Voi kumpa juhlakiertueen setit alkaisivat jollain rajulla rutistusbiisillä/biisillä joka alkaa esim kunnon rumpupaukutuksella
tyyliin Kirje, Kellot lyö, Matkalla Alabamaan, Katsastuslaulu, Jhon Holmes, Mauno&The boys, Sukset; Palle and the boys, Olen valmis, Dada, Raakaa voimaa, Siankorvaa ja raanavettä tai rokkikone...
aloitusbiisi
9
2161
Vastaukset
- Nimetön
voishan sitä alkua maamelaulun jälkeen muutta,oma suosikkini olisi alkuun,Raakaa voimaa,se ainakin vetäis porukan mukaan fiiliksiin.
Vaikka ei tuossa aikaisemmassakaan suuremmin mitään vikaa ole,hyvinhän se on toiminut.- Janiduudsoni
Nykyään yhtye alottaa keikkansa raakaa voimaa-biisillä
- Rockjäbä78
Janiduudsoni kirjoitti:
Nykyään yhtye alottaa keikkansa raakaa voimaa-biisillä
setti on alkanut nyt biisillä Olen valmis...
Mm. Pakkahuoneella ja muutamalla sen jälkeisellä keikalla on tuo soinut. Muuten melkein on menty sitten keikan ekat tahdit ja hetket Raakaa voimaa kappaleen tahdissa. Näin sekä vuonna 2008 että 2009. - bäsisti.
Rockjäbä78 kirjoitti:
setti on alkanut nyt biisillä Olen valmis...
Mm. Pakkahuoneella ja muutamalla sen jälkeisellä keikalla on tuo soinut. Muuten melkein on menty sitten keikan ekat tahdit ja hetket Raakaa voimaa kappaleen tahdissa. Näin sekä vuonna 2008 että 2009.Elämässä pitää olla runkkua aloitusbiisiksi, kun loppubiisiks.
- Rockjäbä78
bäsisti. kirjoitti:
Elämässä pitää olla runkkua aloitusbiisiksi, kun loppubiisiks.
parempi lopetus keikoille ja samoin Dada. Raakaa voimaa sopii jo tekstinkin puolesta alkuun: kato beibi tarkkaan tästä lähtee rock n roll, tule mukaan älä meitä soimaa jne jne. Se sopii aloitusbiisiksi mutta loppuun se ei mielestäni sovi.
- Janiduudsoni
Rockjäbä78 kirjoitti:
parempi lopetus keikoille ja samoin Dada. Raakaa voimaa sopii jo tekstinkin puolesta alkuun: kato beibi tarkkaan tästä lähtee rock n roll, tule mukaan älä meitä soimaa jne jne. Se sopii aloitusbiisiksi mutta loppuun se ei mielestäni sovi.
Nykyään Popeda voi alottaa keikkansa millä tahansa biisillä, Runkkua on yleensä loppubiisinä.
- werfehjtyui
Janiduudsoni kirjoitti:
Nykyään Popeda voi alottaa keikkansa millä tahansa biisillä, Runkkua on yleensä loppubiisinä.
ole kiinni...Pitkään (vuosia) aloituskappale oli Runkkua ja sen jälkeen Raakaa voimaa. Mutta on siinä välissä ollut alotusbiiseinä niin Matkalla Alabamaan, Omia ollaan, Kirje, Olen Valmis kuin Rokkikonekin. Nyt keikat alkaa Kaasua... levyn Kiinni jäin nimisellä kappaleella.
- Janiduudsoni
Kesästä 2010 aloitusbiisinä oli "Olen valmis", jonka jälkeen suoraan "Alabamaan". Kevään 2011 yhtye aloitti "Kaasua"-biisillä.
- dddddddddddddddddddd
Olen valmis aloitti keikat jo keväällä 2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019