Olen harkinnut skootterin ostoa ja mieltynyt tuohon 250 kuutioseen vespa gts:ään. Kysymykseni kuuluukin, että pystyykö sillä ajamaan jos on 198cm pituutta taikka pystyykö millään skootterilla ajamaan järkevästi tuon pituinen?
Vespa pitkälle
5
1960
Vastaukset
- sh 125
Laitoin tuossa vasta Honda 125 HS:n. Pituutta on 193 ja juuri mahtuu ajamaan. Hondan penkki on hieman taaksepäin nouseva. Vespassa lienee tasainen.
Luulisin sinun mahtuvan Vespan ohjaimiin.
Motonetissä on ollut myynnissä Honda skootteri 300:n.
Katoppa ja harkitse merkkiä. Molemmat tehdään Italiassa, Hondan kone tietty jappaaniassa... - Piaggio Hexagon 150
Itselläni on pituutta "vain" 190 cm. Jos ajan Piaggion etupenkillä niin tunnelma on aika tiivis. Jos taas takapenkki on vapaana niin mikäs estää ajamasta sieltä käsin...
Kysymykseesi että onko (takapenkiltä) ajo järkevää en aio vastata, hieman koomisen näköistä se ainakin voi olla :-) - ajettu.
"että pystyykö sillä ajamaan jos on 198cm pituutta"
Kyllä pystyy. Monet pitkät ajelevat niin skoottereilla, kuin moottoripyörilläkin, jopa 210 sarjalaiset. Vaatii vain asennoitumista ja mielenkiintoa ajelua kohtaan, jos tympäisee, niin anna olla. Olen sinua viisi senttiä pätkempi ja kävin MP-08:ssa istumassa isompien skoottereiden ohjaamot läpi ja olivat yllättävän ahtaita. Voimakkaasti muotoiltu King&Queen-mallinen satula ei juuri anna pelivaraa pituussuunnassa. Siksi kai tälläkin palstalla on ollut kuvia joissa maxiskootterin jalkatilaa on muokattu astinlaudoilla tai jalkatapeilla väljemmän oloiseksi.
Vespan GTS:ssä tätä ongelmaa ei ole johtuen satulan toisenlaisesta muotoilusta. Jos päädyt Vespaan muista kuitenkin, että mahdollisesti takanasi istuvalle tulee ahtaat oltavat.- kymco8
http://www.masco.fi/kymco/super8_125.html
''Suuren kokonsa ansiosta Super 8 soveltuu myös pitkille kuljettajille ja on loistava ajettava kahden hengen kuormalla.''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657