matt.4:1
Matt.10:20
Matt.12:28
Matt.28:19
Mark.12:36
Mark.13:11
Luuk.1:15
Luuk.1:35
Luuk.1:67
Luuk.2:25
Luuk.2:26
Luuk.2:27
Luuk.11:13
Luuk.12:12
Joh.1:33
Joh.6:63
Joh.7:39
Joh.14:16
Joh.14:17
Joh.14:26
Joh.15:26
Joh.16:7
Joh.16:8
Joh.16:13
Joh.16:14
Joh.20:22
Ap.t.1:2
Ap.t.1:5
Ap.t.1:8
Ap.t.1:16
Ap.t.2:2
Ap.t.2:3
Ap.t.2:4
Ap.t.2:33
Ap.t.2:38
Ap.t.4:31
Ap.t.5:32
Ap.t.6:5
Ap.t.7:51
Ap.t.8:15
Ap.t.10:44
Ap.t.10:47
Ap.t.11:15
Ap.t.11:16
Ap.t.13:2
Ap.t.13:4
Ap.t.13:9
Ap.t.13:52
Ap.t.15:8
Ap.t.15:28
Ap.t.16:6
Ap.t.16:7
Ap.t.19:2
Ap.t.19:6
Ap.t.20:28
Room.5:5
Room.8:9
Room.8:11
Room.8:14
Room.8:15
Room.8:16
Room.8:26
Room.8:27
Room.14:17
Room.15:13
Room.15:16
Room.15:30
1Kor.2:4
1Kor.2:10
1Kor.2:11
1Kor.2:12
1Kor.2:13
1Kor.2:14
1Kor.3:16
1Kor.6:11
1Kor.6:19
1Kor.12:3
1Kor.12:4
1Kor.12:7
1Kor.12:8
1Kor.12:9
1Kor.12:10
1Kor.12:11
2Kor.1:22
2Kor.3:3
2Kor.3:17
2Kor.3:18
2Kor.13:14
Gal.3:2
Gal.4:6
Gal.5:16
Gal.5:17
Gal.5:18
Gal.5:22
Gal.5:23
Ef.2:18
Ef.3:5
Ef.4:3
Ef.4:4
Ef.4:30
Ef.5:16
Ef.6:17
Ef.6:18
Fil.2:1
1Tess.1:5
1Tess.1:6
1Tess.4:8
1Tess.5:19
2Tess.2:13
1Tim.4:1
2Tim.1:14
Tit.3:5
Hebr.6:4
Hebr.9:14
Hebr.10:29
1Piet.1:2
1Piet.1:11
1Piet.1:12
1Piet.3:18
2Piet.1:21
1Joh.3:24
1Joh.4:2
1Joh.4:13
1Joh.5:7
Juud.1:19 - tosta
kysyn vaan kirjoitti:
.. Raamatun lukemiseen tarvitaankin Pyhän Hengen apua, valaisemaan ja antamaan ymmärrystä. Pyhä Henki on Jumalan henki.
Tuossa sulle paikkoja Raamatusta missä kerrotaan Pyhästä Hengestä:
1Moos.1:2
1Moos.6:3
1Moos.41:38
2Moos.31:3
4Moos.27:18
Neh.9:20
Job.16:19
Job.32:8
Job.33:4
Ps.51:11
Ps.139:7
Jes.11:2
Jes.30:1
Jes.32:15
Jes.40:13
Jes.42:1
Jes.44:3
Jes.48:16
Jes.51:12
Jes.59:19
Jes.59:21
Jes.61:1
Jes.63:10
Hes.36:27
Hes.37:14
Hes.39:29
Joel.2:28
Miika.3:8
Hagg.2:5
Sak.4:6
Matt.1:18
Matt.3:11
Matt.3:16
Matt.4:1
Matt.10:20
Matt.12:28
Matt.28:19
Mark.12:36
Mark.13:11
Luuk.1:15
Luuk.1:35
Luuk.1:67
Luuk.2:25
Luuk.2:26
Luuk.2:27
Luuk.11:13
Luuk.12:12
Joh.1:33
Joh.6:63
Joh.7:39
Joh.14:16
Joh.14:17
Joh.14:26
Joh.15:26
Joh.16:7
Joh.16:8
Joh.16:13
Joh.16:14
Joh.20:22
Ap.t.1:2
Ap.t.1:5
Ap.t.1:8
Ap.t.1:16
Ap.t.2:2
Ap.t.2:3
Ap.t.2:4
Ap.t.2:33
Ap.t.2:38
Ap.t.4:31
Ap.t.5:32
Ap.t.6:5
Ap.t.7:51
Ap.t.8:15
Ap.t.10:44
Ap.t.10:47
Ap.t.11:15
Ap.t.11:16
Ap.t.13:2
Ap.t.13:4
Ap.t.13:9
Ap.t.13:52
Ap.t.15:8
Ap.t.15:28
Ap.t.16:6
Ap.t.16:7
Ap.t.19:2
Ap.t.19:6
Ap.t.20:28
Room.5:5
Room.8:9
Room.8:11
Room.8:14
Room.8:15
Room.8:16
Room.8:26
Room.8:27
Room.14:17
Room.15:13
Room.15:16
Room.15:30
1Kor.2:4
1Kor.2:10
1Kor.2:11
1Kor.2:12
1Kor.2:13
1Kor.2:14
1Kor.3:16
1Kor.6:11
1Kor.6:19
1Kor.12:3
1Kor.12:4
1Kor.12:7
1Kor.12:8
1Kor.12:9
1Kor.12:10
1Kor.12:11
2Kor.1:22
2Kor.3:3
2Kor.3:17
2Kor.3:18
2Kor.13:14
Gal.3:2
Gal.4:6
Gal.5:16
Gal.5:17
Gal.5:18
Gal.5:22
Gal.5:23
Ef.2:18
Ef.3:5
Ef.4:3
Ef.4:4
Ef.4:30
Ef.5:16
Ef.6:17
Ef.6:18
Fil.2:1
1Tess.1:5
1Tess.1:6
1Tess.4:8
1Tess.5:19
2Tess.2:13
1Tim.4:1
2Tim.1:14
Tit.3:5
Hebr.6:4
Hebr.9:14
Hebr.10:29
1Piet.1:2
1Piet.1:11
1Piet.1:12
1Piet.3:18
2Piet.1:21
1Joh.3:24
1Joh.4:2
1Joh.4:13
1Joh.5:7
Juud.1:19litaniasta väännettyä aloituskäsitaulukon, jos oikein ajatuksella ja ennakkoluulottomasti tutkis sitä?
- näinpä näin
Juuri tuollaiset vie pelikassan. Tuollaisten badbeattien jälkeen on pakko ruveta pelaamaan huonoillakin käsillä, että sattuisi osumaan, jotta saisi äkkiä sinulle kuuluneet rahat takaisin.
Hävin yhtenä istuntona liki tonnin, kun vedettiin KK:sta ohi, kaverilla oli AQ, ja sai ässät, potissa, joka olisi kuulunut minulle oli neliseen sataa.
Mikäs siinä muu auttoi, kuin lyödä täysillä aina kun tuli kuvakortti käteen. Miten noille urpoille aina osuu, mutta itselle ei koskaan ?- näinpä näin
Niin, vielä, että isoimmat potit olen hävinnyt nimenomaan isoilla aloituskäsillä.
Uskomattomin lienee NL2/4 pöydässä. AA kädessä, vuoron perään korottelua ennen floppia. Flopilta pöytään tuli Q. Löin tietty kaikki keskelle ässäparilla, ja mitäs muutakaan sieltä paljastui kuin QQ. Voi perkeleen helvetin kuustoista mitä paskaohivetoja. Potti oli vajaa tuhannen.
Kuinka helvetin isoon pöytään sitä pitäisi oikein mennä, että ässäaparillakin pärjäisi. Lukumääräisesti sillä tietenkin voittaa useammin, mutta nämä helvetin idioottien ohivedot maksaa aina sen verran paljon, että taas odotellaan, että saa visalaskun maksuun.
Olen nyt kolmena kuukautena vetänyt visan tappiin, ja kaikki on mennyt juuri ohivedoille.
Viimenen satanen meni juuri viisi minuuttia sitten TT:llä. Tuli flopista TJQ. Suoralla mitä muuta voi tehdä, kuin tuupata kaikki sisään.
Siellä sattui vain olla vastassa perkeleen AK. - sama vielä kerran
näinpä näin kirjoitti:
Niin, vielä, että isoimmat potit olen hävinnyt nimenomaan isoilla aloituskäsillä.
Uskomattomin lienee NL2/4 pöydässä. AA kädessä, vuoron perään korottelua ennen floppia. Flopilta pöytään tuli Q. Löin tietty kaikki keskelle ässäparilla, ja mitäs muutakaan sieltä paljastui kuin QQ. Voi perkeleen helvetin kuustoista mitä paskaohivetoja. Potti oli vajaa tuhannen.
Kuinka helvetin isoon pöytään sitä pitäisi oikein mennä, että ässäaparillakin pärjäisi. Lukumääräisesti sillä tietenkin voittaa useammin, mutta nämä helvetin idioottien ohivedot maksaa aina sen verran paljon, että taas odotellaan, että saa visalaskun maksuun.
Olen nyt kolmena kuukautena vetänyt visan tappiin, ja kaikki on mennyt juuri ohivedoille.
Viimenen satanen meni juuri viisi minuuttia sitten TT:llä. Tuli flopista TJQ. Suoralla mitä muuta voi tehdä, kuin tuupata kaikki sisään.
Siellä sattui vain olla vastassa perkeleen AK.Ajatukset sekos, eli mitä muuta voi kolmosilla tehdä kuin tuupata kaikki sisään. Sattui vain tuleen taas kerran vastaan suora. Taas kerran.
- jos pöytä
sama vielä kerran kirjoitti:
Ajatukset sekos, eli mitä muuta voi kolmosilla tehdä kuin tuupata kaikki sisään. Sattui vain tuleen taas kerran vastaan suora. Taas kerran.
Näyttä pahalta kolme peräkkäistä korttia esim. niin suorahan siellä jollakin usein on kun maksua tulee ja reissua kylkeen.
Siinä on parempi kipata surkeat kolmoset, itse maksan yleensä tiltissä noissa tilanteissa ja tai kun rahaa on jäljellä reilusti alle puolet peliin otetusta.
Noh mulle sattuu yhtenään vastaava, kun sen hirmu käden saa kolmosille niin eiköhän siellä ole vastassa 90% varmuudella suora tai väri. Usein on niin huonoa tuuria että flopissa käsi on selkeän ylivertaisesti paras mutta turni ja river romuttaa sen. Kun sinulla on kolmoset on jollakin kädessä 86 jä päytä näyttää 579 etc. Kaverilla on niin uskomatonta flaksia että saa kuin saakin aina ne kortit pöytään jotka suoraan vaaditaan.
Lähes parhaimmistoa on, tapuksia on kun pääset AA parillasi all in ennen floppia ja urpo maksaa J10 ja pöytään iskeytyy QkA.. et sillen. Silloin menen tiltiin välittömästi, minä tiltaan aina käsittämättömistä ohivedoista. - AAAAAAAAAAAAAAAAAAK
jos pöytä kirjoitti:
Näyttä pahalta kolme peräkkäistä korttia esim. niin suorahan siellä jollakin usein on kun maksua tulee ja reissua kylkeen.
Siinä on parempi kipata surkeat kolmoset, itse maksan yleensä tiltissä noissa tilanteissa ja tai kun rahaa on jäljellä reilusti alle puolet peliin otetusta.
Noh mulle sattuu yhtenään vastaava, kun sen hirmu käden saa kolmosille niin eiköhän siellä ole vastassa 90% varmuudella suora tai väri. Usein on niin huonoa tuuria että flopissa käsi on selkeän ylivertaisesti paras mutta turni ja river romuttaa sen. Kun sinulla on kolmoset on jollakin kädessä 86 jä päytä näyttää 579 etc. Kaverilla on niin uskomatonta flaksia että saa kuin saakin aina ne kortit pöytään jotka suoraan vaaditaan.
Lähes parhaimmistoa on, tapuksia on kun pääset AA parillasi all in ennen floppia ja urpo maksaa J10 ja pöytään iskeytyy QkA.. et sillen. Silloin menen tiltiin välittömästi, minä tiltaan aina käsittämättömistä ohivedoista.Samahan, jos korotat ennen floppia AA kädessä, ja pöytään pätkähtää jotain pari kuvaa tms. niin eihän siinä enää foldata voi. AA on kuitenkin sen verran harvinaista saada, ja rahaa on jo potissa, niin että fortunan haltuun menee, jos siellä vastassa on niitä kuvia, niinkuin valitettavan usein on. Aina ei ole, joten siksi ässiä ei oikein voi enää kipatakaan.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
AAAAAAAAAAAAAAAAAAK kirjoitti:
Samahan, jos korotat ennen floppia AA kädessä, ja pöytään pätkähtää jotain pari kuvaa tms. niin eihän siinä enää foldata voi. AA on kuitenkin sen verran harvinaista saada, ja rahaa on jo potissa, niin että fortunan haltuun menee, jos siellä vastassa on niitä kuvia, niinkuin valitettavan usein on. Aina ei ole, joten siksi ässiä ei oikein voi enää kipatakaan.
Tai oikeastaan samahan se, jos korotat ennen floppia, flopppi ei osu onhan se käytännössä pakko ainakin koittaa viedä potti kunnon lyönnillä, maksamaan joutuu kuitenkin.
Siksi pistääkin miettimään, onko pf korotuksissa mitään järkeä.
- kirjatieto vie rahat
Uskomatonta on ennemmin se mistä kaltaisiasi viisaita sikiää? Toisaalta juuri kaltaisiesi takia pokeri on tuottavaa toimintaa.En ymmärrä tässäkään millä perusteella potti olisi kuulunut sinulle, kaverillahan oli parempi käsi. Yksin kirjaviisauden varassa pelaavien rahat lihottaa kassaa, kiitos taas kerran. Jos pörssi kestää katsoa floppi A7:lla niin miksi en sitä tekisi? Tässäkin tapauksessa se kannatti erittäin hyvin.
- jokuvaanjoku
Missä vaiheessa tämä KK pitäis foldata, flopin jälkeen vai pitääkö vielä pistää korotusta ja katsoa mitä vastustaja tekee...jos maksaa\korottaa niin kyllähän silloin jo tietää että kädestä se ässä löytynee ja siten KK fold?
- grrrr....
Kyseessä 1-2d käteispeli. Mul kädessä AK. Edellinen löi reilun korotuksen. Mä katson. Floppi K-8-4. Kaveri lyö nopeasti allarit, potissa jo toista sataa. Flopissa ei värin vetoa, ja korkeintaan suoran väliin veto. Hetken arvelen toisella olevan kolmoset tai AA. Pakko oli kuitenkin katsoa ja potti kasvoi lähemmäs kahta sataa. Kaveri näyttää TT. Juuri kun ehdin ajatella, että mitä helvettiä se noilla löi allarit, niin turnilla pöytään napsahti kymppi. No se siitä sitten. Vittu, että kirosin ties monennenko kerran ongamen verkon. Sillä vartin sisällä olin hävinnyt kahdesti kolmosilla suoralle ja nyt sit tämä. Ja molemmissa suoralle tappioissa oli mulla ollut flopissa kolmoset ja toisella suoran veto. Eli molemmat lähti semibluffilla allareihin. Loppu siihen sen päivän pelit. Ja niin loppui Ongamen verkossa pelaaminenkin. Ohivetoja tulee kolme kertaa enemmän todennäköisyyksiin nähden.
- kävi mulle
Tai käy yhtenään, esimerkkinä taskuparina mulla AA merkaan potin korotuksella, yksi vihu call, floppi sateenkaari 95Q, korotan kaveri korottaa lisää reissaan lisää all in, sillä tunne sanoo että sillä ei ole kahta paria vaan kenties 9 tai bluffi lyönti. Ei siis suurmpaa riskiä minulla muutaman kympin all in:iin ole ole. Noh, turn 9, river jokin merkityksetön. Vihu näyttää K9 offarit.
Tätä tapahtuu kaiken aikaa.
- Eikä välillä
Van kaiken aikaa, jo viidettä viikkoa olen hävinnyt n.99% käsistä. Useimmiten tuntikausia käteen tulee paskaa ja kun hyvät kortit napsahtaa vihu vetelee ohi mennen tullen.
Kävin taas lyhyen päivän tauon jälkeen kokeilemassa. no KK pari händyyn yksi lyönnin maksaja enne floppia, pöytää 7 K ja muita pikkukortteja, ja tietysti neljä ruutua. kaveri vei potin 7A värillä.
AA parit häviää kolmosille etc etc. kaiken aikaa. AK menee joka kerta ohi samoin jos kädessä on KQ pöytään tulee AJ ei kymppiä. jos kädessä in JQ pöytään tulee Ka ei kymppiä. Siis tätä tapahtuu ihan kaiken aikaa...Jo viidettä viikkoa.
Kaikki rahat on menny ja lisää otettu moneen kertaan ja kaikki mennyt joka ikiseltä pokerihuoneelta.
Silloin kun saa todellisen monsteri käden jolla kuvittelee voittavansa takuu varmasti, tyylin täyskäsi on kaverilla isompi täyskäsi tai neloset.
Olen todella ihmeissäni ja vittuuntunut koko touhuun. En voi käsittää miten helvetissä ihmisellä voisi olla näin huonoa tuuria näin satana kauan. Toisinaan peli lähtee kulkemaan, muutama käsi voittoa, muutama kymppi, sitten yht äkkiä se loppuu täysin ja sen jälkeen loppu päivä pelkää putoamista. - lähettiläs
teidäntyyppiset pelaajat elättävät minut ja monet muut pelaajat, vähän järkeä peliinjollei isossa pöydäddä pärjää niin takaisin pienempään.
se vanha viisaus pätee vieläkin--- älä pelaa enempää kuin sinulla on varaa hävitä. - AA sun muuta
Ei helvetti, tätä ei jumalauta voi käsittää miten paska tuuri käy koko ajan.
Flopilta rattaat, totta vitussa menee suoralle.
Flopilta täyskäsi, menee isommalle.
Suora, menee isommalle.
Suora, menee värille.
Kolmoset, menee isommille.
Rattaat, menee isommille rattaille.
Väri, menee isommalle värille.
Suora, isommalle.
Väri isommalle.
Siinä tämän päivän saldoa. Eli pelattuna viitisen tuntia, ja tuon verran osumia. Jokaikinen kusi. Jaa, yhden voitin, suoralla.
Miinus tonni ja haistakaa vitun vittu kaikki tuurihaukat. - AA sun muuta
No, sen verran oli vielä visassa tappia, että pääsin seuraavaan paskatuuritilanteeseen. Limppaamalla 77 mukaan, flopista Q7A. No, kolmosia ei niin usein tule, niin kuin ei mitään muutakaan, joten all-in, ja ihme perkeleen kumma saatanan hevosenperseen sentään, seillä vastassa oli QQ.
Vittu.- AA sun muuta
No Masterista piti löytyä pelastus, 500 kehiin ja koko rahalla palikoita.
Muutama jako, ja QT:lla isosta blindista mukaan. Floppi QT9, reissu kärkirattailla tottakai. Tietty tulee rereissu ja joudun all-in. miten vittu voi aina olla, että siellä on vastassa joku vitun homosuora taas.
Tällä paskalla pitäisi maksaa laskut perkele !! Olen viettänyt lukemattomat ajat seuraillen isojen poikien pelejä, esim. sahamies ja antonius. Olen pelannut kädet aivan täysin samoin, ja silti vittu kusee. Kyllä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että toisilla vain on tuuri parempi. Perkele. - toi trollaaminen
AA sun muuta kirjoitti:
No Masterista piti löytyä pelastus, 500 kehiin ja koko rahalla palikoita.
Muutama jako, ja QT:lla isosta blindista mukaan. Floppi QT9, reissu kärkirattailla tottakai. Tietty tulee rereissu ja joudun all-in. miten vittu voi aina olla, että siellä on vastassa joku vitun homosuora taas.
Tällä paskalla pitäisi maksaa laskut perkele !! Olen viettänyt lukemattomat ajat seuraillen isojen poikien pelejä, esim. sahamies ja antonius. Olen pelannut kädet aivan täysin samoin, ja silti vittu kusee. Kyllä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että toisilla vain on tuuri parempi. Perkele.Eiköhän kaikki oo jo tajunnu, ettei tässä mikään oo totta.
- AA ja muuta skeidaa
Vuorokausi ja kolme korttia tapissa. Uskomatonta paskaa.
Viimeisen tonnin sain raavittua moneybookersin kautta dc:llä. Meni 5/10 pöydässä, kun sain KQ kädellä turnilta suoran. Kaveri reissasi, mitäs osumalla voi muuta tehdä, kuin allarit, joten kalkut keskelle.
ja totta kai helvetti siellä sattui olemaan se väri !!!!!!!!!! Aivan käsittämätöntä tuuria.
Joten, tässä ollaan nyt hävitty kolmen luottorajan verran rahaa paskoille ohivedoille vuorokauden aikana. Jos joku vielä väittää, ettei tuurilla ole mitään tekemistä tämän kanssa, niin tulen vetämään turpaan. Jollei se, että saadessasi hyvän käden, ja jollain on juuri silloin parempi, ole saatana huonoa tuuria niin mikä sitten ?!?!- HELVETISI
Tekemistä pelissä sillä kun se paska kausi osuu kohdalleen niin voitta ei voi on kädessä mitä tahansa mutta, lyhyempiä tai pidempiä unluckeyjaksoja sattuu kait kaikille. Itselläni kestänyt lähde kahdeksan viikkoa häviöputki. Se tuntuu jo uskomattomalta, ja näinä päivinä pelaaminen vitutta todella paljon joten melko vähiin se myös sitten jää.
Ota vähän varovaisemmin, jos luottorajat paukkuvat niin miksi et pelaa varovaisemmin, kippaa tai mene pienempään peliin jottei tarvitse hyviä kipata jatkuvasti. Paskajaksolla on parempi pelata pienemmissä peleissä niin säästyy muutama dollari siihen kun tuuri vihdoin kääntyy.
Itseltäni menee ja aina kaikki ja lisää talletetaan mutta en pelaakaan tonneilla vaan kympeillä ja satasilla. Ei tässä työttömän ole varaa isoihin peleihin varsinkaan nyt kun kassa on kuopattu monesti. Pikavippejä otettu, tosin velkaa ei ole tonneittain. - AA jne
HELVETISI kirjoitti:
Tekemistä pelissä sillä kun se paska kausi osuu kohdalleen niin voitta ei voi on kädessä mitä tahansa mutta, lyhyempiä tai pidempiä unluckeyjaksoja sattuu kait kaikille. Itselläni kestänyt lähde kahdeksan viikkoa häviöputki. Se tuntuu jo uskomattomalta, ja näinä päivinä pelaaminen vitutta todella paljon joten melko vähiin se myös sitten jää.
Ota vähän varovaisemmin, jos luottorajat paukkuvat niin miksi et pelaa varovaisemmin, kippaa tai mene pienempään peliin jottei tarvitse hyviä kipata jatkuvasti. Paskajaksolla on parempi pelata pienemmissä peleissä niin säästyy muutama dollari siihen kun tuuri vihdoin kääntyy.
Itseltäni menee ja aina kaikki ja lisää talletetaan mutta en pelaakaan tonneilla vaan kympeillä ja satasilla. Ei tässä työttömän ole varaa isoihin peleihin varsinkaan nyt kun kassa on kuopattu monesti. Pikavippejä otettu, tosin velkaa ei ole tonneittain.Niinhän se on. Mitä se sitten on, ellei huonoa tuuria, kun vedot ei osu, ja jos hyvät kortit saat, niin joku muu sattuu saamaan paremmat tai vetää ohi riverillä. Siinä on kenenkään turha jumputtaa mistään taidosta, jos ei osu, niin ei osu.
Pikkupeleissä tuurin merkitys on kasvaa, koska typerä porukka ei tajua foldata vaikka kuinka löisi. Kuinkahan monta pottia onkaan mennyt ohi, kun joku ääliö on maksanut ison lyönnin ja vetänyt ohi. Kummaa asiassa on se, että yleensä potti on silloin todella iso.
Hävitty satanen on vilahduksessa tonni, ellei onni suosi pian. Jos vedetään ohi, niin hävittyä satasta kohden sinun pitää voittaa kaksi, että tilit on tasan, eikö niin. Tämä taas yleensä tarkoittaa, että on pelattava useammassa pöydässä, ellei arvaa isompaan peliin mennä. Ja huonolla onnella häviö silloin moninkertaistuu.
"Ota vähän varovaisemmin, jos luottorajat paukkuu".. Niin, kuten jo edellä sanoin, hävitty satanen ei tule takaisin ainakaan nopeammin, jos pelaa pienempää, tai alkaa pelkkiä ässiä kyttäämään, vain että joku vetäisi niistäkin ohi. Suurimmat potit tuntuu yleensä menevän juuri noille kaikilla maksajille...
- .....
jos lyöt isosti usein tuossa tilanteessa ja takkiin tulee lähes järjestään olet yx vitun luuseri
- ::--::
..mullakin napsahti AA ja flopista AKQ, ja turnilta vielä A, potissa varmaan toista tonnia, mut eiköhän vihu näytä värisuoran.. ja tämäkin taphtui varmaan 5-6 kertaa tunnin sisään.. kyllä vituttaa.. Ja kaikki kortit kirjastokorttia ja Insrun kanta-asiakaskorttia myöten tapissa..
- :;:;AA
Mitäs KK:lla sitten pitäis tehdä ? Foldata vai ?
Tarkisteles hiukan, kuinka usein saat ison käden. Jaa. no jos sinä saat niitä yhtenään, niin ehkä silloin joutaa jonkun luovuttamaankin. - KK vai AA
Mitähän hyvällä kädellä voi muuta tehdä, kuin panostaa ?
AA kädessä, pf raise kuten kuuluu. Flop 442. Vihu korottaa pienen, minä reraise all in. Vihu maksaa. Ja totta helvetin perkeleessä paviaani on maksanu A4:llä. Mistä näitä oikein sikiää ??
Oletetaan, että pelaat erittäin tiukkaa, eli vaikka vain kuvaparit. Silloin saattaa mennä tuntitolkulla, että pääset edes näkemään flopin. Mitä siis voi muuta tehdä, kuin lyödä niin että nuppi tutisee, kun hyvä käsi osuu kohdalle ??
- Erkkimo
Sain käteen kaks jokeria ja löin all-in. Pöytään AKQJT kaikki herttaa ja hävisin, ku toisella oli 72 offarit.
- pelokas fisu
Mulla oli mustapekka ja vapaudut vankilasta kortit kädessä, kun tuli toi pöydällinen AKQTJ herttaa.. Potissa oli 8000€. Vihu korotti riverillä 20000€.. Kippasin, koska olin aivan saletti, että siltä löytyy kuitenkin se herttaysi ja voittaa KUUDEN värisuoralla mut. Chatissa jotkut haukku mua käden jälkeen fisuks, mutta mun mielestä oli aika selkee kippi tossa vaiheessa, vai mitä ootte mieltä?
- Deep Stack Dorka
pelokas fisu kirjoitti:
Mulla oli mustapekka ja vapaudut vankilasta kortit kädessä, kun tuli toi pöydällinen AKQTJ herttaa.. Potissa oli 8000€. Vihu korotti riverillä 20000€.. Kippasin, koska olin aivan saletti, että siltä löytyy kuitenkin se herttaysi ja voittaa KUUDEN värisuoralla mut. Chatissa jotkut haukku mua käden jälkeen fisuks, mutta mun mielestä oli aika selkee kippi tossa vaiheessa, vai mitä ootte mieltä?
oikein
- ollut
pelokas fisu kirjoitti:
Viisas kippi, miksi ihmeessä johan pöydässä oli värisuora joten potti puoliksi. En nyt ymmärrä sun ajatustas tuossa.
Eihän se hertta 9 olisi tilannetta muuttanut miksikään sillä pöydässä jo kuningasvärisuora.
Ei mitään kuuden värisuoraa ole olemassakaan.
AI NIIN NY PUHUTAAN mustapekasta. niin joo, siitä en teidä mitään. luultavasti tuossa tapauksessa teit oikein!!!!!! Voisin sanoa että hieno kippi, ehkä....
- minä vaan
Kyllä tuossa jotain perin tuttua on. Peli kulkee silloin loistavasti, ellei tapahdu ohivetoja. Yksi ohiveto yleensä muuttaa kaiken, ja kovin usein tuloksena on nollasaldo.
Joulua ennen tallettamani 200 oli kasvanut puoleentoista tonniin, kunnes pari viikkoa sitten 0,50/1 pottiomahassa meni oikein lahjakkaasti flopattu kärkisetti suoran ja A-värin vedolla nelosille. Iso potti. Vihollinen siinä rereissasi turnilla potin nokkiin valmista ässäväriä vastaan ja riveriltä neloset.
Jahdissa katosi sitten potti jos toinenkin, seuraavana päivänä loppui. Meinaan saldo.
Laitoin muutaman päivän päästä taas parisataa, meni muutaman päivän oikein mukavasti. Kortti kävi ja maksua tuli. Eilen löi sitten isolla halolla. AAJT tuplasuittareilla pf raisee ja flopista 9KQ. Pottia vaan lisää, rereissua tulee. Varmemmaksi vakuudeksi vielä turnilta T. Rereissua pukkaa, vihu all-in, ja riveriltä K. Näyttää AK98. Siinä oli lähellä, ettei lentänyt läppäri seinään. Kaikenlaista idioottia makselee.
Mikäs siinä, pari tuntia ja saldo pyöreänä. Isomman pöydän kautta. Tietty.
Ensi kuussa uusiksi. Saman kuun aikana ei toista talletusta tehdä. Sen verran vituttaa.
Ihmetyttäähän se, eikö itsellä voisi edes kerran käydä tuommoinen tuuri ?- peluri78
uskomatonta porukkaa täällä kun syyttävät ohivetoja siitä että menee katki..jos menee katki niin pelaa liian ISOA peliä.ja helvetti jos jengi makselee huonommilla korteilla lähtöön niin siitä valitetaan..totta kai sitä haluaa huonommilta maksun vai paremmiltako halutte?ja ohi mennään mutta oma syy jos häviätte kun pelaatte liian isoa peliö ja jos joku sankari vielä pelaa luotolla niin en voi sanoa että onko itessä kenties vikaa?ja pitää niistä korteista joskus osata luopuakin..eihän se kk:aan ole mikään jumala käsi varsinkin jos tulee se ässä floppiin turha siinä on itkeä jos hakkaa päätä seinäänsä.OPETELKAA PELAAMAAN joo ja en ole pro mutta tiiän et itsessä pitkälti syytä jos häviää ja sen myönnän.tuuria turha syyttää pitkällä juoksulla jakaantuu tasan.
- .......
peluri78 kirjoitti:
uskomatonta porukkaa täällä kun syyttävät ohivetoja siitä että menee katki..jos menee katki niin pelaa liian ISOA peliä.ja helvetti jos jengi makselee huonommilla korteilla lähtöön niin siitä valitetaan..totta kai sitä haluaa huonommilta maksun vai paremmiltako halutte?ja ohi mennään mutta oma syy jos häviätte kun pelaatte liian isoa peliö ja jos joku sankari vielä pelaa luotolla niin en voi sanoa että onko itessä kenties vikaa?ja pitää niistä korteista joskus osata luopuakin..eihän se kk:aan ole mikään jumala käsi varsinkin jos tulee se ässä floppiin turha siinä on itkeä jos hakkaa päätä seinäänsä.OPETELKAA PELAAMAAN joo ja en ole pro mutta tiiän et itsessä pitkälti syytä jos häviää ja sen myönnän.tuuria turha syyttää pitkällä juoksulla jakaantuu tasan.
"tuuria turha syyttää pitkällä juoksulla jakaantuu tasan."
Muuten olen täysin samaa mieltä,vaikka kortteihin et pysty vaikuttamaan osoittaa helvetin huonoa kassanhallintaa maksella lähes millä tahansa.Päätyy yleensä kiroiluun,hyvät pelaajat osaavat foldata paremmillakin lapuilla jos katsovat ei ole riskin arvoista maksaa. - kommentoida
Jos pelaat potti omppua 15bin kassalla ja ihmettelet että menet katki, on kassanhallinta melko pahasti vialla. En ole mikään omppu mestari mutta käsittääkseni tässä tarvitaan melko iso rolli suhteessa biniin. texas NL chorttia pelaan ja mielestäni 20biniä ja chottia. No tästä on netti pullollaan väittelyä mutta pakko oli kommentoida.
- asptösknalweuh
Uskomatontahan se on, että tuollaisia ohivetoja sattuu vieläpä uskomattoman usein. Aina niitä tuuripellejä vaan löytyy. Sellaista se on.
Uskomattomampana pidän kyllä sitä, että kuinka pitkiä aikoja voi mennä, ettei saa kunnon korttia. Tänään olen istunut 4 tuntia kolmea pöytää, pelattavia kortteja on tullut ehkä 10kpl. Yhdellä näin riverin.- näkyi river..
Joo, näky toisellakin kädellä river. KQ:llä ja väri kiinni K:lla. Muutaman tunnin odottelun jälkeen hyvällä kädellä vihdoinkin potin verran. Tottahan toki siellä vastamiehellä sattui juuri silloin olemaan ässäväri. Että näin tänään taas.
Ohivetoja sattuu, se on paskaa, mutta minkäs teet.
- meminirkki
Minusta on alkanut vahvasti tuntua, että peli ei pikkupöydissä välttämättä ole ihan rehellistä.
Tässä eräänä päivänä pelaamani 1/2 NL jako.
Minä QQ, vihu 1 KK, vihu 2 A3.
Minä raise pf, vihu 1 call, vihu 2 raise.
Flop QTT. Minä bet, vihu 1 raise, vihu 2 raise, minä samantien all-in ja vihu 2 valoa nopeampi maksu.
Turn A..
River A....
Tiesi mitä on pakasta tulossa, muuten ei liene selitettävissä. Aloittaessani pokerinpeluun, olin varmasti maailman huonoin peluri. Silti tuollainen kuvio ei olisi tullut edes mieleeni.- meni
All in. menikö kymmeniä dollareita vaiko vain jokin pari dollaria. sillä muutaman dollarin tähden saattaa huono pelaaja tai yliagre maksaa paskoilla.
Ja toiset pelaajat on niin huonoja että maksaa millä tahansa takaoven värin vedolla ja vastaavalla kuralla helvetin usein niillä on aivan ylimaallisen käsittämätöntä tuuria - "TAI MITÄ LIE SAATANA"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778