Voiko hiivasienitulehdus parantua jos syö vaikka maitohappobakteerikapseleita? Miten ne kapselit vaikuttavat? Voiko niitä ottaa vaikka on yhä antibioottikuurilla? (kuuri luultavasti hiivasienen aiheuttaja)... Kiitokset vastauksista etukäteen.
hiivasieni/maitohappobakteeri
6
917
Vastaukset
- tietoa näistä bakteereista
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten_toimin.htm#Maitohappobakteeri
klikkaa,
Naisten vaivat .......... - ottaa hän
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten_toimin.htm
klikkaa,
Naisten vaivat ja parantavat bakteerit - suoraan emättimeen
Osta vaikka bulgarianjogurttia ja "lusikoi" emättimeen. Älä ota suoraan jääkaapista, tuntuu kylmältä! :)
Toimii, eikä maksa paljon. - Tulehdus apu
Apteekissa on myötävänä hiivatulehdukseen käsikauppa lääkkeitä, emättimeen laitettavia. Antibioottikuurin saanut voi samalla ostaa tälläisen,lääkärini suositteli kerran minulle. Muistaakseni yksi kuuri oli kolmena päivänä iltaisin laitettava lääke. Emättimen ph-tasapainon (joka on eri asia kuin hiivatulehdus) hoitoon sopii esim. tv:ssä mainostettui Lactal.Se on seitsemän päivän kuuri. Suunkautta otettu kapseli tuskin auttaa alapäähän, vatsan hoitoon kyllä (pikkulapsille suositellaan antib. hoidon aikana)
- on sisällä käytänössä
jugurttia. Jos ei sotkua pelkää, niin tulee edullisemmaksi ostaa jälkimmäistä. Gyneltä saatu neuvo.
- -Ella-
Väittäisin vastaan,sillä lääkärini suositteli nimenomaan hiivan estämiseksi maitohappobakteerikapseleita sekä A-yogurtteja,jotka sisältävät maitohappobakteereja.Tämä on toiminut ainakin mulla.Jotkut käyttävät maitohappokapseleita jopa emätinpuikkoina.On totta,että mh.kapselit ovat käytetty yleensä mahavaivojen hoitoon,mutta ne soveltuvat hoitamaan alakerran ph.tasapainoa.Hiivalääkkeeksi ne eivät käy luonnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865