PALSTAN VALVOJAA!!!!! MITÄ POISTAT SELLAISIA KIRJOITUKSIA ESIM.ELISAN LASKUISTA???? KYLLÄ TÄÄLLÄ ON NIIN PALJON TURHIA PASKANPUHUJIA JA NE KIRJOITUKSET KYLLÄ PYSYVÄT.....IHMETTELEN????
IHMETTELEN...
4
802
Vastaukset
En ole tuota viestiä poistanut vaan siirtänyt oikealle palstalleen. Elisalle on ihan oma palstansa ja sinne tuo viesti kuului paremmin.
- Ihmeissään111
Sori sitten vaan...En osannut katsoa sieltä....
- alkuperäinen kirj..
Eipä kirjoitukseni löydy Elisa-palstaltakaan, en tiedä mihin palstalle siirsit...Tuskinpa se nyt iso murhe olisi ollut tälläkään palstalla...Eli asiani oli tiedustella Porilaisilta Elisan matkapuhelimenkäyttäjiltä ovatko tyytyväisiä...laskutukseen---itselleni on tullut melkoinen määrä puhelinlaskuja jotka ovat todella mahtavia...ja hyvin vaikea todistaa ettei ole soittanut puheluita....ja jos ei maksa niin menee ulosottoon ja nimi samantien...Jotain asialle pitäisi tehdä mielestäni.. Ja jos mahdollista tämän palstan pitäjälle "älä siirrä tätä mielipidettä"...
alkuperäinen kirj.. kirjoitti:
Eipä kirjoitukseni löydy Elisa-palstaltakaan, en tiedä mihin palstalle siirsit...Tuskinpa se nyt iso murhe olisi ollut tälläkään palstalla...Eli asiani oli tiedustella Porilaisilta Elisan matkapuhelimenkäyttäjiltä ovatko tyytyväisiä...laskutukseen---itselleni on tullut melkoinen määrä puhelinlaskuja jotka ovat todella mahtavia...ja hyvin vaikea todistaa ettei ole soittanut puheluita....ja jos ei maksa niin menee ulosottoon ja nimi samantien...Jotain asialle pitäisi tehdä mielestäni.. Ja jos mahdollista tämän palstan pitäjälle "älä siirrä tätä mielipidettä"...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000001175&posting=22000000033416526
Olisikohan tuossa kyseinen viestisi? Oli toisena tuolla palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as913609Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273149- 573093
- 612905
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632464Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132