ORICYCLIN

millasi

Kävin juuri lääkärillä ihoni takia (kasvoissa lievää aknea) ja määräsi tällaista lääkettä. Kinnostaa kuulla nyt kokemuksia kys. lääkkeen tehosta ja mhd. sivuvaikutuksista yms. Mitenkäs alkoholin käyttö, kuinka varovainen on oltava? Siis tietenkin kohtuuden luulisi tässäkin olevan se hyvä raja mutta koskaanhan ei voi tietää... enkä tyhmä tajunnut lääkärissä kysyä.

4

5982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smiii
    • tetracycliniä

ja lääkäri sanoi että jos haluaa "muutaman" nauttia silloin tällöin, niin jättää lääkkeet sitten ottamatta.. itse kärsin monta päivää krapulasta ja oli varmaan noilla antibiooteilla osuutta oli maksa kovilla.... et ens kerral sit easymmin...

• ex-paiseita päässä

Itse sain Oricyclin-kuurin (2 x 500mg/päivä) vajaa vuosi sitten ja söin lääkettä puoli vuotta. Paiseet alkoivat nopeasti hävitä ja kun kaksi kuukautta olin lääkettä popsinyt, ei sen jälkeen ole ollut paiseen paisetta ja nyt siis olen ollut ilman lääkkeitä 5 kk. Sain myös paikallisesti käytettävää Dalacin-emulsiota.

Vatsa oli aika huonona koko ajan. Alussa vaan turvotusta, mutta viimeiset pari kuukautta oli helvettiä. Oksentelin, voin pahoin (hampaatkin tuli loppuvaiheessa vain pikaisesti pesaistua, kun niin etoi), ripulointia. Lisäksi hiivatulehdus jylläsi monta kertaa. Kannattaakin ottaa maitohappobakteereja, mutta ehdottomasti eri aikaan kuin antibiootit! Itse sain hiivan pysymään lopulta kurissa Iocidin-luontaistuotteella.

Alkoholia käytin ihan normaalisti, mulle sanottiin, että voi käyttää. Enkä huomannut missään mitään eroa.

Tällä palstalla on ollut ennenkin juttua Oricyclinistä, koitappa etsiä. Ja lykkyä pyttyyn, että sulla tehoaa yhtä hyvin kuin minulla :)

• kävi niin

Mulla kävi niin, että käytin n. 2kk oricykliniä ja ihi vain paheni tämän kuurin aikana. Toiseksi kärsin kroonisesta hiivatulehduksesta sen takia, vaikka söin maitohappoja.

Joten siirryin roaan. roa auttoi hetkellisesti. tosin arvet jäi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe