Vakuutusten hinnat

ror

Pyysin tarjouksen Honda cbf 1000 abs pyörän vakuutuksesta useilta eri yhtiöltä. Kaikki tarjoukset tuntuivat melko korkeilta. Jäi sellainen vaikutelma, että ko. pyörä on luokiteltu "väärin": kyykkypyöräksi, niin lähellä tarjotut hinnat olivat esim. 1000 rr-mallia.
Kertokaa, jos teillä on tietoa hinnan muodostuksesta ja mahdollisesti vastaava pyörä.

14

5284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudelleeen

jos ei ole boonuksia kertynyt ja täys kasko vielä päälle niin kyllähän se ihan kivan hintaiseksi tulee.
      En usko että hinta on lähellä 1000rr sillä cbf:ssä vain 70kw ja painoa 220
      Mitä nyt itte oon kattellu olen sitä mieltä että perus pyörät pohjolaan ja rr pyörät Tapiolaan.
      nettimotossa oli vakuutusvertailu tehty myös...

• uudelleeena

jos ei ole boonuksia kertynyt ja täys kasko vielä päälle niin kyllähän se ihan kivan hintaiseksi tulee.
      En usko että hinta on lähellä 1000rr sillä cbf:ssä vain 70kw ja painoa 220
      Mitä nyt itte oon kattellu olen sitä mieltä että perus pyörät pohjolaan ja rr pyörät Tapiolaan.
      nettimotossa oli vakuutusvertailu tehty myös...

• honda

Joo minulla on panikka. Sehän on raskas ja tehoton pyörä.
      Minulla on vakuutukset Turvassa, siellä nousee bonus 10% kun tulee määrätty määrä ajopäiviä kaudelle. Ajopäivät kertyy n.5kk ajolla.
      Sieltä ne sitten tulee täydet bonukset puolta nopeammin kun muilta yhtiöiltä.
      Hinta ei ole kumminkaan kalliimpi kun muilla.
      KYSELKÄÄ

• Perander

If:n kokovuotinen vakuutus on halpa, noin kolmannes
      ajokausi vakuutuksesta. Vaikea ymmärtää mutta
      sopii minulle kyllä. Kyseessä tosin hidas custom
      pienillä tehoilla eli vt750

• Lapa

Paljonko mahtaa kustantaa? Itsellä VT750 ja Pohjolassa kokovuotinen laajimmalla kaskolla 250€

• Perander

Samaa luokkaa, olisko ollu 260e mut sitä
      vieläkin hämmästelen että viime kesä, eri
      yhtiö ja ajokausi vakuutus kaskoineen
      jotakin hiukan vajaa 700 eegua. Se yhtiö
      oli tapi......

• FireBleidi98

Tänään tuli 900rr tarjous kotiin tapiolalta.
      Perusmaksu 1072e
      -30%bonuksia -8 omaetu =715e
      osakasko 140 euroa
      niin,tässä ei ollut sitten seisontaa huomioitu.

• honda1

pohjantähdestä jos haluat edullisen vakuutuksen.
        Itselläni Honda cbr 1000 RR ja hinta keskeytymättömälle kaskoineen 650e vuosi.
        Liikenteeseen ainoastaan se -20% jonka saa kaikista ekaan pyörään. Kaskoon niiltä saa sit sen 60-70%. Mut tosiaan todella halpa, koska ensi pyörään oli seuraavaksi halvin 1260e. Kyseinen Pohjantähti 600e halvempi.

• kylvaihtaaa
        honda1 kirjoitti:

Liikenteeseen ainoastaan se -20% jonka saa kaikista ekaan pyörään. Kaskoon niiltä saa sit sen 60-70%. Mut tosiaan todella halpa, koska ensi pyörään oli seuraavaksi halvin 1260e. Kyseinen Pohjantähti 600e halvempi.

kiitos !
        Lähetin samantien tarjouspyynnön.
        En tiedä luinko väärin tai jotain mutta laskuri näytti että seisonta ajaton on halvempi ?
        Oliko sulla muuten uusi pyörä vai jonkun vuoden vanha ?

• honda1
        kylvaihtaaa kirjoitti:

kiitos !
        Lähetin samantien tarjouspyynnön.
        En tiedä luinko väärin tai jotain mutta laskuri näytti että seisonta ajaton on halvempi ?
        Oliko sulla muuten uusi pyörä vai jonkun vuoden vanha ?

kannatta ottaa se ns. keskeytymätön mikä on voimassa ympäri vuoden. Sillä nämä vuoden ajat ovat menossa siihen suuntaan, että pyörä kaudet saattavat loppua joulukuussa ja alkaa helmikuussa;-) -04vm mun pyörä.

• parasbleidille
        honda1 kirjoitti:

Noniin,tarjous tuli pohjantähdeltä...Huono sellainen
        Seisonta ajatonLiikennevakuutus 40% bonuksilla 490 peruskasko 268e
        =758
        Tämän "halpa" vakuutus edellyttää kotivakuutuksen ottamisen samasta yhtiöstä.

Samaa luokkaa siis kuin tapiolassa,tosin ajoaika tapiolassa 4.1-31.10

Joten kyllä se pohjola näköjään on halvin.
        Liikennevakuutus osakasko=630e

• honda1
        parasbleidille kirjoitti:

=758

sinne ja sun pitäis kysyä oikelta henkilöltä, mutta kun en oikein voi kertoa nimiä täällä;-(
        Tuo kyseinen on kyllä kallis, mutta tosiaan. Oikea henkilö ja kunnon tinkaus.
        Mieti nyt tosiaan ku mulla tonnisessa 650e vuosi keskeytymätön. Liikennekkin vain -20%...

• *fireblade*
        parasbleidille kirjoitti:

=758

Teen itse töitä vakuutusalalla, enkä todellakaan ole uskollinen edustamalleni yhtiölle, vaan otan vakuutukset sieltä missä se on hinta-laatusuhteeltaan edullisinta ja lisäksi järkevintä. Vertailu siis ihan järkevää.

Joku olikin jo kommentoinut Turvan bonusjärjestelmää, joka kasvattaa bonusta nopeammassa tahdissa. Hakevat kokonaisasiakkaita ja erikoisalet sen mukaan. Pohjola on kilpailukykyinen mp-vakuutuksissa, mutta bonus kasvaa hitaammin (vrt. edelliseen). If on poikkeuksetta hinnoitellut itsensä pihalle, lähes vakuutuksessa kuin vakuutuksessa. Tapiola myöntää tosi niukasti erikoisalennuksia. Pohjantähti sekä Lähivakuutus ovat ns. mustia hevosia. Yllättävät suuntaan jos toiseen, poikkeuksetta ja pirusti.

Lisäksi vinkkinä, että jos löytyy tuttuja, jotka ovat saaneet hyvän tarjouksen joltain yhtiöltä, kysykää kenen kanssa asioineet. Tiskiltä hinta on AINA kalliimpi, kuin jos on joku "kytkös" tutun kautta. Toiset yhtiöt palkitsevat myös tästä rekrytoinnista..

Turvallisia ajokelejä ja järkeviä kiihdytyksiä=)!

• ror
        *fireblade* kirjoitti:

Teen itse töitä vakuutusalalla, enkä todellakaan ole uskollinen edustamalleni yhtiölle, vaan otan vakuutukset sieltä missä se on hinta-laatusuhteeltaan edullisinta ja lisäksi järkevintä. Vertailu siis ihan järkevää.

Joku olikin jo kommentoinut Turvan bonusjärjestelmää, joka kasvattaa bonusta nopeammassa tahdissa. Hakevat kokonaisasiakkaita ja erikoisalet sen mukaan. Pohjola on kilpailukykyinen mp-vakuutuksissa, mutta bonus kasvaa hitaammin (vrt. edelliseen). If on poikkeuksetta hinnoitellut itsensä pihalle, lähes vakuutuksessa kuin vakuutuksessa. Tapiola myöntää tosi niukasti erikoisalennuksia. Pohjantähti sekä Lähivakuutus ovat ns. mustia hevosia. Yllättävät suuntaan jos toiseen, poikkeuksetta ja pirusti.

Lisäksi vinkkinä, että jos löytyy tuttuja, jotka ovat saaneet hyvän tarjouksen joltain yhtiöltä, kysykää kenen kanssa asioineet. Tiskiltä hinta on AINA kalliimpi, kuin jos on joku "kytkös" tutun kautta. Toiset yhtiöt palkitsevat myös tästä rekrytoinnista..

Turvallisia ajokelejä ja järkeviä kiihdytyksiä=)!

Kiitos kaikille vastanneille käyttökelpoisista vinkeistä: vaivaa kannattaa näemmä nähdä vakuutusyhtiötä valittaessa.
        Melko mitavan tarjouspyyntikierroksen jälkeen on Pohjola tehnyt parhaan tarjouksen cbf 1000 vakuutuksesta.
        P.S. Tänään jo 6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe